Zobacz wÄ…tek - <i>[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia]</i> Cedzior –
NAS Analytics TAG

[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia] Cedzior –

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 23/2/2010, 15:45

Komentatorzy napisał(a):Cytat: "Piotrek zginął jadąc swoim Suzuki GSX-R 1000 K4, który później posłużył jako baza do budowy streetfigtera."

Trzeba umieć rozgraniczać gdzie zaczyna się "budowa" , a gdzie "składanie" jak klocki Lego. Ile jest tu elementów wykonanych własnoręcznie??? 95% ludzi tego nie rozróżnia, więc poza inwestycją sporej kasy w gadżety nie ma tu nic nadzwyczajnego. Laury w tym przypadku zbiera nie budowniczy tylko $$$$$

p.s. ogólnie motor ładny<br><hr>Blackbird<br>
OK. Czekamy zatem na opis i zdjęcia Twojego projektu. Rozumiem, że silnik też zaprojektujesz, bo jeśli czytałeś tekst, to wiesz, że rama jest budowana od zera, a z K4 został tylko silnik, kilka elementów zawieszenia i osprzętu. Wiadomo, że można nakupić gadżetów z górnej półki i je powkładać bez ładu i składu. Ale tu sytuacja jest inna. Po prostu szkoda było wkładać byle co, skoro cała konstrukcja jest IMHO warta inwestycji w dobry osprzęt.<br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/2/2010, 00:42

Komentatorzy napisał(a):Pomijam wyglad bo to jest kwestia gustu. Ale jezeli chodzi o wlasnosci jezdne, geometrie, czy ergonomie, to mialbym duze zastrzezenia. Budowanie motocykla to sztab ludzi od inzynierow po kierowcow testowych. Stwierdzenie "kat glowki jest miedzy GSXR a Hayabusa" jest dla mnie smieszne bo to sie ma nijak do budowy motocykla.

Pozdrawiam
ps. wybaczcie brak polskich znakow.<br><hr>OBSERWATOR<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale ja się oczywiście zgadzam, że nie jesteśmy w stanie zastąpić całego sztabu inżynierów, konstruktorów, kierowców testowych, którzy pracują nad konstrukcją motocykla. Ale to nie jest motocykl fabryczny na którym każdemu ma być dobrze. Trzeba było przyjąć jakieś założenia i takie zostały przyjęte. Śmieszy Cię, że napisałem o kącie główki ramy i rozstawie osi. Pewnie, że jest jeszcze wiele czynników konstrukcyjnych, ale czyżbyś miał na tyle doświadczenia w konstruowaniu aby pozwolić sobie na krytykę ? A właściwości jezdne, ergonomia... to wyjdzie w praniu. Kierowca testowy w osobie Szajby stwierdził już, że pierwsze wrażenia są dobre ;)
<br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski<br>
Jak "Szajbie" korbki ładnie kręcą, a rama błyszczy, to i na wahaczu by sobie przycupnął ;)'<br><hr>miro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/2/2010, 01:13

Czemu dyletanci opisują konstrukcję motocykla? Gdzie tam jest pasek klinowy? Ja nie widzę. Pas zębaty jest, ale klinowego jakoś nie dostrzegam... Pas klinowy ma przekrój o kształcie klina. Trudne?<br><hr>czepiacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/4/2010, 20:19

Komentatorzy napisał(a):Cytat: "Piotrek zginął jadąc swoim Suzuki GSX-R 1000 K4, który później posłużył jako baza do budowy streetfigtera."

Trzeba umieć rozgraniczać gdzie zaczyna się "budowa" , a gdzie "składanie" jak klocki Lego. Ile jest tu elementów wykonanych własnoręcznie??? 95% ludzi tego nie rozróżnia, więc poza inwestycją sporej kasy w gadżety nie ma tu nic nadzwyczajnego. Laury w tym przypadku zbiera nie budowniczy tylko $$$$$

p.s. ogólnie motor ładny<br><hr>Blackbird<br>
Komentatorzy napisał(a):OK. Czekamy zatem na opis i zdjęcia Twojego projektu. Rozumiem, że silnik też zaprojektujesz, bo jeśli czytałeś tekst, to wiesz, że rama jest budowana od zera, a z K4 został tylko silnik, kilka elementów zawieszenia i osprzętu. Wiadomo, że można nakupić gadżetów z górnej półki i je powkładać bez ładu i składu. Ale tu sytuacja jest inna. Po prostu szkoda było wkładać byle co, skoro cała konstrukcja jest IMHO warta inwestycji w dobry osprzęt.<br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski<br>
Hej.
Tekst czytałem i .......... gdzie jest napisane, że "rama własnej konstrukcji" ?? a to że Thresher to równie dobrze może być kupiona od firmy specjalizującej się w tej branży.
Co do wypowiedzi kolejnego użytkownika odnośnie "szukania w necie" - tutaj oceniałem ten artykuł, bo niby po co mam weryfikować informacje w jednym miejscu informacjami zawartymi w innym miejscu?? Teraz po poszukiwaniach, wiem że rama samoróbka i pełny szacunek za ten wyrób. Mimo to nie chodzi tu o wytykanie palcem lepszych i gorszych tylko o ogólno-światową mentalność odnośnie budowania, która w 95% polega na wykładaniu grubej kasy i składaniu tak jak wspomniałem klocków lego.

Mimo tego całego zamieszania i tak sądzę, że to ładna konstrukcja i w dodatku pochodzi z PL :)

p.s. co do treści artykułu.....gdzie tu jest pasek klinowy?? 100% seryjnych jak i customowych motocykli wykorzystuje do przeniesienia napędu paska zębatego.

pozdrawiam Piotra<br><hr>Blackbird
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/4/2010, 21:49

Komentatorzy napisał(a):Cytat: "Piotrek zginął jadąc swoim Suzuki GSX-R 1000 K4, który później posłużył jako baza do budowy streetfigtera."

Trzeba umieć rozgraniczać gdzie zaczyna się "budowa" , a gdzie "składanie" jak klocki Lego. Ile jest tu elementów wykonanych własnoręcznie??? 95% ludzi tego nie rozróżnia, więc poza inwestycją sporej kasy w gadżety nie ma tu nic nadzwyczajnego. Laury w tym przypadku zbiera nie budowniczy tylko $$$$$

p.s. ogólnie motor ładny<br><hr>Blackbird<br>
Komentatorzy napisał(a):OK. Czekamy zatem na opis i zdjęcia Twojego projektu. Rozumiem, że silnik też zaprojektujesz, bo jeśli czytałeś tekst, to wiesz, że rama jest budowana od zera, a z K4 został tylko silnik, kilka elementów zawieszenia i osprzętu. Wiadomo, że można nakupić gadżetów z górnej półki i je powkładać bez ładu i składu. Ale tu sytuacja jest inna. Po prostu szkoda było wkładać byle co, skoro cała konstrukcja jest IMHO warta inwestycji w dobry osprzęt.<br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski<br>
Szukając w sieci większej ilości informacji znalazłem co nieco, a w poprzedniej odpowiedzi strzeliłem babola, dlatego muszę się poprawić i zadać pytanie: Ile elementów ramy jest formowanych przez autora "Cedziora" i ile spawów jest położonych także przez niego??<br><hr>Blackbird
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/6/2010, 19:45

Komentatorzy napisał(a):Czemu dyletanci opisują konstrukcję motocykla? Gdzie tam jest pasek klinowy? Ja nie widzę. Pas zębaty jest, ale klinowego jakoś nie dostrzegam... Pas klinowy ma przekrój o kształcie klina. Trudne?<br><hr>czepiacz<br>
Bo dyletanci potrafią napisać tak, żeby się fajnie czytało i to, że jakiś czepiacz się przyczepi do szczegółu, na który 98% czytających nie zwróciło wcześniej uwagi, łącznie z samym piszącym i konstruktorem tego cuda nie wpędzi piszącego ten tekst w kompleksy, sorry ;)
PS. nie mam danych statystycznych na temat tych 98%, tak sobie palnąłem ;)
Zdrówka<br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/6/2010, 19:59

Komentatorzy napisał(a):Cytat: "Piotrek zginął jadąc swoim Suzuki GSX-R 1000 K4, który później posłużył jako baza do budowy streetfigtera."

Trzeba umieć rozgraniczać gdzie zaczyna się "budowa" , a gdzie "składanie" jak klocki Lego. Ile jest tu elementów wykonanych własnoręcznie??? 95% ludzi tego nie rozróżnia, więc poza inwestycją sporej kasy w gadżety nie ma tu nic nadzwyczajnego. Laury w tym przypadku zbiera nie budowniczy tylko $$$$$

p.s. ogólnie motor ładny<br><hr>Blackbird<br>
Komentatorzy napisał(a):OK. Czekamy zatem na opis i zdjęcia Twojego projektu. Rozumiem, że silnik też zaprojektujesz, bo jeśli czytałeś tekst, to wiesz, że rama jest budowana od zera, a z K4 został tylko silnik, kilka elementów zawieszenia i osprzętu. Wiadomo, że można nakupić gadżetów z górnej półki i je powkładać bez ładu i składu. Ale tu sytuacja jest inna. Po prostu szkoda było wkładać byle co, skoro cała konstrukcja jest IMHO warta inwestycji w dobry osprzęt.<br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski<br>
Komentatorzy napisał(a):Hej.
Tekst czytałem i .......... gdzie jest napisane, że "rama własnej konstrukcji" ?? a to że Thresher to równie dobrze może być kupiona od firmy specjalizującej się w tej branży.
Co do wypowiedzi kolejnego użytkownika odnośnie "szukania w necie" - tutaj oceniałem ten artykuł, bo niby po co mam weryfikować informacje w jednym miejscu informacjami zawartymi w innym miejscu?? Teraz po poszukiwaniach, wiem że rama samoróbka i pełny szacunek za ten wyrób. Mimo to nie chodzi tu o wytykanie palcem lepszych i gorszych tylko o ogólno-światową mentalność odnośnie budowania, która w 95% polega na wykładaniu grubej kasy i składaniu tak jak wspomniałem klocków lego.

Mimo tego całego zamieszania i tak sądzę, że to ładna konstrukcja i w dodatku pochodzi z PL :)

p.s. co do treści artykułu.....gdzie tu jest pasek klinowy?? 100% seryjnych jak i customowych motocykli wykorzystuje do przeniesienia napędu paska zębatego.

pozdrawiam Piotra<br><hr>Blackbird<br>
OK. Dla pełnej przejrzystości: rama jest zbudowana przez firmę Thresher na projekcie opracowanym wspólnymi siłami Szajby i chłopaków z Threshera.
Oczywiście nieco dokładniej miało to być opisane na stronie ale po pierwsze: artykuł najpierw miał/ma się ukazać w prasie, a nie jestem w stanie wymyślać kilku tekstów o tym samym, bo i po co? a po drugie: nie można liczyć na pełny opis techniczny, bo taki tekst ma zainteresować nie tylko inżynierów budowniczych, ale nieco szersze grono odbiorców, którzy niekoniecznie odróżniają pasek klinowy od zębatego. Darujcie mi już ten pasek, bo miałem pół dnia na napisanie tego tekstu a byłem po 3 dniach targów, kilku godzinach snu i 8-miu w robocie. Pozdrawiam i zapraszam na
<a href="http://www.szajba.eu.org/tuning/projekt-cedzior" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.szajba.eu.org/tuning/projekt-cedzior</a>
i <a href="http://www.hayabusa.eu.org" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.hayabusa.eu.org</a><br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2010, 09:48

No to was wczoraj widzialem w ZG,szerokiej drogi wariaty ;)<br><hr>alcomats
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/7/2010, 18:55

Komentatorzy napisał(a):Czemu dyletanci opisują konstrukcję motocykla? Gdzie tam jest pasek klinowy? Ja nie widzę. Pas zębaty jest, ale klinowego jakoś nie dostrzegam... Pas klinowy ma przekrój o kształcie klina. Trudne?<br><hr>czepiacz<br>
pasek klinowy ma przekrój w kształcie trapezu... To Taka mała zemsta.<br><hr>H2O
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2010, 15:35

Maszyna wspaniała, widziana na żywo w Mielnie, jak brakło chłopakom paliwa :P PZDR<br><hr>k0nr4d
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2010, 07:57

Komentatorzy napisał(a):Maszyna wspaniała, widziana na żywo w Mielnie, jak brakło chłopakom paliwa :P PZDR<br><hr>k0nr4d<br>
Hehe, no niestety nie doszliśmy jeszcze do technologii, żeby jeździć na wodę, benzynę trzeba lać ;)

Pozdrawiam ze ÅšlÄ…ska
<a href="http://www.szajba.eu.org" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.szajba.eu.org</a>/
<a href="http://www.hayabusa.eu.org" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.hayabusa.eu.org</a>/<br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2010, 07:57

Komentatorzy napisał(a):Maszyna wspaniała, widziana na żywo w Mielnie, jak brakło chłopakom paliwa :P PZDR<br><hr>k0nr4d<br>
Hehe, no niestety nie doszliśmy jeszcze do technologii, żeby jeździć na wodę, benzynę trzeba lać ;)

Pozdrawiam ze ÅšlÄ…ska
<a href="http://www.szajba.eu.org" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.szajba.eu.org</a>/
<a href="http://www.hayabusa.eu.org" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.hayabusa.eu.org</a>/<br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/6/2011, 19:17

Komentatorzy napisał(a):Czemu dyletanci opisują konstrukcję motocykla? Gdzie tam jest pasek klinowy? Ja nie widzę. Pas zębaty jest, ale klinowego jakoś nie dostrzegam... Pas klinowy ma przekrój o kształcie klina. Trudne?<br><hr>czepiacz<br>
No i czego się czepiasz? Co chciałeś tym komentarzem udowodnić? Jeśli "przekroisz" pas zębaty wzdłuż jego osi to też zobaczysz klin, a nawet kilka. Każdy ząb pasa zębatego ma kształt klina, więc można go nazwać pasem klinowym. Jeśli nazywasz kogoś dyletantem to zastanów się najpierw, czy sam nim nie jesteś. Wystarczy się zastanowić. Trudne?<br><hr>polski hejter
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/6/2011, 19:38

Sprzęt światowej klasy i co najważniejsze zbudowany w naszym pięknym kraju. Jestem pod wrażeniem poziomu wykonania. Nie chodzi mi tu o wygląd bo to sprawa gustu (mi się podoba). Mam nadzieję, że "coś się ruszy" i w Polsce zacznie powstawać więcej takich maszyn. Szacunek dla Was Panowie za pomysł i wykonanie. A wy wszyscy "specjaliści i znawcy tematu" nie wypowiadajcie się bo żaden z was nie ma prawa bezsensownie krytykować czyjejś pracy. Jak jesteście tacy mądrzy to pochwalcie się swoimi projektami. Żaden z was niczego nie osiągnął więc teraz krytykujecie tych, którzy są od was po prostu lepsi. Śmieszni jesteście i tyle. Jeszcze raz gratulacje za świetny pomysł i wykonanie.<br><hr>polski hejter
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê