Zobacz wątek - gsxr 600 srad kopci na biało prosze o pomoc
NAS Analytics TAG

gsxr 600 srad kopci na biało prosze o pomoc

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

gsxr 600 srad kopci na biało prosze o pomoc

Postprzez flajszka » 7/2/2011, 21:25

Witam mam taki problem, mianowicie oddałem moto do serwisu na wyregulowanie gaźników i teraz jak jadę rekreacyjnie to wszystko ok ale jeśli wkręcam go powyżej 6 tyś to zaczyna kopcić na biało a na dodatek przy ok 9 tys obrotów dławi go na całym gazie i nie chce się przebić i wtedy też najbardziej kopci stan oleju się nie zmienił tak samo płyn chłodniczy i odczuwam że więcej teraz pali. proszę o pomoc jak to naprawić ewentualnie wyregulować. Czy jestem w stanie sam to zrobić??
flajszka
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 21/11/2010, 13:22
Lokalizacja: Gilowice


Postprzez marynarz1 » 7/2/2011, 23:18

Wróć się może do serwisu i powiedz co i jak. Że po wizycie u nich się to właśnie dzieje. Jeżeli to ich wina to powinni ci to naprawić, łaski nie robią.
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka


Postprzez Przemo_rene » 8/2/2011, 09:30

jak na biało wali dymem pod obciążeniem i nie jest to niebieskawy dym to uszczelka pod głowica niestety albo poszła uszczelka pompy wody i to tak konkretnie i już dawno temu bo teraz aż wali do silnika...zdecydowanie wracaj na warsztat skąd wyjechałeś.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez flajszka » 8/2/2011, 14:11

Hmm ciekawi mnie to że to tak z dnia na dzień się stało a z wydechu raczej czuć i widać jakby paliwo nie spalone tak jakby była za bogata mieszanka a po 20 tyś raczej nie powinno wydmuchać czy wypalić uszczelki??
flajszka
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 21/11/2010, 13:22
Lokalizacja: Gilowice

Postprzez Przemo_rene » 8/2/2011, 14:38

nigdy nie wiesz...wracaj do serwisu i pokazuj co jest a jak nie wierzą to niech sie przejadą. Jak bedą robić mega oczy że to nie ich wina itd. to mów z kierownikiem, że oddałes motocykl sprawny a jest niesprawny. Jak zdiagnozują co i jak to dawaj cynka


ps. 20tys w jakim motocyklu i roczniku? Bo 20tys to pamietaj - średnio 60 tankowań baku jedynie... kulane zazwyczaj w 3 sezony i to bez przesady...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 8/2/2011, 16:43

gsxr 600 srad wiec ma z 12 lat :) 20 tys ta w pl w rzeczywistości pewnie ma z 80 tys :)

Mało ci jednego ostrzeżenia?nie spamuj!!! :evil:
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez RUTRA.RD » 8/2/2011, 18:29

skład mieszanki +1 obrót więcej niż podaje serwisowka, wykręć świecę na pewno któraś jest biała
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez PrimoGhost » 8/2/2011, 18:55

Uszczelka pod głowicą. na 99 %
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez flajszka » 9/2/2011, 15:47

jeśli większość z Was obstaje za uszczelka pod głowice to mogło się to tak stać na raz że w jeden dzień nic nie kopci a na drugi już tak?? Bo pali normalnie obroty w normie nic nie szarpie nie odczuwam jakby go zalewało tylko przy ok 9 tyś. A z tego co wiem to świece ngk cr 9e są bardzo wrażliwe na tego typu awarie .
Dzięki wielkie odezwę się jak będzie już wszystko ok.
flajszka
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 21/11/2010, 13:22
Lokalizacja: Gilowice

Postprzez pablito79 » 4/7/2011, 18:09

Witam od niedawna jestem posiadaczem suzuki GSX-R1000 K3 i niby wszystko jest ok. ale pod obciazeniem jak wkrecam go na wyzsze obroty np. ide na gume na drugim biegu dosyc mocnawo zakopci na siwo. Co to moze byc?? gdzie tkwi problem. z gory dziekuje za podpowiedz.
pablito79
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4/7/2011, 18:07
Lokalizacja: S

