600 & 1000
Posty: 17
• Strona 1 z 1
600 & 1000
ten temat jest adresowany do osób które przesiadły sie np z.....
R6 na R1
CBR 600RR na CBR 1000RR
GSX R 600 na GSX R1000
Napiszcie proszę swoje odczucia z przejścia z 600 na 1000
pozdrawiam
R6 na R1
CBR 600RR na CBR 1000RR
GSX R 600 na GSX R1000
Napiszcie proszę swoje odczucia z przejścia z 600 na 1000
pozdrawiam
- SNIPERcom
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
fandzoilisz napisał(a):tak samo tylko 80 koni wiecej...
Co ty za głupoty fandzoilisz

http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Snipercom tez tak mysle ... nie ma co ukrywac 3/4 tego forum to ludzie na 50
Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
bmroczyk napisał(a):Snipercom tez tak mysle ... nie ma co ukrywac 3/4 tego forum to ludzie na 50
50 i 125 to najlepsze co może być w życiu motocyklisty


śliczna ta Twoja Aprilka możesz napisać jak to chodzi ile max km/ha i ile do 100/s ?
Ostatnio edytowano 10/4/2007, 22:32 przez SNIPERcom, łącznie edytowano 1 raz
- SNIPERcom
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27
orlik1981 napisał(a):Kiedyś było 150koni teraz jest 125, kiedyś ciągło od dołu teraz zaczyna od środka
ja zawsze odwrotnie robię z 1000 na 600 się przesiadłem
a możesz powiedzieć dlaczego sie przesiadłeś możesz zostawić wiadomość na priv o ile tak wolisz andrzej.izdebski@epoczta.pl
jestem trochę laikiem:( jak chodzi o motocykle bo od dawna nie śmigam na moto:( ale czas najwyższy wrócić do młodzieńczej pasji i nabyć jakiegoś jednoślada
- SNIPERcom
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27
ja sie przesiadlem z 83KM na 124KM...
chodz nie tylko konie decyduja o odczuciach z jazdy, a takze pozycja za kierwonica, twardosc, masa...
Ja sie przesiadlem z Bandita GSF600S na Yamahe YZF-R6... roznica dla mnie jest spora, kazdy detal to inna historia
chodz nie tylko konie decyduja o odczuciach z jazdy, a takze pozycja za kierwonica, twardosc, masa...
Ja sie przesiadlem z Bandita GSF600S na Yamahe YZF-R6... roznica dla mnie jest spora, kazdy detal to inna historia
-
lowlo - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 1/8/2006, 14:44
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Najważniejsze żeby czuć się dobrze na motocyklu, żeby nie przychodziła nigdy ochota go zmieniać ani żeby nie trzeba było z zazdrością patrzeć na inne motocykle. Po prostu znaleźć swój sprzęt. Mi szczerze mówiąc odpowiadała Honda CB-1 pod wszystkimi względami. Mocy nie było za mało, zwrotna, wygodna i ładna. Niestety była mała i głupio się czułem. Tak więc uważam, że motocykl to tylko i wyłącznie kwestia gustu.
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
tysiączki są bardziej powiedziałbym "dystyngowane", coś jak luksusowy samochód z wielkim silnikiem w porównaniu do aut sportowych (motorki klasy 600). Na którym biegu bys tysiącem nie jechał do odkręcasz gaz i oooodjazd redukować już nie trzeba 

- Cidman
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
- Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów
przesiadlem sie z 103KM na 152KM.podstawowa roznica to moment obrotowy . 1000 ciagnie mocniej od dolu , na gorze juz nie ma takiej roznicy.w trasie latwiej nie trzeba mieszac biegami ew. 1 w dol odkrecasz i juz a przy predkosciach powyzej 200km/h nadal jest niezle przyspieszenie.ale np. w miescie jesli lubisz krecic po obrotach to lepsza zabawa na 600 .w mojej R1 odkrecesz na 1ce i 140 dwojka i blisko 200km/h i trzeba hamowac dlatego w warunkach miejskich nie ma bardzo gdzie pobawic sie moca
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości