Zobacz wÄ…tek - dziura w gazie przy 6k obrotow
NAS Analytics TAG

dziura w gazie przy 6k obrotow

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

dziura w gazie przy 6k obrotow

Postprzez zxer » 27/6/2011, 13:41

Niedawno robilem luzy zaworow, postanowilem wyczyscic gazniki i po czyszczeniu okazalo sie ze mam dos powazna dziure przy 6k obrotow. Moto dostaje mula jakby mu paliwa brakowalo, lekko pierdzi i tak do 4k k potem juz lapie obroty i jedzie.

Przy duzej predkosci moto po 6k momentalnie dlawi sie i dostaje po chwili mocy az szarpie i od 8k leci juz w miare normalnie ale czuc lekkie falowanie.

wydech przelot
filtr powietrza wyczyszczony
zaplon sprawdzony

po lekim wzbogaceniu mieszanki minimalnie sie polepszylo
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez Przemo_rene » 27/6/2011, 13:46

Samo czyszczenie nic nie daje. Mogłeś przemieścić tylko syf z jednego miejsca widocznego w inne - niewidoczne. Gaźnik jak już robić to w całości. Potrzebujesz ustawienia składu mieszanki na pływakach, śrubach skłądu mieszanki, sprawdzeniu przepustnic i synchro na koniec.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez zxer » 27/6/2011, 14:39

Przemo_rene napisał(a):Samo czyszczenie nic nie daje. Mogłeś przemieścić tylko syf z jednego miejsca widocznego w inne - niewidoczne. Gaźnik jak już robić to w całości. Potrzebujesz ustawienia składu mieszanki na pływakach, śrubach skłądu mieszanki, sprawdzeniu przepustnic i synchro na koniec.


sprawdzilem swiece i mam suchy bialy nalot na elektrodzie, Sprawddzilem filtr i sie okazalo ze nie byl naoliwiony
czy nie naoliwiony filtr mogl tak zubozyc mieszanke ?

dodam ze elektroda nie jest cala biala tyklo jej koniec reszta jest czarna i sucha

mniej wiecej taka: Obrazek
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez zxer » 27/6/2011, 20:31

no dobra. Scaignalem gazniki i wyczyscilem dokladnie w srodku.

zauwazylem ze zawory plywaka w 2 gaznikach powoli sie zuzywaja, jedna dysza wygladala dosc dziwnie...tak jakby ktos odkrecal ja za malym srubokretem. wyczyscilem iglice

dodatkowo uszczelki komory plywakowej troche brudne byly...tak jakby ktos poprzednio ich nie wyczyscil przed skreceniem
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez toma1 » 27/6/2011, 20:46

Identyczny objaw jak u mnie po regulacji zaworow, chociarz motor przed reglacja zaworow chodzil ok, wyczyscilem gazniki, ustawilem sklad mieszanki i spr.poziom plywakow, zrobilem synchro.przepustnic dalej pyrczal motor jak mu dowalilem gazu, dopiero rozwizalo problem zmiejszenie dawki paliwa na iglicach przepustnic.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15

Postprzez Przemo_rene » 27/6/2011, 22:00

ustaw gaźnik wg. serwisówki (pływak, iglice - ale turaj nie masz co ustawiać , śruby składu mieszanki - te wykręć o 0,5 obrotu więcej niż serwisówka podaje) - po tym synchro obowiązkowo na wakuometrach i cześć.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 28/6/2011, 12:14

wzbogac mieszanke i zrob synchro jak mowi przemo po 100-200km sprawdz kolor swiec i jesli potrzeba zrob korekte skladu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Voxx » 28/6/2011, 18:36

sprawdz tez ile paliwa jest w gaznikach , zalej wszystkie a potem spusc po kolei z kazdego osobno i zmierz czy wszedzie tyle samo , co do dziury w gazie przy 6k to zwroc uwage na przeslony podcisnieniowe czy sie nie blokuja , ja tak mialem i teraz jak moto ma jakies przerwy to tylko te przeslony czyszcze i jest oki
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
Voxx
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
Lokalizacja: Beskid Zywiecki

Postprzez zxer » 29/6/2011, 15:47

usterka okazal sie brud w komorze podcisnieniowej tam na iglicy. Wyczyszczone, wyregulowane i zsynchronizowane.

Dzieki za porady panowie
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê