Zobacz wątek - kawasaki zx6r zdlawiona jak odlawic?2005 rok
NAS Analytics TAG

kawasaki zx6r zdlawiona jak odlawic?2005 rok

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

kawasaki zx6r zdlawiona jak odlawic?2005 rok

Postprzez stary231231 » 20/6/2011, 17:48

witam jestem swiezy co do forum jak i w motocyklach problem polega na tym ze kupilem kawasaki zx6r 2005 rok i jest zdlawiona poniewaz nie kreci na obrotach a jej pretkosc to 170 km maksymalnie dzwonilem do servisu i nic nie chcieli powiedziec tylko prosze przyjechac lec problem jest ze jestem za granica czekam na jakies rozsadne podpowiedzi jak przywrucic moc pozdrawiam i z gory dziekuje.
stary231231
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/6/2011, 17:36
Lokalizacja: slupsk


Postprzez Seba_ER5 » 20/6/2011, 18:17

Masz wsadzony kit ALPHA scianij instrukcje i bedziesz wiedzial gdzie to jest.
Po piwersze sprawdz czy nie masz blokady na gazie potem zwezka w kroccach ssacych.

http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-ZX6R-05- ... dZViewItem

Mozna napisac poprosic o instrukcje obslugi
ale chyba wystarczy zdjac airboxa i tam powinny siedziec pod wtryskami? nie wime nie mialem stycznosci.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez stary231231 » 20/6/2011, 18:31

sorry ale naprawde jestem laikem moze jakis link do tej instrukcji?wiem napewno ze nie ma blokady na gazie bo na luzie kreci obroty do konca ale na biegu juz nie chce
stary231231
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/6/2011, 17:36
Lokalizacja: slupsk

Postprzez Repsol » 21/6/2011, 14:18

Skąd/z jakiego kraju masz moto?
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez stary231231 » 21/6/2011, 17:01

z angli i jest zdlawiona ale mam nadzieje ze juz dzisiaj sobie z tym poradze i tak 2 x rr pozdro
stary231231
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/6/2011, 17:36
Lokalizacja: slupsk

Postprzez stary231231 » 21/6/2011, 20:00

a wiec juz sciagnolem air box i nie ma zadnych nakladek a wiec dalej nie wiec co moze byc skoro na luznym kreci do konca a juz na 3 biegu tylko do 9 tys i max co wycisnolem to 170 km nie wiem czy dobrze ale dlaczego na wiekszych nie chce krecic wyzej jak 6-7 tys i szybciej jechac pomocy bo juz jestem zmartwiny pozdrawiam
stary231231
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/6/2011, 17:36
Lokalizacja: slupsk

Postprzez Repsol » 21/6/2011, 21:36

Skoro nie masz krażków dławiących to zapewne masz blokade na elektronicznej przepustnicy. Nie pamiętam już dokładnie gdzie ona się znajduje w Twoim modelu. Może być bezpośrednio przy listwie wtryskowej/pod bakiem lub pod siodełkiem (obstawiam właśnie to miejsce). Z tego co pamiętam w prawym górnym rogu, to taki klips z cienkim żółto-czarnym kablem, jesli to masz zamontowane to napewno zauważysz. Wypinasz tego klipsa z "pentelką" i już masz Full Power ;)
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez stary231231 » 21/6/2011, 21:48

ok juz dzisiaj nie bede patrzal ale napewno jutro z tego co wiem sa 4 klipsy na wtryskach i 1 z boku sprobuje tak jak napisales ale jeszcze ktos mi napisal o srobie na przepustnicy po lewej stronie nazywa sie to SCREW-THROTTLE STOP ze ja tez trzeba zdemontowac facet ma rysunek ale prosilem go o skan ale nie ma skanera na tym rysunku jest jakas srobka i 4 zaslepki ok jutro proba z gory dzieki odrazu napisze jak bedzie pozdro
stary231231
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/6/2011, 17:36
Lokalizacja: slupsk

Postprzez Repsol » 21/6/2011, 21:55

stary231231 napisał(a):ale jeszcze ktos mi napisal o srobie na przepustnicy po lewej stronie nazywa sie to SCREW-THROTTLE STOP ze ja tez trzeba zdemontowac facet ma rysunek ale prosilem go o skan ale nie ma skanera na tym rysunku jest jakas srobka i 4 zaslepki ok jutro proba z gory dzieki odrazu napisze jak bedzie pozdro


To kołek blokujący, wtedy jest tylko 1/3 ruchu manetki. Szukaj pod siodełkiem ;)
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez Seba_ER5 » 21/6/2011, 22:52

Tu jest zdjecie gdzie trzeba szuka. Poszukam takze czy nie jest blokowane na ECU tak jak to ma z sv650 k3 i w gore. Te nakladki wkladane sa chyba w tam gdzie ida velocity stack (zapomnialem polska nazwe musisz je zdjac i tam zajrzec).tzn zdejmujesz airbox orzkrecasz go i tam jest filtr sciagasz i zobaczyc te 4 rurki i pod nimi patrz.
Wiem ze to B1h 03 636 04 roku sa te blaszki.
Obrazek
A tak wogole wydaje mi sie ze na luzie przy tez nie powinien sie wqrecac... Na pewno wszystko w porzadk z tym silnikiem? Na kazdym biegu chyba powinen sie krecic tak samo i max okolo 130km/h.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez stary231231 » 22/6/2011, 19:07

ok panowie juz jest zrobione kapsle zdjete juz wczoraj a dzisiaj kolo kolektora byla taka sruba z tulejka i blokowala odkrecanie manetki i dysze otwieraly sie 1/4 juz probowalem ja dzisiaj tak ze rwie jak sie nalezy jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam
stary231231
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/6/2011, 17:36
Lokalizacja: slupsk

Postprzez mati22252 » 12/4/2012, 17:11

A czy wie ktoś tutaj czy w zzr600 blokady - właśnie takie blaszki - powinny znajdować się miedzy airboxem a gaźnikiem czy gaźnikiem a krućcem dolotowym przy głowicy?
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr