Zobacz wątek - POMOCY! akumulator nie ma siły przy powtórnym odpalaniu SRAD
NAS Analytics TAG

POMOCY! akumulator nie ma siły przy powtórnym odpalaniu SRAD

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

POMOCY! akumulator nie ma siły przy powtórnym odpalaniu SRAD

Postprzez FastBikeee » 22/4/2011, 00:47

Witam wszystkich

Mam problem z moto a konkretnie z elektryka

Założyłem nowy! akumulator.. po odpaleniu motocykla, potem odpaleniu go ponownie i tak z 4 razy ( postój na stacji benzynowej,sklep itp) moto ma bardzo duze problemy aby w ogole odpalic, tzn tak jakby w ogole akumulator nie miał juz mocy... ale kiedy pojezdze nim jakis czas, potem moto odstoi swoje w garażu i odpalam go np na drugi dzien niby za pierwszym razem odpala w miare ale potem znowu sytuacja sie powtarza kiedy musze go zgasic i powtórnie odpalic (akumulator nie ma siły)

Dadam ze to Suzuki GSX-R 750 SRAD 98r

Co moze byc przyczyną i jak to sprawdzic????

POMÓŻCIE...

Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc
FastBikeee
FastBikeee
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27/6/2010, 16:46
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław


Postprzez Kaniuszy » 22/4/2011, 01:51

słabe ładowanie?
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa


Postprzez RUTRA.RD » 22/4/2011, 07:44

zmierz napiecie na aku przy swiatlach i 5000 obrotach

jesli nie chcesz lub nie umiesz tego zrobic pojezdzij bez swiatel i zobacz czy wtedy jest lepiej
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez flaash4747 » 22/4/2011, 11:57

wg mnie regulator napiecia miałem to samo
merciless tactics...r1
Avatar użytkownika
flaash4747
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24

Postprzez Mahoney » 22/4/2011, 20:45

wg mnie rozrusznik.skoro na nastepny dzien pali normalnie to nie wina aku.z tego wynika ze jak sie moto zagrzeje to sa problemy a jak ostygnie to normalnie dziala
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13

Postprzez FastBikeee » 23/4/2011, 00:56

A jakie powinno byc prawidłowe napięcie na aku przy swiatlach i 5000 obrotach ????

i czy jezeli rzeczywiście będzie złe to czy jest to wina regulatora napięcia ?



dzieki za pomoc:)
FastBikeee
FastBikeee
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27/6/2010, 16:46
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław

Postprzez FastBikeee » 23/4/2011, 01:06

Aaaa własnie i jeszcze jedno... jezeli rzeczywiscie będzie to wina regulatora napięcia to czy moge załozyc regulotor nap. od innego moto???

Mam w garazu regulator nap. od Suzuki GSX 400 i czy jezeli udało by mi sie znalezc jakiegos dobrego magika od elektryki który po porstu zamieniłby kostki aby taki regulator nap. podpiąć pod moje moto ( kostke z obecnego reguatora nap. do tego z GSX 400)

jest szansa ze to zda egzamin??
FastBikeee
FastBikeee
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27/6/2010, 16:46
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław

Postprzez Robson1903 » 23/4/2011, 08:39

Sprawdź ładowanie + regulator napięcia. Dwie rzeczy o tym decydują.

Jest szansa że regulator z innego moto zda egzamin. Np w cebrach 900 są bardzo słabe regulatory ja wpiołem od GSXRa K4 i latałem. Ale tu pakujesz od moto z mniejszej pojemności wiec nie wiem jak z tym.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez FastBikeee » 23/4/2011, 12:10

A jakie powinno byc prawidłowe napięcie na aku przy swiatlach i 5000 obrotach ????

i czy jezeli rzeczywiście będzie złe to czy jest to wina regulatora napięcia ?
FastBikeee
FastBikeee
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27/6/2010, 16:46
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław

Postprzez alphamale » 23/4/2011, 14:09

masz instalację 12v więc logiczne ze tyle lub trochę wyższe
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Robson1903 » 23/4/2011, 15:05

12,4-13,6 V
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez FastBikeee » 25/4/2011, 22:38

Jezeli będzie znacznie nizsze niz 12 V Regulator napięcia do kosza?
FastBikeee
FastBikeee
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27/6/2010, 16:46
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław

Postprzez alphamale » 26/4/2011, 13:53

lub szczoty alternatora
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez sonycbr77 » 26/4/2011, 15:20

ja bym stawial tez na rozrusznik, czesto tak jest ze jak sie ugrzeje to ciezko kreci, skoro moto odpala na drugi dzien i tak jest kilka razy to gdyby ladowanie to juz by nie zapalil, chociaz oczywiscie trzeba wszystko sprawdzic
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Przemo_rene » 26/4/2011, 16:01

albe bzdury z tym ładowaniem. Instalacja jest 12V ale ładowanie przy właczonych światłach ma być nie miedzy 12,4-13,6 a prawie 14V lub do 14,5 - 14,8V - zależy od motocykla i poboru prądu oraz kondycji aku. (nigdy powyżej 15V ale tez i nigdy poniżej 13V) Pomiar robi się na obrotach jałowych, ze światłami, kierunkami, lampą stopu (czyli ktoś musi dusić na hamulec) oraz bez żadnych świateł. Ma być pod maksymalnym obciązeniem conajmniej 13,6-13,8V na jałowych i około 14-14,5 na 5 tyś i 9tyś.

prąd 12,4V to prąd rozładowywania
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr