Zobacz wÄ…tek - szarpie na biegu (bez gazu) przy toczeniu FZ6
NAS Analytics TAG

szarpie na biegu (bez gazu) przy toczeniu FZ6

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

szarpie na biegu (bez gazu) przy toczeniu FZ6

Postprzez kozlos » 22/7/2011, 20:15

Witam

Otoz jestem po zmianie wydechu na LV, zmianie filtra pow na KN oraz synchro wtryskow. Zauwazylem, ze motocykl poszarpuje na biegu przy toczeniu sie (bez dodawania gazu). Nie jestem pewien jednak wydaje mi sie, ze wczesniej to nie wystepowalo. Czy moglo sie tak stac po synchro przepustnic ?? Czy to moze miec jakis zwiazek z tym ?? (dodam, ze wg mojego odczucia, po synchronizacji motocykl lepiej reaguje na gaz, jest bardziej dynamiczny).

Jakies pomysly ?? (raczej nie jest to wina lancucha)

Wspomne, ze mam wahania obrotow na biegu jalowym w granicy 1200-1400 (Czasem nawet podskoczy do 1500). POnoc to normalne przy pelnym przelocie (brak db-killerow) oraz filtrze KN. CZy to prawda?? CZy motocykl ma prawo tak falowac ? Czy nie wplywa to negatywnie na silnik ??

Ponownie dzieki wielkie za wszelki rady.

Rafał
kozlos
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
Lokalizacja: warszawa


Postprzez donjaw » 22/7/2011, 21:08

u mnie jest to samo ten sam zestaw założysz db killery i będzie normalnie dla spokoju sprawdz naciąg łańcucha
donjaw
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20/3/2009, 15:06
Lokalizacja: wrocław


Postprzez kozlos » 22/7/2011, 22:01

Czyli też Ci szarpie toczac się na samym biegu ? Podejrzewam, że to właśnie przez te wahania obrotów . Rozumiem że nie wpłynie to źle na motocykl ?
Dzięki wielkie za pomoc. Wydałem na to troszkę pieniążków i trochę się denerwuje wszystkim co choć trochę odbiega od normy :)
kozlos
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
Lokalizacja: warszawa

Postprzez donjaw » 23/7/2011, 00:27

a co ma się stać ? nic złego się nie stanie wymieniaj olej co 6tys i będzie igła, wiem ile wydałeś bo ja też wydałem :D normalnie szarpie czasami wtedy sprzęgłem się wspomagam lub delikatnie gaz ogólnie na 2 biegu już nie powinno być problemu
donjaw
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20/3/2009, 15:06
Lokalizacja: wrocław

Postprzez Seba_ER5 » 23/7/2011, 11:34

Chyba slabo Ci to synchro zrobili.
PCIII powinna zalatwic sprawe do tego mapa.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez hugo2003 » 23/7/2011, 18:27

ja obstawiam jak kolega na gorze mowi naciag lancucha sprawdz ..... Pozdro i daj znac :)
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kozlos » 24/7/2011, 11:17

Moze i panowie macie racje odnosnie tego naciagu...

bowiem wczoraj postawilem moto na centralke, zapialem bieg i szarpalo jak cholera... Lancuch jest nowy, lecz fakt, ze jeszcze nie byl podciagany....


Z tym, ze wg mnie lanuch nadaje sie do podciagniecie, jednak jak bylem wlasnie na synchro to panowie stwierdzili, ze smialo moge jeszcze zrobic troche km zanim go naciagne...


p.s. : Tak wlasnie sie zastanawiam nad PC III - czy jest sens ?? Nie zalezy mi jakos zbytnio na zylowaniu silnika, zabraknie mocy -> zmienie moto. Narazie ciesze sie swoim fz6 i w zupelnosci mi wystarcza na jazde po Warszawie oraz czasem na trasy i te mniejsze i te wieksze.
kozlos
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 24/7/2011, 15:29

PCIII to nie tylko silowanie do dostawanie dawki paliwa do dostarczanego powietrza...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kozlos » 24/7/2011, 18:07

Tak więc naciągnąłem delikatnie łańcuch i szarpanie być może zmniejszylo się jednak nie ustał. Problemem tutaj chyba są skaczace obroty. Tak jak wspominaliscie po wlozeniu db killerow problem zniknal. Obroty sa praktycznie stale - delikatnie sie wahaja, jednak tak jak na seryjnym wydechu. Szarpaniie na pierwszym biegu zmniejszylo sie na minimum, na drugim nie wystepuje wcale.

Teraz pytanie, czy te wahania obrotow na pelnym przelocie, tj. Bez db killerow mozna jakos usunac?? Czy beda one wystepowaly zawsze?? Czy jest sens podkrecac obroty biegu jalowego by szarpanie ustalo czy jednak zostawic to w spokoju.??
kozlos
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
Lokalizacja: warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości




na górê