Postprzez Seba_ER5 » 4/7/2011, 18:17

pierscienie na tlokach?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez pablito79 » 5/7/2011, 22:40

mozliwe ze pierscienie, chociaz nie zawsze kopci tylko czasami:/
pablito79
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4/7/2011, 18:07
Lokalizacja: S

Postprzez pablito79 » 18/7/2011, 23:20

Thanks za wyczerpujace podpowiedzi.
pablito79
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4/7/2011, 18:07
Lokalizacja: S

Postprzez Przemo_rene » 19/7/2011, 08:47

tak ogólnie: Ostatnio rozbieraliśmy silnik teścia cbr 900rr bo wyjechał z chaty, przejechał jakieś 15km, zatankował do pełna i po około następnych 6km zaczął walić z tłumika marchewy gdy mu dawałeś lekko w palnik, przestał gadać na jeden cylinder i kopcił siwym dymem. Do tego waliła ewidentnie góra silnika. I po zgaszeniu nie chciał odpalić

Rozebraliśmy górę silnika a tam zero uszkodzeń, zero przytarć, podgietych pierścieni czy zaworów czy czegoś innego... Wszystko tip-top. To może elektryka...ona też nic...wszystko gra.
Zlalismy z baku trochę paliwa i zalaliśmy do kosiarki a kosiarka ten sam objaw(!!!) Wali siwym dymem i strzela marchewami z wydechu i po zgaszeniu nie chciała odpalić!!

Po odparowaniu paliwo dało bardzol tłusty nalot i miało tęczowe bąbelki..do tego pieniło się i podczas spalania waliło podpałką do grilla...taki syf!!

Tak więc wszystkiego było winne paliwo a te stuki to było spalanie stukowe!!
Tak więc nawet tak hardocorowe objawy może dawać paliwo lewe. (stacja w grodzisku wielkopolskim - orlen jakby co)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez zxer » 21/7/2011, 18:46

Przemo_rene napisał(a):
Po odparowaniu paliwo dało bardzol tłusty nalot i miało tęczowe bąbelki..do tego pieniło się i podczas spalania waliło podpałką do grilla...taki syf!!

Tak więc wszystkiego było winne paliwo a te stuki to było spalanie stukowe!!
Tak więc nawet tak hardocorowe objawy może dawać paliwo lewe. (stacja w grodzisku wielkopolskim - orlen jakby co)


jak masz rachunek i probki paliwa to bierz ich do sadu ....beda bulic za remont!!
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Przemo_rene » 21/7/2011, 21:32

właśnie paragonu brak. Paliwa cały kanister zlany teściu ma. Stąd jest właśnie jedyny problem - brak paragonu. Od teraz zawsze będzie brał paragon i trzymał go, ja z resztą też. Polecam innym je brać - tak w razie "w"
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez zxer » 21/7/2011, 21:50

Przemo_rene napisał(a):właśnie paragonu brak. Paliwa cały kanister zlany teściu ma. Stąd jest właśnie jedyny problem - brak paragonu. Od teraz zawsze będzie brał paragon i trzymał go, ja z resztą też. Polecam innym je brać - tak w razie "w"


no a kamery na stacji ? kazda chyba rejestruje numery rejestracyjne...ja bym nie odpuscil. mozna tez pojechac i nalac z tego samego dystrybutora i przy okazji wzasc rachunek.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Przemo_rene » 21/7/2011, 21:53

znałbyś mojego teścia to byś wiedział, że nie pojedzie tam i nie naleje jeszcze raz. Taki typ. A monitoring - ja wiem i on wie, żę na nim jest. Ale znowu...jakbyś go znał to byś wiedział, że nie pójdzie i nie będzie się kłucić - ten typ tak ma :) - 50tka na karku więc niereformowalny;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê