Zobacz wÄ…tek - Gaziki fzr 600 Pomuzcie :(
NAS Analytics TAG

Gaziki fzr 600 Pomuzcie :(

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gaziki fzr 600 Pomuzcie :(

Postprzez marcin22980 » 20/4/2011, 22:36

Witam wszystkich na forum ,mam problem dzisiaj regulowalem mieszanke paliwowo-powietrzna bo przylewalo mi swiece i mialem obkopcone wkrecilem je na maxa i wykrecilem o 2 obroty poskladalem odpalilem i tu problem odpalila ale ma raz 1.5 tys obrotow zaraz wskakuje ma 2,3 tys i co jakis czas same zwiekszaja sie i zmniejszaja i niewiem co jest grane probowalem regulowac srubka od obrotow ale jest to samo...bardzo prosze o pomoc i porady Pozdrawiam
marcin22980
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/5/2010, 10:53
Lokalizacja: Płock


Postprzez Przemo_rene » 21/4/2011, 08:49

leją Tobie gaźniki. Do rozbiórki i wymiany zaworki iglicowe i ich gniazda z o-ringami (o ile to możliwe). Po tym regulacja pływaków wg. serwisówki, śruby wykręcone na 2 obr a na końcu SYNCHRO na wakuometrach i powinno być normalnie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez marcin22980 » 21/4/2011, 12:01

a to czemu dopiero teraz po regulacji to sie zrobilo a wczesniej a wczesniej tylko obkopcalon swiece i delikatnie je przylewalo a na biegu jalowym chodzil troche nierowno ale dalo sie jezdzic bez problemu i dopiero jak odkrcilem na 2 obroty tak sie stalo ze wariuja ostro obroty...?
marcin22980
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/5/2010, 10:53
Lokalizacja: Płock

Postprzez marcin22980 » 21/4/2011, 12:59

panowie prosze pomozcie bo dzis bede dlubal przy moto kazda rada to dla mnie duzo bardzo prosze pizcie ...
marcin22980
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/5/2010, 10:53
Lokalizacja: Płock

Postprzez henio12323 » 21/4/2011, 15:51

przemo ci chyba jasno wyjaśnił. nie ma nic do dodania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez marcin22980 » 30/4/2011, 13:36

witam ustawilem mieszanke na 3.5 obratow i jest juz duzo lepiej bo niewariuje na obrotach trzyma wolne ale delikatnie poszarpuje jak jade do ok 3 tys obrotow na jedynce i po odpaleniu na zimnym slychac jakby jeden z garow co sekunda lepal i przerywal i to co sekunda dwie podczas jazdy dzialaja wszystkie tak samo jak sie rozgrzeje czego to moze byc wina regulacka i synchro ? swiece sprawdzalem jest iskra na wszystkich niejest jakas mocna bo swiece maja poltora roku juz ale iskry sa i pali na dotyk... pozdrawiam
marcin22980
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/5/2010, 10:53
Lokalizacja: Płock

Postprzez RUTRA.RD » 30/4/2011, 16:19

wyczysc gazniki ustwa wszytko jak ma byc i bedzie git. spróbuj starym olejakiem jak sie na zimnym jezdzi :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez marcin22980 » 1/5/2011, 01:50

starym olejakiem ? hehehe zauwazylem ze krunc3e ssace maja na sobie pajeczynke tzn sa tak jaqkby popekane ale niewiem czy na wylot moga to byc tez objawy ze lapie lewe powietrze >?
marcin22980
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/5/2010, 10:53
Lokalizacja: Płock

Postprzez RUTRA.RD » 1/5/2011, 12:49

stare olejaki długo się grzeją i jak są zimne nie jada

może to byc lewe powietrze. pękające króćce ssące to przypadłość fazera. popsikaj na nie plakiem jak obroty wzrosną to zacjaga
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez marcin22980 » 2/5/2011, 11:56

no dobra sprawdze to jak najszybciej :) a mam jeszcz pytanie czy to jest normalne ze jak moto odpale na ssaniu i za ok pol minuty ,minute niecala wylacze ze ssania to ma ok 1,0 -1,2 tys obrotow i momentami przygasa musze co jakis czas dodac gazu a jak sie rozgrzeje ma 1,5 tys obrotow to az taka roznica ... ? wiem ze powinno byc tak 1,3 tys ale najrowniej mi motor chodzi na 1,5 tys obrotow :/
marcin22980
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/5/2010, 10:53
Lokalizacja: Płock

Postprzez RUTRA.RD » 2/5/2011, 18:30

różnice miedzy zimnym a dobrze rozgrzanym sa spore i moga wynosic kilkaset obrotow
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê