[Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski - relacje]
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
NO jak? Przegrywa z mikro Szkopkiem z którym łatwo wygrywał rok temu jak siedział na R6. A jeszcze sadził się na starego.<br><hr>lekarzKomentatorzy napisał(a):Nie jestem pewny, ale Jakub jeździ chyba na Foreyowym Suzuki, co jak, co, ale powera to miało.<br><hr>Danny<br>Komentatorzy napisał(a):czołowy zespół we wszechświecie z wsparciem od samego Michio Suzuki nie poradził sobie z przygotowaniem nowego mega modelu ?<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):poradził sobie, poradził. Zobacz jak jeździ Buła...<br><hr>Policjant<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gdyby Suzuki było takie dobre, to byśmy je widzieli w SSP czy FIM STK600, a jakoś ich tam nie ma. Jednak na poziomie naszych WMMP powinno dawać rady i daje co pokazuje Buła.<br><hr>Danny #66Komentatorzy napisał(a):Nie jestem pewny, ale Jakub jeździ chyba na Foreyowym Suzuki, co jak, co, ale powera to miało.<br><hr>Danny<br>Komentatorzy napisał(a):czołowy zespół we wszechświecie z wsparciem od samego Michio Suzuki nie poradził sobie z przygotowaniem nowego mega modelu ?<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):poradził sobie, poradził. Zobacz jak jeździ Buła...<br><hr>Policjant<br>Komentatorzy napisał(a):NO jak? Przegrywa z mikro Szkopkiem z którym łatwo wygrywał rok temu jak siedział na R6. A jeszcze sadził się na starego.<br><hr>lekarz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nikt. dziwna akcja miała miejsce z poleceniem spuszczenia paliwa ze zbiorników i pomiarem wagi. natomiast w klasie Supersport, oba zbadane motocykle mieściły się zdecydowanie w wadze określonej regulaminem technicznym. przy okazji, waga miała mocno rozładowany akumulator, co zapewne wpływało niekorzystnie na wyniki pomiaru. ciekawe, kto podsunął taki pomysł sędziom i dlaczego?<br><hr>WagowyKomentatorzy napisał(a):to kto był za lekki??<br><hr>???<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a to zły pomysł? obok głośności to wagę najłatwiej sprawdzić nie "psując" motocykla chyba?<br><hr>???Komentatorzy napisał(a):to kto był za lekki??<br><hr>???<br>Komentatorzy napisał(a):nikt. dziwna akcja miała miejsce z poleceniem spuszczenia paliwa ze zbiorników i pomiarem wagi. natomiast w klasie Supersport, oba zbadane motocykle mieściły się zdecydowanie w wadze określonej regulaminem technicznym. przy okazji, waga miała mocno rozładowany akumulator, co zapewne wpływało niekorzystnie na wyniki pomiaru. ciekawe, kto podsunął taki pomysł sędziom i dlaczego?<br><hr>Wagowy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystkie motocykle miały być ważone i sprawdzana w nich głośność po 2 treningu kwalifikacyjnym , niestety nie wszystkie motocykle zjechały do parku zamkniętego, stąd ponowne pomiary po wyścigach, a nie kolejna teoria spisku. <br><hr>Jaś FasolaKomentatorzy napisał(a):to kto był za lekki??<br><hr>???<br>Komentatorzy napisał(a):nikt. dziwna akcja miała miejsce z poleceniem spuszczenia paliwa ze zbiorników i pomiarem wagi. natomiast w klasie Supersport, oba zbadane motocykle mieściły się zdecydowanie w wadze określonej regulaminem technicznym. przy okazji, waga miała mocno rozładowany akumulator, co zapewne wpływało niekorzystnie na wyniki pomiaru. ciekawe, kto podsunął taki pomysł sędziom i dlaczego?<br><hr>Wagowy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
te, które badano, zjechały po II kwalifikacji do parku zamkniętego. na 100%.<br><hr>ghijkKomentatorzy napisał(a):to kto był za lekki??<br><hr>???<br>Komentatorzy napisał(a):nikt. dziwna akcja miała miejsce z poleceniem spuszczenia paliwa ze zbiorników i pomiarem wagi. natomiast w klasie Supersport, oba zbadane motocykle mieściły się zdecydowanie w wadze określonej regulaminem technicznym. przy okazji, waga miała mocno rozładowany akumulator, co zapewne wpływało niekorzystnie na wyniki pomiaru. ciekawe, kto podsunął taki pomysł sędziom i dlaczego?<br><hr>Wagowy<br>Komentatorzy napisał(a):Wszystkie motocykle miały być ważone i sprawdzana w nich głośność po 2 treningu kwalifikacyjnym , niestety nie wszystkie motocykle zjechały do parku zamkniętego, stąd ponowne pomiary po wyścigach, a nie kolejna teoria spisku. <br><hr>Jaś Fasola<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na slovakiaring byłem pierwszy raz bardzo fajny tor mega jazda.
moim seryjnym motocyklem udało się drugie wywalczyć a ważenie mnie zaskoczyło bo nigdy nie miałem ważonego moto, tylko ja się nie mam czego obawiać moja 600 tka jest seryjna
.
Teraz Most, pierwszy raz tam będę ciekawy jestem tego toru, chyba szybki patrząc na rzut toru z lotu ptaka.
Szkoda, że wyścigi motocyklowe są tak słabo rozreklamowane, nagrody powinny być adekwatne do poniesionych kosztów, wszystko jest bardzo drogie.<br><hr>Duszan
moim seryjnym motocyklem udało się drugie wywalczyć a ważenie mnie zaskoczyło bo nigdy nie miałem ważonego moto, tylko ja się nie mam czego obawiać moja 600 tka jest seryjna

Teraz Most, pierwszy raz tam będę ciekawy jestem tego toru, chyba szybki patrząc na rzut toru z lotu ptaka.
Szkoda, że wyścigi motocyklowe są tak słabo rozreklamowane, nagrody powinny być adekwatne do poniesionych kosztów, wszystko jest bardzo drogie.<br><hr>Duszan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości