Szukam turystyka
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Szukam turystyka
Chcę kupić nowy, sportowo-turystyczny motorek. Żeby można było pojeździć w dwójkę-trasy do 200km. Wydatek na około 40kzł. Czy bandzior lub sv650 sie nadaje?
- bezpiecznik
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 21/3/2007, 07:22
Z pewnoscią sie nadaję choc z tych dwóch wybrałbym Bandytę, ale czy tylko te 2 motocykle nadają sie do sportowej turystyki?? Jest ich calkiem sporo!!! Np: Kawa ZZR600/1100 Honda VFR-750/800 GSX600F, Yamaha XJ 600/900 Diversion , Yamaha FZ6/FZ1 itd. jeszcze pewnie sporo mozna byłoby wymieniać ale to tylko niektóre z nich które warto wziąć pod uwagę. Wszystko zależy od przeznaczenia i ( nie ukrywajmy) funduszy ale 40koła wystarczy na tego typu moto;) W cenie 40.900pln ( o ile sie nie myle) mozna nabyć Trimpha Tigera który ładnie sie sprawuje na bezdrozach i asfalcie.
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!
Yamaha Fazer FZS 600
Yamaha Fazer FZS 600
-
eristof - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 482
- Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13
Witam moze zastanow sie nad honda cbr 1100 albo nad suzuki hayabusa? To motocukle wbrew pozorom nadajace sie do turystyki.Mocne silniki ,zawieszenia regulowane i pozycje tez wygodne. Oba mozesz zaladowac kuframi. Generalnie uwazam ze im wieksza pojemnosc silnika tym lepiej ci sie bedzie podrozowac. moje skromne zdanie ale zrob jak uwazasz. Pozdro
- kalafioro
- Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 19/1/2007, 23:06
- Lokalizacja: Poznan
Re: Szukam turystyka
THX. Wszystko wezmÄ™ pod uwagÄ™.
- bezpiecznik
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 21/3/2007, 07:22
No i BMW. Małe i duże, ale drogie. Warte swej ceny. Nie tylko boksery. Na konie mechaniczne się nie policytujesz, ale za to są wygodne i trwałe.
Qrcze, brzmi to jak ogłoszenie na Allegro
Qrcze, brzmi to jak ogłoszenie na Allegro

<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
200km do modelu SV to spoko, ale dłuższe trasy to raczej bedzie mało wygodnie(wersja S), poza tym ten motocykl nie jest specjalnie stworzony do wożenia bagaży. Bandit pod tym wzgledem wypada dużo lepiej, jest przede wszystkim wygodniejszy. Nie jestem zwolennikiem wybierania wiekszych pojemności, bo według mnie jedynym plusem tego jest wiekszy moment obrotowy, ewentualnie wieksze gabaryty( można wiecej upachać) i nic wiecej. Chyba że preferujesz predkości ponad 200km/h to wtedy tak. Jesli nie, to pojemność 600cc całkowicie wystarcza. Wieksza pojemność to droższe koszty eksploatacji - dla niektórych jest to ważne. Moj znajomy kiedys miał wersję SV650N z wysoką szyba GIVI(która bardzo mu pasowała) i wykorzystywał motocykl na weekendowe wypady z żoną - bardzo go sobie chwalił i uważał go za dobry wybór. Jazda w prękościach do 150kmh była do przyjęcia, spalanie przy takiej jeździe - 5,5l/100km...
- Bartman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
zdecydowanie polecam B12 - koniecznie w S-ce
skłaniałbym się jednak ku modelom z lat 2001 - 2005 - sprawdzone konstrukcje - nie wchłania zbyt wiele jak się za mocno nie odwija
poza tym zostałoby Ci jeszcze trochę kapusty na odpowiednie wyposażenie (szyba, kufry ok3500, gmole/slidery, ciuchy, itp)
no i w razie czego masz bogaty rynek tanich części zamiennych
sądzę że to najlepszy wybór
skłaniałbym się jednak ku modelom z lat 2001 - 2005 - sprawdzone konstrukcje - nie wchłania zbyt wiele jak się za mocno nie odwija
poza tym zostałoby Ci jeszcze trochę kapusty na odpowiednie wyposażenie (szyba, kufry ok3500, gmole/slidery, ciuchy, itp)
no i w razie czego masz bogaty rynek tanich części zamiennych
sądzę że to najlepszy wybór
asfaltowe spaghetti warmii i mazur
- Bandziorno12K5
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 15/3/2007, 04:00
- Lokalizacja: Go!dap
zx12r, zzr1400, haya, xx,cbf 1000, z ciut tanszych opcji:
B12,ZRX1200s - zostaje sałata na szpej jak bondziorno zauwazyl
Z jeszce tanszych opcji, jak chcesz miec w miare nie kucajacy sprzet a niedrogo - Kawa zr-7.... przyjemny motocykl, bez fajerwerkow ale ma wersje owiewkowa z s w oznaczeniu - wygodne w miare przeloty we dwoje bez zgonow na stacji benzynowej.... o ile znam ten model to bezawaryjny.... i tani stosunkowo, idzie ładnie do tego. tyle ze nie wiem czy sa nowe jeszcze.... w salonach
pozdro
B12,ZRX1200s - zostaje sałata na szpej jak bondziorno zauwazyl
Z jeszce tanszych opcji, jak chcesz miec w miare nie kucajacy sprzet a niedrogo - Kawa zr-7.... przyjemny motocykl, bez fajerwerkow ale ma wersje owiewkowa z s w oznaczeniu - wygodne w miare przeloty we dwoje bez zgonow na stacji benzynowej.... o ile znam ten model to bezawaryjny.... i tani stosunkowo, idzie ładnie do tego. tyle ze nie wiem czy sa nowe jeszcze.... w salonach
pozdro
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
zr7s do 2003 robili.... bardzo fajny moto... idzie od dolu, wygodny... pasarzer ma sporo miejsca, wygodne uchwyty.... moze maxa nie ma ogromnego ale 210 wystarczy.... dosc dobra ochrona przed wiatrem..... bak 22 litry wiec zasieg ma spory..... jak cos to pytac bo ojciec ma....
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
lekki to on nie jest trzeba przyznac.... przod miekki tez racja... ale komfort bardzo dobry.... w sumie i tak to nie jest moto do szybkiej jazdy po winklach...
ps. chlodzony olejem i powietrzem
ps. chlodzony olejem i powietrzem
Ostatnio edytowano 23/3/2007, 20:24 przez kravec, łącznie edytowano 1 raz
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Bandziorno12K5 napisał(a):zdecydowanie polecam B12 - koniecznie w S-ce
skłaniałbym się jednak ku modelom z lat 2001 - 2005 - sprawdzone konstrukcje - nie wchłania zbyt wiele jak się za mocno nie odwija
B12 to dobry wybór jak nie przekraczasz rozsądnych 120-140kmph. Powyżej słowo "oszczędność" staje się mu mocno obce

No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
Akon napisał(a):no fajny szkoda tylko ze ma tą moc co bandit 600 i skrzynie 5tke no i te chłodzenie powietrzem,Zbyt miekki przod do ostrej jazdy po winklach
Dobijajacy przod podczas ostrego hamowania z pelnym obciazeniem, Ch*jowa jakosc powierzchni lakierowanych (XXI wiek a taka kaszana), Zuzycie paliwa 7l (srednia >140), Troche za ciezki - 230kg na mokro
Mówimy o motocyklu do turystyki a nie na tor. Przy przebiegach dziennych rzedu 600 km miekki przod mozna naprawde docenic heh... a jesli dla kogos za miekki - wymiana sprezyn to jest pikus, w dzisiejszych czasach.
Do turystyki 5 biegow sprawdza sie swietnie, tu chodzi wlasnie o to by nie mieszac non stop nogami. Motocykl ma ta kolosalna zalete jesli wspominamy o silniku - ze pochodzi on z dobrze sprawdzonego Zephyra a to ze nie jst chłodzony ciecza ... moze byc zaleta - to moto turystyczne, jak sie nie ma co psuc to sie nie popsuje - prosta zasada.... zreszta nie zauwazyłem zeby sie w miescie przegrzewał mimo braku heheh fontanny

Jak dla mnie spoko motocykl. Dopoki oczywiscie konstrukcji z lat 90-tych nie zaczynam porownywac do konstrukcji z lat 2000... no ale to chyba kazdy srednio rozgarniety człowiek rozumie........
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Za takÄ… kasÄ™ odpowiedzi poprawne sÄ… dwie:
1. BMW F800ST. Piękna, wygodna maszyna turystyczna; napędzana pasem, z dużymi schowkami i bardzo wygodna na dwie osoby.
2. Suzuki V-Strom 650. Full wypas, najlepszy turystyk jaki widział świat; silnik fałka, wygrywa wszystkie klasyfikacje. Jednocześnie tani.
Osobiście wybrałbym BMW mając 40 tys.
Nie zapomnij z tej kasy odłożyć na topowy kask i ciuchy - sam motocykl nie zapewni komfortu. Jest wieeele sposobów na to, żeby turystyka motocyklowa w tym budżecie była na prawdę fajna.
A i oczywiście złe odpowiedzi to motocykle o przestarzałej konstrukcji, ciężkie, dużo palące i ze słabymi zawieszeniami. Także bandity, ZZRy i tym podobne moim zdaniem - NIE. Niczego im nie brakuje, ale w tych pieniądzach to już się wymaga nieco więcej. BMW na przykład waży tyle co GS 500. A pali mniej.
1. BMW F800ST. Piękna, wygodna maszyna turystyczna; napędzana pasem, z dużymi schowkami i bardzo wygodna na dwie osoby.
2. Suzuki V-Strom 650. Full wypas, najlepszy turystyk jaki widział świat; silnik fałka, wygrywa wszystkie klasyfikacje. Jednocześnie tani.
Osobiście wybrałbym BMW mając 40 tys.
Nie zapomnij z tej kasy odłożyć na topowy kask i ciuchy - sam motocykl nie zapewni komfortu. Jest wieeele sposobów na to, żeby turystyka motocyklowa w tym budżecie była na prawdę fajna.
A i oczywiście złe odpowiedzi to motocykle o przestarzałej konstrukcji, ciężkie, dużo palące i ze słabymi zawieszeniami. Także bandity, ZZRy i tym podobne moim zdaniem - NIE. Niczego im nie brakuje, ale w tych pieniądzach to już się wymaga nieco więcej. BMW na przykład waży tyle co GS 500. A pali mniej.
- fv
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 13/4/2007, 21:26
trochÄ™ tylko w temacie czy takie ogromne turystyki majÄ… wsteczny bieg nie piszÄ™ o bandycie 600 czy 1200
- drvall
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości