Zobacz wÄ…tek - 600 & 1000
NAS Analytics TAG

600 & 1000

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

600 & 1000

Postprzez SNIPERcom » 9/4/2007, 22:15

ten temat jest adresowany do osób które przesiadły sie np z.....

R6 na R1
CBR 600RR na CBR 1000RR
GSX R 600 na GSX R1000

Napiszcie proszę swoje odczucia z przejścia z 600 na 1000

pozdrawiam
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27


Postprzez fandzoilisz » 10/4/2007, 01:26

tak samo tylko 80 koni wiecej...
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07


Postprzez cichy » 10/4/2007, 08:04

fandzoilisz napisał(a):tak samo tylko 80 koni wiecej...


Co ty za głupoty fandzoilisz :lol:
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez hefron » 10/4/2007, 08:14

Ja się przesiadałem z 400 na 1000 i moge powiedzieć tylko tyle, że gixer jakiś słaby już się zrobił :)
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez SNIPERcom » 10/4/2007, 21:01

tylko 3 osoby z tego forum śmiga na 1000 a pozostali dalej na 50 hm....
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27

Postprzez bmroczyk » 10/4/2007, 21:13

Snipercom tez tak mysle ... nie ma co ukrywac 3/4 tego forum to ludzie na 50
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez orlik1981 » 10/4/2007, 21:34

Kiedyś było 150koni teraz jest 125, kiedyś ciągło od dołu teraz zaczyna od środka
ja zawsze odwrotnie robię z 1000 na 600 się przesiadłem
eagle
GSX-R 600 K6
Avatar użytkownika
orlik1981
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 504
Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
Lokalizacja: Siemianowice Åšl. Aktualnie Londyn

Postprzez SNIPERcom » 10/4/2007, 22:27

bmroczyk napisał(a):Snipercom tez tak mysle ... nie ma co ukrywac 3/4 tego forum to ludzie na 50


50 i 125 to najlepsze co może być w życiu motocyklisty :)) dlatego ze ma sie wtedy naście lat :))) i fajna maszynkę

śliczna ta Twoja Aprilka możesz napisać jak to chodzi ile max km/ha i ile do 100/s ?
Ostatnio edytowano 10/4/2007, 22:32 przez SNIPERcom, łącznie edytowano 1 raz
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27

Postprzez SNIPERcom » 10/4/2007, 22:28

orlik1981 napisał(a):Kiedyś było 150koni teraz jest 125, kiedyś ciągło od dołu teraz zaczyna od środka
ja zawsze odwrotnie robię z 1000 na 600 się przesiadłem


a możesz powiedzieć dlaczego sie przesiadłeś możesz zostawić wiadomość na priv o ile tak wolisz andrzej.izdebski@epoczta.pl

jestem trochę laikiem:( jak chodzi o motocykle bo od dawna nie śmigam na moto:( ale czas najwyższy wrócić do młodzieńczej pasji i nabyć jakiegoś jednoślada
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27

Postprzez nurczas » 10/4/2007, 22:51

ja sie przesiadlem z 61KM na 150KM i musze powiedziec ze jest to odczuwalne:-) wydaje mi sie ze to wszystko zalezy od tego jak i ile jezdzisz
FZR 1000 92 r STREETFIGHTER
Avatar użytkownika
nurczas
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 25/12/2006, 23:52
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez lowlo » 11/4/2007, 09:34

ja sie przesiadlem z 83KM na 124KM...

chodz nie tylko konie decyduja o odczuciach z jazdy, a takze pozycja za kierwonica, twardosc, masa...

Ja sie przesiadlem z Bandita GSF600S na Yamahe YZF-R6... roznica dla mnie jest spora, kazdy detal to inna historia
Avatar użytkownika
lowlo
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 1/8/2006, 14:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez hefron » 11/4/2007, 15:02

Najważniejsze żeby czuć się dobrze na motocyklu, żeby nie przychodziła nigdy ochota go zmieniać ani żeby nie trzeba było z zazdrością patrzeć na inne motocykle. Po prostu znaleźć swój sprzęt. Mi szczerze mówiąc odpowiadała Honda CB-1 pod wszystkimi względami. Mocy nie było za mało, zwrotna, wygodna i ładna. Niestety była mała i głupio się czułem. Tak więc uważam, że motocykl to tylko i wyłącznie kwestia gustu.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Cidman » 14/4/2007, 16:13

ja sie przesiadłem z 20koni na 130.. ale pokochałem motorek i dziś traktuje go jak samochód.. bo jeździ mi sie nim lepiej niż autem.. a motor to honda cbr 1000f
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów

Postprzez SNIPERcom » 17/4/2007, 21:38

może ktoś coś jeszcze.. dopisze bo jak dotąd niewiele konkretów
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27

Postprzez Cidman » 18/4/2007, 09:06

tysiączki są bardziej powiedziałbym "dystyngowane", coś jak luksusowy samochód z wielkim silnikiem w porównaniu do aut sportowych (motorki klasy 600). Na którym biegu bys tysiącem nie jechał do odkręcasz gaz i oooodjazd redukować już nie trzeba :)
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów

Postprzez torowiec » 18/4/2007, 09:59

przesiadlem sie z 103KM na 152KM.podstawowa roznica to moment obrotowy . 1000 ciagnie mocniej od dolu , na gorze juz nie ma takiej roznicy.w trasie latwiej nie trzeba mieszac biegami ew. 1 w dol odkrecasz i juz a przy predkosciach powyzej 200km/h nadal jest niezle przyspieszenie.ale np. w miescie jesli lubisz krecic po obrotach to lepsza zabawa na 600 .w mojej R1 odkrecesz na 1ce i 140 dwojka i blisko 200km/h i trzeba hamowac dlatego w warunkach miejskich nie ma bardzo gdzie pobawic sie moca
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê