dziura w gazie przy 6k obrotow
Posty: 9
• Strona 1 z 1
dziura w gazie przy 6k obrotow
Niedawno robilem luzy zaworow, postanowilem wyczyscic gazniki i po czyszczeniu okazalo sie ze mam dos powazna dziure przy 6k obrotow. Moto dostaje mula jakby mu paliwa brakowalo, lekko pierdzi i tak do 4k k potem juz lapie obroty i jedzie.
Przy duzej predkosci moto po 6k momentalnie dlawi sie i dostaje po chwili mocy az szarpie i od 8k leci juz w miare normalnie ale czuc lekkie falowanie.
wydech przelot
filtr powietrza wyczyszczony
zaplon sprawdzony
po lekim wzbogaceniu mieszanki minimalnie sie polepszylo
Przy duzej predkosci moto po 6k momentalnie dlawi sie i dostaje po chwili mocy az szarpie i od 8k leci juz w miare normalnie ale czuc lekkie falowanie.
wydech przelot
filtr powietrza wyczyszczony
zaplon sprawdzony
po lekim wzbogaceniu mieszanki minimalnie sie polepszylo
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Samo czyszczenie nic nie daje. Mogłeś przemieścić tylko syf z jednego miejsca widocznego w inne - niewidoczne. Gaźnik jak już robić to w całości. Potrzebujesz ustawienia składu mieszanki na pływakach, śrubach skłądu mieszanki, sprawdzeniu przepustnic i synchro na koniec.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo_rene napisał(a):Samo czyszczenie nic nie daje. Mogłeś przemieścić tylko syf z jednego miejsca widocznego w inne - niewidoczne. Gaźnik jak już robić to w całości. Potrzebujesz ustawienia składu mieszanki na pływakach, śrubach skłądu mieszanki, sprawdzeniu przepustnic i synchro na koniec.
sprawdzilem swiece i mam suchy bialy nalot na elektrodzie, Sprawddzilem filtr i sie okazalo ze nie byl naoliwiony
czy nie naoliwiony filtr mogl tak zubozyc mieszanke ?
dodam ze elektroda nie jest cala biala tyklo jej koniec reszta jest czarna i sucha
mniej wiecej taka:

tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
no dobra. Scaignalem gazniki i wyczyscilem dokladnie w srodku.
zauwazylem ze zawory plywaka w 2 gaznikach powoli sie zuzywaja, jedna dysza wygladala dosc dziwnie...tak jakby ktos odkrecal ja za malym srubokretem. wyczyscilem iglice
dodatkowo uszczelki komory plywakowej troche brudne byly...tak jakby ktos poprzednio ich nie wyczyscil przed skreceniem
zauwazylem ze zawory plywaka w 2 gaznikach powoli sie zuzywaja, jedna dysza wygladala dosc dziwnie...tak jakby ktos odkrecal ja za malym srubokretem. wyczyscilem iglice
dodatkowo uszczelki komory plywakowej troche brudne byly...tak jakby ktos poprzednio ich nie wyczyscil przed skreceniem
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Identyczny objaw jak u mnie po regulacji zaworow, chociarz motor przed reglacja zaworow chodzil ok, wyczyscilem gazniki, ustawilem sklad mieszanki i spr.poziom plywakow, zrobilem synchro.przepustnic dalej pyrczal motor jak mu dowalilem gazu, dopiero rozwizalo problem zmiejszenie dawki paliwa na iglicach przepustnic.
- toma1
- Świeżak
- Posty: 174
- Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15
ustaw gaźnik wg. serwisówki (pływak, iglice - ale turaj nie masz co ustawiać , śruby składu mieszanki - te wykręć o 0,5 obrotu więcej niż serwisówka podaje) - po tym synchro obowiązkowo na wakuometrach i cześć.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
sprawdz tez ile paliwa jest w gaznikach , zalej wszystkie a potem spusc po kolei z kazdego osobno i zmierz czy wszedzie tyle samo , co do dziury w gazie przy 6k to zwroc uwage na przeslony podcisnieniowe czy sie nie blokuja , ja tak mialem i teraz jak moto ma jakies przerwy to tylko te przeslony czyszcze i jest oki
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
10 sezon 32l
2 gleby
- Voxx
- Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
- Lokalizacja: Beskid Zywiecki
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości