Moduł sterowania pracą silnika.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Moduł sterowania pracą silnika.
Witam!
Planuję kupić motor o pojemności 600 ( najprawdopodobniej Honde CBR, podoba mi się najbardziej, i jakoś mam pociąg do tej marki ) jako pierwszy swój sprzęt, własny i oficjalny. Tak wiem, jest to "przecinak", i na pierwszy motor średnio się nadaję, w zasadzie w ogólę. Stąd mój pomysł o manipulacji modułem sterowania pracą silnika.
Oczywiście chodzi mniej więcej o zdławienie go, ale bardziej o zmianę charakterystyki pracy, zmniejszyć agresywność. Oczywiście jest to środek zapobiegawczy, nad którym myślę, powstrzymać się umiem, swego czasu jeździłem 350 konnym samochodem i rzadko mi się zdarzało "pierdolnąć w rurę", ale wiecie, trzeba poszerzać horyzonty
! Motor to jednak nie to samo, dlatego myślę nad takim zabiegiem.
Słyszałem również, że można wstawić moduł z Hornet'a do takiej CBRki, i to ją bardziej "udomowi". W ogóle taka zabawa ma sens? Według mnie, lepsze to wyjście niż kupować mały, a później większy ( ekonomia.... motor kupowany za własny hajs więc no cóż... nie będzie mnie raczej stać na zmianę w późniejszym czasie ).
Pozdrawiam serdecznie!
Planuję kupić motor o pojemności 600 ( najprawdopodobniej Honde CBR, podoba mi się najbardziej, i jakoś mam pociąg do tej marki ) jako pierwszy swój sprzęt, własny i oficjalny. Tak wiem, jest to "przecinak", i na pierwszy motor średnio się nadaję, w zasadzie w ogólę. Stąd mój pomysł o manipulacji modułem sterowania pracą silnika.
Oczywiście chodzi mniej więcej o zdławienie go, ale bardziej o zmianę charakterystyki pracy, zmniejszyć agresywność. Oczywiście jest to środek zapobiegawczy, nad którym myślę, powstrzymać się umiem, swego czasu jeździłem 350 konnym samochodem i rzadko mi się zdarzało "pierdolnąć w rurę", ale wiecie, trzeba poszerzać horyzonty

Słyszałem również, że można wstawić moduł z Hornet'a do takiej CBRki, i to ją bardziej "udomowi". W ogóle taka zabawa ma sens? Według mnie, lepsze to wyjście niż kupować mały, a później większy ( ekonomia.... motor kupowany za własny hajs więc no cóż... nie będzie mnie raczej stać na zmianę w późniejszym czasie ).
Pozdrawiam serdecznie!
- BlueMoon
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 8/4/2011, 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
srubka....
http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.h ... m270.l1313
Tu masz pare elementow. Zobacz co gdzie i jak jak widac sv 03-... ma na module i trzeba go podmienic. W reszcie wiele z nich ma poprostu zwezke na kroccach ssacych. 33bhp..
http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.h ... m270.l1313
Tu masz pare elementow. Zobacz co gdzie i jak jak widac sv 03-... ma na module i trzeba go podmienic. W reszcie wiele z nich ma poprostu zwezke na kroccach ssacych. 33bhp..
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Fabrycznie niektóre motocykle na tzw. dotarciu mają blokadę otwarcia przepustnicy, żeby nie kręcić za mocno na obrotach, po 1000km w serwisach usuwali tą blokadę.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości