Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Ducati 848 kontra Suzuki GSX-R750 -...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Ducati 848 kontra Suzuki GSX-R750 -...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2011, 09:00

Komentatorzy napisał(a):co do spraw szczególnie mnie interesujacych napiszczcie wyniki z 1/4 mili vmax obydwu sprzetów oczywiscie mierzony np racelogiciem i czas jednego kółka na tych samych gumach pod człowiekiem potrafiacym wykrzesac z kazdej z tych maszyn absolutnie ostatnie 0.1 sekundy dajcie wykres z hamowni i zróbcie wreszczcie to jak sie nalezy <br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Hamownia niema nic do drogi, na drodze warunki sa zmienne, w hamowni nie. Dodam do tego, ze w polsce podejscie na papierek i statystyki musi sie zmienic.

Jak bys co kolwiek wiedzial o motocyklach, samochodach, to wiedzial bys ze mozesz miec i 1000 koni jesli rama/przeniesienie napedu jest zle to wiekszosc stracisz na flex, rozciagajacy sie lancuch, drgania. To mechanika.

Do tego przez to ze moc bedzie dostarczana nie regularnie guma bedzie tracic i lapac przyczepnosc a kazdy idiota wie ze kiedy niema przyczepnosci niema przyspieszenia.

Rama z 750 to ta sama rama co w 600. Dobra rama ale w teori bedzie pod wiekszym obciazeniem z powodu dodatkowej mocy i wagi.

Rama w 848 jest identyczne do 1198. Ta rama jest tez identyczna z 1198R wiec w 848 ma duzy zapas mocy. Hamulce sa lepsze, lzejszy jest od 750. 750 to 198kg suchej masy i 147bhp na silniku nie kole. 848 wazy 168kg (o 30kg mniej) i ma 134bhp na silniku i w wiecej ciagu w calosci lini obrotow wiec mozna wczesniej na moc wejsc.

GSX-R750 - 0.74bhp na 1kg
848 - 0.79bhp na 1kg

Roznica jest ale aby ja zobaczyc trzeba byc Bayliss, Rossi albo Corse.<br><hr>Lucazade<br>
baylis roosssi corse albo ja .ducat wazy 30 kg mniej?! miazga<br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 22/4/2011, 09:39

"...Jaki jest sens posiadania motocykla sportowego, którym branie udziału w zawodach jest (przynajmniej teoretycznie) z góry skazane na niepowodzenie?"
Sens jest taki że 98% motocykli sportowych w Polsce w życiu nie widziało toru. Moim zdaniem 750 to najlepszy wybór - poręczność 600 i duuuużo większe możliwości silnika.

pozdrawiam<br><hr>LC4 Wro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 22/4/2011, 10:27

Komentatorzy napisał(a): gixer 75 przypiesza jak litr, a w zakrety sklada sie jak 600!!!<br><hr>mx<br>
Komentatorzy napisał(a):tak, tak... a świstak zawija te sreberka. Widac że motocyklem to ty jeździsz tylko na konsoli play station<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):Łatwiej się na 750 jeździ niż na 1000, jedzie też baaardzo dobrze i podejrzewam, ze dobry motocyklista na 750 objedzie na Torze Poznań kolesia, który śmiga na 1000 z uwagi na łatwiejsze prowadzenie.<br><hr>w<br>
Komentatorzy napisał(a):jezeli miałes na mysli amatorów tozgodze sie wszystko wtakim wypadku ejst mozliwe łacznie ztym ze cbr 600 f3 wykreci lepszy czas od gsxr 1000 równiez natomiast jesli piszemy o dokładnych mozliwosciach obydwu maszyn a zatem jazdy w wykonaniu ludzi którzy znaja sie na rzeczy litr powinien byc szybszy na tych samych gumach od 750 na kolku na oko szczelam o jakies 1.5 sekundy l;atwiej sie jezdzi 750? o ile wiem moze ejstem w bledzie bo co roku sa zmiany te motocykle bazuja na tych samych ramach maja zblizona mase i reszte pdozespolów rzatem raczej 750 niejedzi sie latwiej <br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):750 ma rame z 600, wazy prawie tyle samo co 600 a ma wiecej mocy uzytkowej i top end. W lini prostej nie bedzie szybszy od litra ale na torze bez dlugich prostych 750 powinien miec przewage.

Z powodu wagi moc koncowa nie bedzie az tak wazna a hamowac mozna znacznie pozniej.<br><hr>Lucazade<br>
Opowiadasz glupoty! jest jeszcze coś takiego jak Moment obrotowy i elastyczność, tam gdzie gixer 1000 pojedzie na 3 biegu 750 bedzie musiala ciagnac na 2 zeby sie utrzymac za 1000! wiec najpierw pojezdzij na mocniejszych motocyklach a potem opowiadaj swoje herezje ;) <br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2011, 10:29

Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie bezapelacyjnie GSXR 750 =)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):czemu?<br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):bo jest japoński:)?? jak dla mnie lepszy jest dukat bo nie jest japoński:P<br><hr>wojt<br>
Ponieważ charakterystyka pracy R4 w gixie duzo bardziej mi odpowiada niz v2 w dukacie! to ma kluczowe znaczenie! <br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/4/2011, 13:42

Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie bezapelacyjnie GSXR 750 =)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):czemu?<br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):bo jest japoński:)?? jak dla mnie lepszy jest dukat bo nie jest japoński:P<br><hr>wojt<br>
Komentatorzy napisał(a):bueheheh super <br><hr>endurofan1<br>
Wcale nie, bo GsXX- może mieć za 15 000 zł, a porządny Ducat to wyskoczyć trzeba z 25-30.000 zł...Proza życia, nie dla psa kiełbasa
KLASĘ się ceni! A chiński pokemon zawsze będzie tani...

<br><hr>Only Ducati/Warszawa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr