Chcę spróbować terenu...
			Posty: 12
			 • Strona 1 z 1
		
	
Chcę spróbować terenu...
Proszę, poradźcie mi w takiej sprawie. Jeżdżę obecnie Varaderem 1000.
Mały nie jestem, 184/95. I korci mnie zobaczyć jak to jest w off..
Ile to trzeba mieć cm3 na początek? 400?600? Nie za duże? Tak sobie patrzę po Alledrogo i myślę, może taką DR600? może XL600 ? Mówię o moto z lat 80-90. Jak kupię do 3 tyś, a się zabawa nie spodoba, to jakoś mniej boli 
 
A czy takim sprzętem to np. po plaży morskiej się pojedzie?
Kiedyś widziałem jak ktoś pomykał właśnie plażą chyba z 8 dych...Piękna sprawa...
 
				
			Mały nie jestem, 184/95. I korci mnie zobaczyć jak to jest w off..
Ile to trzeba mieć cm3 na początek? 400?600? Nie za duże? Tak sobie patrzę po Alledrogo i myślę, może taką DR600? może XL600 ? Mówię o moto z lat 80-90. Jak kupię do 3 tyś, a się zabawa nie spodoba, to jakoś mniej boli
 
 
A czy takim sprzętem to np. po plaży morskiej się pojedzie?
Kiedyś widziałem jak ktoś pomykał właśnie plażą chyba z 8 dych...Piękna sprawa...

- 
				 
 atego815
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/7/2006, 20:49
hmm to zalezy jaki off road. bo raczej DR600 czy xl to sie nie nadaje do off roadu tylko do turystyki ;P włąsciwie moze i twoe viadro lepiej by sie spisywało xd ale wiadomo szkoda  po plazy mozna poganiać i na pewno 8 dyszek to bedzie minimalna prędkosc
 po plazy mozna poganiać i na pewno 8 dyszek to bedzie minimalna prędkosc  gorzej z trudniejszym terenem tam królują mniejsze pojemnosci. jak chcesz wjechać na tor to 450 w 4T to max
 gorzej z trudniejszym terenem tam królują mniejsze pojemnosci. jak chcesz wjechać na tor to 450 w 4T to max  a własciwie najlepiej jakaś mocna 125 w 2T ewentualnie odpowiednik 250 w 4T. moze pojemnosci wydają ci sie małe ale po viaderku i tak bys na torze tego nie opanował przez długi czas
 a własciwie najlepiej jakaś mocna 125 w 2T ewentualnie odpowiednik 250 w 4T. moze pojemnosci wydają ci sie małe ale po viaderku i tak bys na torze tego nie opanował przez długi czas  bo to jest dzikie xd znajomy ma jakiegos sciga 1000 ccm i siadł na mojego kata po piaskowej dróżce i nie mógł go ogarnąć
 bo to jest dzikie xd znajomy ma jakiegos sciga 1000 ccm i siadł na mojego kata po piaskowej dróżce i nie mógł go ogarnąć  napisz jakie tereny cie konkretnie interesują. i co do wyboru to do 3 tysi ja bym nic nie kupował bo to wyjdą same padła. a w takim starym, 4T żeby to jechało to czasami trzeba małą fortune wsadzić ;/ lepiej dorzucic 500->... zł i miec cos w miare nowszegfo
 napisz jakie tereny cie konkretnie interesują. i co do wyboru to do 3 tysi ja bym nic nie kupował bo to wyjdą same padła. a w takim starym, 4T żeby to jechało to czasami trzeba małą fortune wsadzić ;/ lepiej dorzucic 500->... zł i miec cos w miare nowszegfo
				 po plazy mozna poganiać i na pewno 8 dyszek to bedzie minimalna prędkosc
 po plazy mozna poganiać i na pewno 8 dyszek to bedzie minimalna prędkosc  gorzej z trudniejszym terenem tam królują mniejsze pojemnosci. jak chcesz wjechać na tor to 450 w 4T to max
 gorzej z trudniejszym terenem tam królują mniejsze pojemnosci. jak chcesz wjechać na tor to 450 w 4T to max  a własciwie najlepiej jakaś mocna 125 w 2T ewentualnie odpowiednik 250 w 4T. moze pojemnosci wydają ci sie małe ale po viaderku i tak bys na torze tego nie opanował przez długi czas
 a własciwie najlepiej jakaś mocna 125 w 2T ewentualnie odpowiednik 250 w 4T. moze pojemnosci wydają ci sie małe ale po viaderku i tak bys na torze tego nie opanował przez długi czas  bo to jest dzikie xd znajomy ma jakiegos sciga 1000 ccm i siadł na mojego kata po piaskowej dróżce i nie mógł go ogarnąć
 bo to jest dzikie xd znajomy ma jakiegos sciga 1000 ccm i siadł na mojego kata po piaskowej dróżce i nie mógł go ogarnąć  napisz jakie tereny cie konkretnie interesują. i co do wyboru to do 3 tysi ja bym nic nie kupował bo to wyjdą same padła. a w takim starym, 4T żeby to jechało to czasami trzeba małą fortune wsadzić ;/ lepiej dorzucic 500->... zł i miec cos w miare nowszegfo
 napisz jakie tereny cie konkretnie interesują. i co do wyboru to do 3 tysi ja bym nic nie kupował bo to wyjdą same padła. a w takim starym, 4T żeby to jechało to czasami trzeba małą fortune wsadzić ;/ lepiej dorzucic 500->... zł i miec cos w miare nowszegfoKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Hmm, powiem tak. Takie całkiem hardcorowe jazdy błotno-bagienne to już raczej nie dla mnie. Myślę raczej o bezdrożach, leśnych duktach, piaszczystych drogach, drogach już nie używanych, zapomnianych, i na pewno właśnie plaża. A na tego typu drogach wiaderko niestety jest za ciężkie i jak słusznie prawisz, szkoda. Na pewno powinno to byc chyba coś lekkiego ( w porównaniu z wiadrem) ale jednak parę kucy musi mieć. Wiesz pewnie co tzn podnieść hondę w takim piasku, nie mówiąc o pomaganiu sobie nogami przy przewrotkach...  Tory raczej też nie...W moim odczuciu, to takie "zamknięte"... Podobnie jak samochodowe tory..
 Tory raczej też nie...W moim odczuciu, to takie "zamknięte"... Podobnie jak samochodowe tory..  Ja tak bardziej, przed siebie..gdzie oczy poniosą...
 Ja tak bardziej, przed siebie..gdzie oczy poniosą...  
p.s. A czy jakieś prawo zabrania jazdy po plażach? Nie mówię o kąpieliskach...Ale tak się puścić np. Łeba-Ustaka..
				
			 Tory raczej też nie...W moim odczuciu, to takie "zamknięte"... Podobnie jak samochodowe tory..
 Tory raczej też nie...W moim odczuciu, to takie "zamknięte"... Podobnie jak samochodowe tory..  Ja tak bardziej, przed siebie..gdzie oczy poniosą...
 Ja tak bardziej, przed siebie..gdzie oczy poniosą...  
p.s. A czy jakieś prawo zabrania jazdy po plażach? Nie mówię o kąpieliskach...Ale tak się puścić np. Łeba-Ustaka..
- 
				 
 atego815
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/7/2006, 20:49
hmm z tym ze taka DR tez nie ma zbyt duzo mocy i nie jest jakos bardzo lekka to raczej tez ciezka krowa ;/ jest jeszcze DR 350 ale ona tez stosunkowo jakos duzo lepiej nie wypada ;/ oba to ciezkie sprzęty. ale mysle ze 350 moze i lepiej by sie smigało  no i jak juz to ja bym patrzył chyba tylko na suzi. bo inne marki jakos nie były tak dobrze zrobione i ciezko dostac cos w dostatecznym stanie za mała kase.
 no i jak juz to ja bym patrzył chyba tylko na suzi. bo inne marki jakos nie były tak dobrze zrobione i ciezko dostac cos w dostatecznym stanie za mała kase. 
co do wjazdu na plaze nie mam pojecia i z tego co widziałem to raczej wjazdy maja wszędzie zakazy ;P ale jak bys znalazł jakis wjazd na dziko
 i z tego co widziałem to raczej wjazdy maja wszędzie zakazy ;P ale jak bys znalazł jakis wjazd na dziko  widziałem sporo filmików jak latali po plazach nawet i w pl cos było ale czy to legalne ;d nie mam pojecia
 widziałem sporo filmików jak latali po plazach nawet i w pl cos było ale czy to legalne ;d nie mam pojecia
				 no i jak juz to ja bym patrzył chyba tylko na suzi. bo inne marki jakos nie były tak dobrze zrobione i ciezko dostac cos w dostatecznym stanie za mała kase.
 no i jak juz to ja bym patrzył chyba tylko na suzi. bo inne marki jakos nie były tak dobrze zrobione i ciezko dostac cos w dostatecznym stanie za mała kase. 
co do wjazdu na plaze nie mam pojecia
 i z tego co widziałem to raczej wjazdy maja wszędzie zakazy ;P ale jak bys znalazł jakis wjazd na dziko
 i z tego co widziałem to raczej wjazdy maja wszędzie zakazy ;P ale jak bys znalazł jakis wjazd na dziko  widziałem sporo filmików jak latali po plazach nawet i w pl cos było ale czy to legalne ;d nie mam pojecia
 widziałem sporo filmików jak latali po plazach nawet i w pl cos było ale czy to legalne ;d nie mam pojeciaKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jazda po plaży jest z tego co wiem nielegalna. 
co do dr 350. może dla ciebie henio to słaby i ciężki motor ale ty masz exc 525. ja mam tego dr 350 i powiem szczerze że da się tym pojeździć. miałem nagrać filmik jak mi na tym idzie ale niestety padał deszcz i jeździłem bez kamery, może jutro coś się nagra to postaram się pokazać że nawet motorem który dla wielu to krowa można jeździć. motor może i trochę ciężkawy (wersja SE) ale według mnie można jeździć. mogę na pewno powiedzieć że poprzez jazdę w bardzo trudnym terenie na tym trochę przyciężkawym moto wyrobiłem sobie kondycję i siłę. ostatnio nawet widziałem jak koleś takim dr 350 skakał na torze i wszystkie hopy przeskakiwał całe. jak chcesz jeździć turystycznie to świetny motor i jak by cię poniosło w jakiś trudny terem też przejedziesz. problem może być tylko z tym że za 3tyś. zł nic sensownego nie kupisz. ja za mojego dałem 7tyś. i był to kilku drobnych poprawek (dętka, aku, olej itp.)
				co do dr 350. może dla ciebie henio to słaby i ciężki motor ale ty masz exc 525. ja mam tego dr 350 i powiem szczerze że da się tym pojeździć. miałem nagrać filmik jak mi na tym idzie ale niestety padał deszcz i jeździłem bez kamery, może jutro coś się nagra to postaram się pokazać że nawet motorem który dla wielu to krowa można jeździć. motor może i trochę ciężkawy (wersja SE) ale według mnie można jeździć. mogę na pewno powiedzieć że poprzez jazdę w bardzo trudnym terenie na tym trochę przyciężkawym moto wyrobiłem sobie kondycję i siłę. ostatnio nawet widziałem jak koleś takim dr 350 skakał na torze i wszystkie hopy przeskakiwał całe. jak chcesz jeździć turystycznie to świetny motor i jak by cię poniosło w jakiś trudny terem też przejedziesz. problem może być tylko z tym że za 3tyś. zł nic sensownego nie kupisz. ja za mojego dałem 7tyś. i był to kilku drobnych poprawek (dętka, aku, olej itp.)
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
			- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
ja tez jeździłem na DR i mówie porównując do innych nie tylko do mojego., on jest po prostu ociezały bo to ciezkie soft enduro w powietrzaku  kupisz sobie domin harda i zobaczysz że jazda tym a hardem to 2 rózne bajki
 kupisz sobie domin harda i zobaczysz że jazda tym a hardem to 2 rózne bajki  wiem że polecasz ten moto i chwalisz sobie
 wiem że polecasz ten moto i chwalisz sobie  ale ja tez wiem jak to jest w porównaniu chociazby DR a ten omawiany niedawno KLX 300. klx bije DR osiągami i własciwosciami jezdnymi na głowe. choc nie że dr sie nie da jeździc ;P u mnie kumpel na za dr 600 dał 1800 zł i miał głowice do roboty własciwie nie wiem co tam było ale wiem że wyszło mu z robocizna 3500 i moto było jak nowe
 ale ja tez wiem jak to jest w porównaniu chociazby DR a ten omawiany niedawno KLX 300. klx bije DR osiągami i własciwosciami jezdnymi na głowe. choc nie że dr sie nie da jeździc ;P u mnie kumpel na za dr 600 dał 1800 zł i miał głowice do roboty własciwie nie wiem co tam było ale wiem że wyszło mu z robocizna 3500 i moto było jak nowe  i za 4000 zł sprzedał.
 i za 4000 zł sprzedał.
				 kupisz sobie domin harda i zobaczysz że jazda tym a hardem to 2 rózne bajki
 kupisz sobie domin harda i zobaczysz że jazda tym a hardem to 2 rózne bajki  wiem że polecasz ten moto i chwalisz sobie
 wiem że polecasz ten moto i chwalisz sobie  ale ja tez wiem jak to jest w porównaniu chociazby DR a ten omawiany niedawno KLX 300. klx bije DR osiągami i własciwosciami jezdnymi na głowe. choc nie że dr sie nie da jeździc ;P u mnie kumpel na za dr 600 dał 1800 zł i miał głowice do roboty własciwie nie wiem co tam było ale wiem że wyszło mu z robocizna 3500 i moto było jak nowe
 ale ja tez wiem jak to jest w porównaniu chociazby DR a ten omawiany niedawno KLX 300. klx bije DR osiągami i własciwosciami jezdnymi na głowe. choc nie że dr sie nie da jeździc ;P u mnie kumpel na za dr 600 dał 1800 zł i miał głowice do roboty własciwie nie wiem co tam było ale wiem że wyszło mu z robocizna 3500 i moto było jak nowe  i za 4000 zł sprzedał.
 i za 4000 zł sprzedał.KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jeździłem dr 500 kumpel ma do tej pory, więc powiem tak, ciezkie są te drki, krowy straszne ale w las czy gdzie dobrze nimi jechac, ziomek na kołe uczył się na niej jeździc i nie było źle
ale ciezkie strasznie no i problem z odpalaniem, buty zrywało jak się nie umiało odpalac
				ale ciezkie strasznie no i problem z odpalaniem, buty zrywało jak się nie umiało odpalac
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
			- 
				 
 Bostorn
- Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
no dokładnie  ale jak to 1 moto tego typu to i tak frajda jest
 ale jak to 1 moto tego typu to i tak frajda jest  tak jak ma domin teraz frajda niesamowita
 tak jak ma domin teraz frajda niesamowita  ale po przesiadce na cos prawdziwego w teren to róznica jest kolosalna
 ale po przesiadce na cos prawdziwego w teren to róznica jest kolosalna 
				 ale jak to 1 moto tego typu to i tak frajda jest
 ale jak to 1 moto tego typu to i tak frajda jest  tak jak ma domin teraz frajda niesamowita
 tak jak ma domin teraz frajda niesamowita  ale po przesiadce na cos prawdziwego w teren to róznica jest kolosalna
 ale po przesiadce na cos prawdziwego w teren to róznica jest kolosalna 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ale po przesiadce z bashana 200 który ma te 15km to już dla mnie nawet mocny motor chociaż po kilku jazdach już mnie tak nie zadowalają jego osiągi ale na przyszły sezon też już się na harda nastawiam 
				
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
			- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
haha no ja dokładnie kilka przesiadek miałem  romet -> mtx 50 niebo a ziemia prowadzenie moc itp ale potem kupiłem -> DT 50 i tu dopiero poczułem moc precyzje prowadzenia itp potem była zabytkowa -> RM 125  jak wydarła to nie wiedziałem co sie dzieje i potem yz 250 -> tez niebo a ziemia w oddawaniu mocy i osiągach
 romet -> mtx 50 niebo a ziemia prowadzenie moc itp ale potem kupiłem -> DT 50 i tu dopiero poczułem moc precyzje prowadzenia itp potem była zabytkowa -> RM 125  jak wydarła to nie wiedziałem co sie dzieje i potem yz 250 -> tez niebo a ziemia w oddawaniu mocy i osiągach  i czasami jak np biore kumpla DT to sie kupy nie trzyma
 i czasami jak np biore kumpla DT to sie kupy nie trzyma  koła latają jak chcą nijak sie to prowadzi, mocy nie ma. a kiedys to szczyt marzen
 koła latają jak chcą nijak sie to prowadzi, mocy nie ma. a kiedys to szczyt marzen 
				 romet -> mtx 50 niebo a ziemia prowadzenie moc itp ale potem kupiłem -> DT 50 i tu dopiero poczułem moc precyzje prowadzenia itp potem była zabytkowa -> RM 125  jak wydarła to nie wiedziałem co sie dzieje i potem yz 250 -> tez niebo a ziemia w oddawaniu mocy i osiągach
 romet -> mtx 50 niebo a ziemia prowadzenie moc itp ale potem kupiłem -> DT 50 i tu dopiero poczułem moc precyzje prowadzenia itp potem była zabytkowa -> RM 125  jak wydarła to nie wiedziałem co sie dzieje i potem yz 250 -> tez niebo a ziemia w oddawaniu mocy i osiągach  i czasami jak np biore kumpla DT to sie kupy nie trzyma
 i czasami jak np biore kumpla DT to sie kupy nie trzyma  koła latają jak chcą nijak sie to prowadzi, mocy nie ma. a kiedys to szczyt marzen
 koła latają jak chcą nijak sie to prowadzi, mocy nie ma. a kiedys to szczyt marzen 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Moją przygodę z moto zacząłem kilka lat temu...Chciałem kupić jave 250.. Tak sobie tłumaczyłem że mała pojemność na początek, że jak rozwalę , to nie będzie szkoda... Mój kolega, doświadczony motocyklista (niestety nie ma go już wśród nas.) Powiedział mi tak: " Jesteś doświadczonym kierowcą samochodowym, masz swoje lata, śmiało kup coś większego. Za jego radą kupiłem Trampka. To była bardzo trafna rada. Dzięki niej dziś już "dorosłem" do Varadero   Podobnie, z dużym rozsądkiem chcę właśnie popróbować offroadu. Tak żeby nie przesadzić, ale żeby jednak była zabawa.
  Podobnie, z dużym rozsądkiem chcę właśnie popróbować offroadu. Tak żeby nie przesadzić, ale żeby jednak była zabawa.  
				
			 Podobnie, z dużym rozsądkiem chcę właśnie popróbować offroadu. Tak żeby nie przesadzić, ale żeby jednak była zabawa.
  Podobnie, z dużym rozsądkiem chcę właśnie popróbować offroadu. Tak żeby nie przesadzić, ale żeby jednak była zabawa.  
- 
				 
 atego815
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/7/2006, 20:49
no tylko że w terenie troche jest inaczej niz na asfalcie  na asfalcie moto teoretycznie lepsze to te które lepiej sie prowadzi z racji tego że jest cieższe i ma wieksza moc czyli wiekszą pojemność. w terenie jest dokładnie odwrotnie. na dr 600 jeździ sie gorzej niz na dr 350.  nie że sie nie da ;d ale po prostu to zalezy od terenu na duzy ciezki wręcz krowiasty moto trzeba miec duzo siły a i to nie sprawia frajdy. najwiecej frajdy daje mały piździk jakaś 125 w 2T tym sie dosłownie lata
 na asfalcie moto teoretycznie lepsze to te które lepiej sie prowadzi z racji tego że jest cieższe i ma wieksza moc czyli wiekszą pojemność. w terenie jest dokładnie odwrotnie. na dr 600 jeździ sie gorzej niz na dr 350.  nie że sie nie da ;d ale po prostu to zalezy od terenu na duzy ciezki wręcz krowiasty moto trzeba miec duzo siły a i to nie sprawia frajdy. najwiecej frajdy daje mały piździk jakaś 125 w 2T tym sie dosłownie lata  byle hopka i jak z procy cie wyrzuca wjedziesz w kazde błoto itp itd
 byle hopka i jak z procy cie wyrzuca wjedziesz w kazde błoto itp itd  moto lekkie mocne to sie tu liczy
 moto lekkie mocne to sie tu liczy 
				 na asfalcie moto teoretycznie lepsze to te które lepiej sie prowadzi z racji tego że jest cieższe i ma wieksza moc czyli wiekszą pojemność. w terenie jest dokładnie odwrotnie. na dr 600 jeździ sie gorzej niz na dr 350.  nie że sie nie da ;d ale po prostu to zalezy od terenu na duzy ciezki wręcz krowiasty moto trzeba miec duzo siły a i to nie sprawia frajdy. najwiecej frajdy daje mały piździk jakaś 125 w 2T tym sie dosłownie lata
 na asfalcie moto teoretycznie lepsze to te które lepiej sie prowadzi z racji tego że jest cieższe i ma wieksza moc czyli wiekszą pojemność. w terenie jest dokładnie odwrotnie. na dr 600 jeździ sie gorzej niz na dr 350.  nie że sie nie da ;d ale po prostu to zalezy od terenu na duzy ciezki wręcz krowiasty moto trzeba miec duzo siły a i to nie sprawia frajdy. najwiecej frajdy daje mały piździk jakaś 125 w 2T tym sie dosłownie lata  byle hopka i jak z procy cie wyrzuca wjedziesz w kazde błoto itp itd
 byle hopka i jak z procy cie wyrzuca wjedziesz w kazde błoto itp itd  moto lekkie mocne to sie tu liczy
 moto lekkie mocne to sie tu liczy 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 12
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
