Suzuki Bandit 650 N - dane techniczne

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Czester, madcap, senekkorzenna, Landryss25, kravec, gelo007, lagiboy, Black-Ghost, Bostorn, Miczab, Boshi, Movi, andy7, suhy-19, melvin, Leg1oN, rosiboj, Żmija, Terror

Suzuki Bandit 650 N - dane techniczne

Postprzez luqa90 » 29/3/2011, 21:31

Witam, chciałbym zapytać Was (ujeżdżających ten motocykl) o osiągi. Przeczytałem kilka testów, ale nie znalazłem odpowiedzi na jedno interesujące mnie pytanie. Jaką dynamikę prezentuje Bandit 650 na obrotach do 5000. Chciałbym, aby ktoś odniósł się i porównał to z Yamahą Bulldog.
luqa90
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
Lokalizacja: Rymanów Zdrój


Postprzez RUTRA.RD » 30/3/2011, 06:51

dwa zupełnie inne motocykle, zupełnie inne silniki i pojemności, nie ma co porównywać. dla buldoga 5000 to już prawie koniec skali :) dla bandita dopiero drzwi do mocy się otwierają. banditem 650 nie latałem ale 600 którą miałem do 5000tys ob prezentowała niezłą dynamikę w 650 podobno jest z tym jeszcze lepiej
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Re: Suzuki Bandit 650 N - dane techniczne

Postprzez pan_wiewiorka » 30/3/2011, 07:26

luqa90 napisał(a):Jaką dynamikę prezentuje Bandit 650 na obrotach do 5000. Chciałbym, aby ktoś odniósł się i porównał to z Yamahą Bulldog.

Równie dobrze można spytać jak się ma uturbiona Busa do Rometa Division. Poniżej masz wykres mocy (Bandit 650 w wersji metro), myślę że nie wymaga komentowania.

Obrazek
pan_wiewiorka
 

Postprzez luqa90 » 30/3/2011, 10:03

Pytanie pewnie dziwne ale ciekawi mnie jak te wykresy maja się w praktyce. Po prostu obawiam się trochę małej dynamiki w bandicie.

PS: według Ciebie który to romet a który haya hehe
luqa90
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
Lokalizacja: Rymanów Zdrój

Postprzez RUTRA.RD » 30/3/2011, 11:58

bandit nie jest taki wolny, na pewno dolny zakres obrotów ma mocniejszy niż fazer 600 tak ze nie wiem czym sie stresujesz chyba ze chcesz trasy 300km robic to wtedy moze byc troszke przy słaby do miasta i w krotkie wypady jest idealny
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez luqa90 » 30/3/2011, 12:06

No mi by pasował nowy Fazer 8 ale nie ta cena.
luqa90
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
Lokalizacja: Rymanów Zdrój

Postprzez pan_wiewiorka » 30/3/2011, 13:05

RUTRA.RD napisał(a):[...]chyba ze chcesz trasy 300km robic to wtedy moze byc troszke przy słaby do miasta i w krotkie wypady jest idealny

Łaj? Kumpel lata Małym Bandziorem, trasy 300+ i nie narzeka. oczywiście jak chcesz piłować 200 km/h, to lipa ale przelotowa 120-140 nie stanowi kłopotu.
pan_wiewiorka
 

Postprzez luqa90 » 30/3/2011, 13:42

Dla mnie w motocyklu jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia - dźwięk, lubię mieć basowy ryk pod dupskiem, bandit mi chyba tego nie da...
luqa90
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
Lokalizacja: Rymanów Zdrój

Postprzez Nal » 30/3/2011, 13:59

co za problem wybrać odpowiedni motocykl by zadawalał pod względem dynamiki, wyglądu i zmienić komin na taki by sprostał Twoim wymaganiom? wykresy mówią same za siebie, nie ma co tu porównywać i komentować
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa

Postprzez luqa90 » 30/3/2011, 17:36

Z tego co widzę po wykresów to Bulldog jest znacznie mocniejszych w zakresie do 6000 obr./min.

PS: Jest jednak co komentować hehe
luqa90
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
Lokalizacja: Rymanów Zdrój

Postprzez ferro » 30/3/2011, 17:46

bulldog ma duuży moment, ciągnie od dołu maksymalnie, na nim jeździsz jak samochodem i bez problemu mozesz jechac sobie 2k obrotow.. jak diesel ;)
Avatar użytkownika
ferro
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
Lokalizacja: b-100

Postprzez luqa90 » 30/3/2011, 18:31

Moja prędkość użytkowa to w 80% do 120 km/h lubię jeździć na niskich obrotach, ale nie wiem czy nawet na nich do tych 6000 Bulldog nie będzie przymulony.
luqa90
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
Lokalizacja: Rymanów Zdrój

Postprzez ferro » 30/3/2011, 18:58

człowieku bt1100 zrywa asfalt za sobą ;)
Nie wiem skąd pomysł ze ten moto przymula, zobacz ile on ma Nm..


zresztą widać, że wolisz bandita :) więc dalsze przekonywanie Ciebie nie ma sensu :)
Pozdro
Avatar użytkownika
ferro
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
Lokalizacja: b-100

Postprzez luqa90 » 30/3/2011, 19:23

No właśnie cholerka wole Bulldoga, ale już chyba z 5 znajomych truje mi ze to nie idzie, stad te pytania.
luqa90
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
Lokalizacja: Rymanów Zdrój

Postprzez ferro » 30/3/2011, 21:24

czyli jednak wolisz bt ;)
Wiesz w Polsce to jest tak, że trzeba mieć litra i 2.5s do setki bo inaczej to złom a nie motocykl..
A bt1100 naprawde jest wart uwagi :) bardzo nietuzinkowe moto ;) niszowe wręcz :) i ten dzwiek silnika..
Avatar użytkownika
ferro
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
Lokalizacja: b-100

Postprzez luqa90 » 31/3/2011, 08:16

Bardzo mi się BT podoba, jestem zakochany w tym modelu. No ale nie jestem emerytem i chciałbym zaznać tez dynamicznej jazdy.
luqa90
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
Lokalizacja: Rymanów Zdrój

Postprzez pan_wiewiorka » 31/3/2011, 09:15

ferro napisał(a):[...] zobacz ile on ma Nm..

No i co z tego? Widziałeś jak je oddaje?
pan_wiewiorka
 

Postprzez bryk77 » 31/3/2011, 13:20

luqa90 napisał(a):Dla mnie w motocyklu jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia - dźwięk, lubię mieć basowy ryk pod dupskiem, bandit mi chyba tego nie da...


Tu się mylisz kolego.. Bandit ładnie ryczy z przelotowym tłumikiem. Ma masywny, ładnie wyeksponowany silnik i jest bardzo wygodny.

Zamiast szukać mądrości w sieci obadaj coś w realu, bo głupoty wypisujesz.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez luqa90 » 31/3/2011, 13:59

Może i racja, wypowiadam się raczej na temat seryjnego osprzetu. No ale wróćmhdo najważniejszego a wiec dynamiki Bulldoga. Jeździł ktoś z Was tym?
luqa90
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
Lokalizacja: Rymanów Zdrój

Postprzez Czester » 1/4/2011, 00:53

Synek, Twoje tematy są coraz lepsze. Wiewiór skwitował to idealnie...

Krócej by wyliczyć o jakie motocykle nie pytał luqa90 na tym form niż te, o które pytał. Jak dla mnie to typowy zawracacz dvpy bądź strasznie nudzący się teoretyk pokroju Lasera.

P.S. Warnujcie mnie za offtopa jak chcecie, wszak to potraficie najlepiej.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4482
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki


Powrót do Motocykle

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

na gr