Dwa problemy. Gilera Runner 50
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Dwa problemy. Gilera Runner 50
Witam wszystkich użytkowników forum.
Mam problemy ze swoim runnerem z 2003 roku. JezdzÄ™ nim juz ponad 3 lata.
Pierwsza sprawa jest taka że kiedy przyspieszam nie robi tego płynnie. Na początku ma muła do 20 km/h a pozniej do ok 55 km/h idzie jak rakieta. Wymieniłem rolki (5,5g),sprzęgło i pasek ale nadal dzieje się to samo. Czasem nawet nie chce ruszyc ze skrzyżowania bo ma takiego muła ze trzeba zsiadać i pchać na pobocze :/ (olej w przekładni jest odpowiedni, niedawno wymieniany) w czym tkwi problem
Mój drugi problem to prędkość. Pewnego razu jechalem i nagle skuter stanal, bo się przegrzał gdyż wywaliło uszczelkę pompy wody. Po tym wymienilem tłok i pierścienie no i tą pompę czy jak to tam się zwie. Po dotarciu tłoka licznik pokazywal na prostej 85 km/h. po roku zaczal słabnąć, zero kompresji. Rozebrałem to i zabezpieczenie od pierścienia się jakos wykruszyło (cylinder w porządku jest) no i bylem zmuszony wlozyć ten przegrzany wczesniej tłok bo nie mialem za co kupic nowego. Bylo dobrze do teraz i zaczyna słabnąć, bo więcej jak te licznikowe 65 nie chce jechać.. Kupić nowy tłok i pierścienie czy co zrobić
Gaźnik mam wyczyszczony i wyregulowany
Mam problemy ze swoim runnerem z 2003 roku. JezdzÄ™ nim juz ponad 3 lata.
Pierwsza sprawa jest taka że kiedy przyspieszam nie robi tego płynnie. Na początku ma muła do 20 km/h a pozniej do ok 55 km/h idzie jak rakieta. Wymieniłem rolki (5,5g),sprzęgło i pasek ale nadal dzieje się to samo. Czasem nawet nie chce ruszyc ze skrzyżowania bo ma takiego muła ze trzeba zsiadać i pchać na pobocze :/ (olej w przekładni jest odpowiedni, niedawno wymieniany) w czym tkwi problem

Mój drugi problem to prędkość. Pewnego razu jechalem i nagle skuter stanal, bo się przegrzał gdyż wywaliło uszczelkę pompy wody. Po tym wymienilem tłok i pierścienie no i tą pompę czy jak to tam się zwie. Po dotarciu tłoka licznik pokazywal na prostej 85 km/h. po roku zaczal słabnąć, zero kompresji. Rozebrałem to i zabezpieczenie od pierścienia się jakos wykruszyło (cylinder w porządku jest) no i bylem zmuszony wlozyć ten przegrzany wczesniej tłok bo nie mialem za co kupic nowego. Bylo dobrze do teraz i zaczyna słabnąć, bo więcej jak te licznikowe 65 nie chce jechać.. Kupić nowy tłok i pierścienie czy co zrobić

Gaźnik mam wyczyszczony i wyregulowany
Ostatnio edytowano 23/5/2011, 16:08 przez radeck00, łącznie edytowano 1 raz
-
radeck00 - Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 21/5/2011, 18:26
- Lokalizacja: Okolice Lublina
no jak stopniowo i stary tłok był wsadzany to niewątpliwe że juz znów masz do wymiany zestaw. ew nowy tłok i szlif. wieczne to nie jest
zwłaszcza na uzywkach. co do przyspieszenia nie siedze w tym aż tak ale nie masz za ciezkich rolek?

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
zioomeek09 - Świeżak
- Posty: 471
- Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości