zx400r
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Właśnie, tak jak Wombat napisał, nie wyobrażam sobie żeby kupywać używane linki, łańcuch, zębatki, klocki, filtry, czy może olej
Jak motor kupywać to najlepiej cały, a nie po wypadku tanim kosztem bo tak to się kiepsko na tym wychodzi. Wtedy nie ma co liczyć na cuda, bo jaki by to nie był model i tak i tak będą problemy.
Nawet jak się gdzieś szlifa zaliczy czy coś takiego w miare nieszkodliwego, to owiewki można pospawać (plastikową elektroda
)
Motocykl kupuje się też po t ozęby jeździć, a nie naprawiać, to ja nie rozumiem w czym problem:P

Jak motor kupywać to najlepiej cały, a nie po wypadku tanim kosztem bo tak to się kiepsko na tym wychodzi. Wtedy nie ma co liczyć na cuda, bo jaki by to nie był model i tak i tak będą problemy.
Nawet jak się gdzieś szlifa zaliczy czy coś takiego w miare nieszkodliwego, to owiewki można pospawać (plastikową elektroda

Motocykl kupuje się też po t ozęby jeździć, a nie naprawiać, to ja nie rozumiem w czym problem:P
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
No jezeli chodzi o linki ,filtry i olje to rzecza normalna jest ze nikt tego w uzywce nie bedzie szukał..ale chodzi o to jak np zaliczy dzwona i mu sie przednia czacha rozsypie w pył ,że nawet nie bedzie co spawac i pojdzie do aso sie o cene spytac to moze miec dylemat..
Kawasaki Zx 10R 2004r
-
Lumiere - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 115
- Dołączył(a): 3/4/2007, 22:02
- Lokalizacja: skontowni
jak zaliczysz dzwona na cbr f2 (bardzo popularny, no nie?) to też będziesz miał problem z czaszą , bo 90% części używanych będzie pochodziło właśnie z rozbitych motocykli.
Po drugie nikt nie chce tutaj dzwona zaliczać i po co się martwić na zapas.
Po drugie nikt nie chce tutaj dzwona zaliczać i po co się martwić na zapas.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Wsumie to zawsze na stretfightera nożna przerobić 

www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawą a Stunt podstawą
- &rew
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 253
- Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
- Lokalizacja: Kutno
pier....nie o szopenie.
Jak nie macie zxr to sie nie wypowiadajcie.
Z częsciami nie ma żadnego problemu nie żyjemy w komunie przecież. W internecie jest wszystko.
W ostatneczności idziesz i kupujesz w serwisie Kawasaki ceny są normalne jak do innych modeli..
Ja przed sezonem wymieniałem praktycznie wszystko.
Olej 10W40 119zl
Klocki tył 119 zl
filtr oleju 23 zl
filtr powietrza 45
Łańcuszek rozrządu 170 zl
Linka otwarcia gazu bo mi pękła nowa w kupiona w serwisie 120 zl
Nie sądze żeby to było drogo w porównaniu do innych modeli.
moto jak na 400 pojemności ma swoją moc
Jak nie macie zxr to sie nie wypowiadajcie.
Z częsciami nie ma żadnego problemu nie żyjemy w komunie przecież. W internecie jest wszystko.
W ostatneczności idziesz i kupujesz w serwisie Kawasaki ceny są normalne jak do innych modeli..
Ja przed sezonem wymieniałem praktycznie wszystko.
Olej 10W40 119zl
Klocki tył 119 zl
filtr oleju 23 zl
filtr powietrza 45
Łańcuszek rozrządu 170 zl
Linka otwarcia gazu bo mi pękła nowa w kupiona w serwisie 120 zl
Nie sądze żeby to było drogo w porównaniu do innych modeli.
moto jak na 400 pojemności ma swoją moc
-
ryś - Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 20/1/2007, 09:22
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości