Zobacz wątek - Yamaha YZF-R6 2003 gaśnie
NAS Analytics TAG

Yamaha YZF-R6 2003 gaśnie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha YZF-R6 2003 gaśnie

Postprzez szofer » 27/4/2011, 21:23

Witam
wiem, byl temat o gasnącej yamasze, ale to troszke inna sprawa

po pierwsze... w czasie normalnej jazdy po mieście bardzo szybko temperatura podskakuje do 80...a im częściej stanę na światłach to temperatura jeszcze wzrasta... o tyle z tym problem ze jak doszla do 100/102 stopni (na szczęście byłem juz w miejscu docelowym) po prostu zgasła, owszem wiatraczek sie załączył, ale najnormalniej w świecie zgasła

normalne jest ze temperatura permanentnie rosnie ?
szofer
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/4/2011, 21:03
Lokalizacja: Kraków


Postprzez alphamale » 27/4/2011, 21:36

jak masz mało płynu w chłodnicy owszem
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń


Postprzez Invi » 27/4/2011, 22:06

Jak stoisz to temperatura rośnie, w trasie powinno trzymać poniżej 80*C. 100\102 to dość mała temperatura jeszcze. Gasnąć z całą pewnością nie powinna ;) Może być od braku podstawowego serwisu do walniętego silnika :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez gnombris » 27/4/2011, 23:28

a moze termostat jest walniety
gnombris zx6r 00
gnombris
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/4/2011, 22:00
Lokalizacja: BRISTOL UK

Postprzez szofer » 28/4/2011, 00:01

no to zaczne od podstawy bo zdaje sie ze od 1000 km plyn nie byl wymieniany/uzupelniany :/
gdzie sie zalewa? gdzieś z lewej strony jest dojście i trzeba zdjąc owiewkę?
szofer
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/4/2011, 21:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez BzykuDG » 28/4/2011, 06:19

W mieście, w korkach mi dochodzi nawet do 104st i z tego co wiem, to nic nadzwyczajnego.

Z lewej strony odkręcasz plastik zasłaniający zbiorniczek, przykręcony na 2 imbusy.
BzykuDG
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2/3/2011, 15:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Przemo_rene » 28/4/2011, 09:23

104 a nawet 110 w mieście w korkach w upał jest normą - jest gorąco ale tak musi być. Jak masz wszystko inne sprawne to takie temperatury przyjmnie bez zająknięcia. Niech mechanik osłucha silnik i wypyta co było robione i kiedy to Ci powie co trzeba zrobić.
Powinno być w ogóle nakazane zakąłdając tutaj temat wymienić CO I KIEDY BYŁO ROBIONE bo jak tego nie ma to na start zawsze bede się pytał "A luzy zaworowe kiedyś sprawdzane? Gaźniki (jeżeli są) regulowane? Filtry wymieniane? itd.."
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez adamRS » 28/4/2011, 19:17

Ja nie wiem jak można kupić moto i takich podstawowych rzeczy jak właśnie np. sprawdzenie stanu płynu chłodniczego nie sprawdzić od razu.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez szofer » 28/4/2011, 21:34

oj juz tak nie mędrkuj...
motor mam rok i wszystko śmigało bez zarzutu
coz...czasem cos wyleci z głowy, a jeżeli chodzi o chłodzenie to wybitnie mi nie leży... w aucie tez zapominam
dlatego dziękuje wszystkim którzy rzeczowo podeszli do tematu
szofer
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/4/2011, 21:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez lewus » 29/4/2011, 15:52

Witam. no właśnie mam podobny problem z moja R6. z tym ze nie gaśnie podczas jazdy tylko dopiero po wyłączeniu nie da sie jej odpalic, mechanicy mi stwierdzili zę to przez to ze odpalam ją na ssaniu za często i ją poprostu zalałem. Teraz motor rano pali bez problemu a jak jest ciepły trzeba go troche popiłować i nie wiem co jest, mam tak od czasu jak wymieniłem olej... wcześniej maszyna na miaście na światłach itp potrafiła zagrzać sie do 107 nawet 109 stopni i nie było żadnych problemów... W instrukcji jestnapisane ze dopiero od 140 stopni TRZEBA wyłączyć motor
lewus
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/3/2010, 12:42
Lokalizacja: Wolsztyn

Postprzez Kaniuszy » 29/4/2011, 16:00

szofer napisał(a):oj juz tak nie mędrkuj...
motor mam rok i wszystko śmigało bez zarzutu
coz...


Tylko później nie twórz tematów, że coś się zepsuło, albo nie jest tak jak powinno być. Tak jak się dba o motocykl, przeglądy, płyny i części eksploatacyjne tak później się płaci w warsztacie za grube usterki.


Lewus: na ssaniu mam nadzieję palisz tylko jak zimny jest, tak?
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Postprzez lewus » 29/4/2011, 17:22

No właśnie ja go zawsze odpalałem na ssaniu i rano i po południu, i nawet jak pojeździłem... dopiero teraz zaczołem bez ssania odpalać. i jak jest zimny to odpala. a jak jest ciepły trzeba mu manete przękrecić i troche go popiłowac :(
lewus
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/3/2010, 12:42
Lokalizacja: Wolsztyn

Postprzez adamRS » 29/4/2011, 18:18

Jak silnik jest ciepły to nie odpala się na ssaniu...
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez szofer » 29/4/2011, 18:43

dobra... za cholere nie moge znalezc pojemniczka na plyn chlodzacy
http://img811.imageshack.us/i/99020994022.jpg
jest mniej wiecej w tym miejscu jak na zalaczonym obrazku?
jak tak to ja tam mam plyn w kolorze miedzi :/
szofer
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/4/2011, 21:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kaniuszy » 29/4/2011, 19:22

lewus napisał(a):No właśnie ja go zawsze odpalałem na ssaniu i rano i po południu, i nawet jak pojeździłem... dopiero teraz zaczołem bez ssania odpalać. i jak jest zimny to odpala. a jak jest ciepły trzeba mu manete przękrecić i troche go popiłowac :(


świece sprawdź. To wydaje mi się sensowną przyczyną. Albo wyczyść albo albo kup nowe jak te były niezmieniane.
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Postprzez lewus » 29/4/2011, 21:40

Wielkie dzięki za pomoc jutro to musze zrobić bo w niedziele mamy rozpoczęcie sezonu. Apropo zapraszam wszystkich chętnyh na rozpoczęcie do Wlsztyna Wlkp o 10 na targowisku... "szofer" pojemnik chłodzący masz z lewej strony międzu pługiem a ramą, jak siądziesz na motor to przed nogą zobaczysz napewno, bedziesz miał to przykryte tak jakby czarną nakładka na dwie śrubki napewno znajdziesz.
lewus
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/3/2010, 12:42
Lokalizacja: Wolsztyn

Postprzez szofer » 29/4/2011, 22:34

dzieki
doczytalem tu i ówdzie ze to to
aczkolwiek zmylila mnie barwa zawartosci mojego :/
szofer
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/4/2011, 21:03
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr