ile pali (spalanie), ile jedzie ? -prośba o dane to artykułu
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Seba_ER5 napisał(a):Kawasaki Er-5, 1997, 5.0/100 km (pb95), 194 km/h
Cos sciemniasz z ta predkoscia chlopie ;/ mialem 99r silnik igielka i waze 80kg 180cm I ta maszyna pojdzie tylko 180 u ti z trudem i to licznikowe i leb urywa.
No niby masz rację, ale po co miał bym niby kłamać? Tyle mi pokazał licznik, jak się "położysz" na motocyklu to da się wytrzymać te kilka min przy tej prędkości.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Suzuki TL1000R
1999rok
52tyś km przebiegu.
spalanie8L -na trasie (średnio 130-150km/h)
spalanie po mieście i okolicach dynamicznie ale spokojnie 9-10L
spalanie po mieście i okolicach dynamicznie i agresywnie
10L
V max testowany licznikowy przy seryjnych przełożeniach 300km/h
od 0-100tki - urywa głowę i stawia piona bez pytania
od 0-200tki - stawia piona 2 razy - raz bez pytania - raz jak lekko poprosisz z gazu
Dynamika zabiła na razie każdego sprzęta który próbował.
Ważę 85kg z ciuchami i mam 185cm wzrostu.
Modyfikacje (
)
-olej motul 300V
- benzyna 95 shella/bp
- przełaczane TRE
- Power Commander PCI z mapą pod przeloty i filtr BMC
-filtr powietrza BMC
-przerobione ładowanie
-przerobiony przekaźnik pompy paliwa (dostaje tyle V co na reglu wychodzi)
-tłumiki przelotowe RM-Motors (polecam)
400mm długie, 50mm średnicy wylotu.
-osobne zasilanie cewek tak, że dostają po przekaźniku tyle co na reglu.
-dłubany Airbox bez łopatek i ich zabieraków
-airbox zaizolowany specjalną srebrną taśmą izolacyjną by powietrze było w nim jak najzimniejsze (podczas jazdy w mieście)
Wymieniłem mody te co wpływają na spalanie i osiągi
1999rok
52tyś km przebiegu.
spalanie8L -na trasie (średnio 130-150km/h)
spalanie po mieście i okolicach dynamicznie ale spokojnie 9-10L
spalanie po mieście i okolicach dynamicznie i agresywnie
10L
V max testowany licznikowy przy seryjnych przełożeniach 300km/h
od 0-100tki - urywa głowę i stawia piona bez pytania
od 0-200tki - stawia piona 2 razy - raz bez pytania - raz jak lekko poprosisz z gazu
Dynamika zabiła na razie każdego sprzęta który próbował.
Ważę 85kg z ciuchami i mam 185cm wzrostu.
Modyfikacje (

-olej motul 300V
- benzyna 95 shella/bp
- przełaczane TRE
- Power Commander PCI z mapą pod przeloty i filtr BMC
-filtr powietrza BMC
-przerobione ładowanie
-przerobiony przekaźnik pompy paliwa (dostaje tyle V co na reglu wychodzi)
-tłumiki przelotowe RM-Motors (polecam)
400mm długie, 50mm średnicy wylotu.
-osobne zasilanie cewek tak, że dostają po przekaźniku tyle co na reglu.
-dłubany Airbox bez łopatek i ich zabieraków
-airbox zaizolowany specjalną srebrną taśmą izolacyjną by powietrze było w nim jak najzimniejsze (podczas jazdy w mieście)
Wymieniłem mody te co wpływają na spalanie i osiągi
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
romet 50m2pony 1983 2/100 40km/h
malaguti madison 125 2000r. 2,5-3,5/100 110km/h
suzuki burgman an400 3,5-4/100 140km/h
honda cbr600 f3 1998 7-8/100 240km/h
kawasaki zx9r 2001 7-9/100 265km/h
fz6 s2 2009 7-8/100 210km/h
co do predkosci to przynajmniej tak wskazywal predkosciomierz
malaguti madison 125 2000r. 2,5-3,5/100 110km/h
suzuki burgman an400 3,5-4/100 140km/h
honda cbr600 f3 1998 7-8/100 240km/h
kawasaki zx9r 2001 7-9/100 265km/h
fz6 s2 2009 7-8/100 210km/h
co do predkosci to przynajmniej tak wskazywal predkosciomierz
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
SUZUKI GSR 600 rocznik 2007
Przyspieszenie ok 4 sek.
Max. Predkość 265 km/h ale łeb urywa razem z kręgosłupem ( sprawdzone raz i starczy )
Spalanie
TRASA - 6 l ( 120-160 km/h ) mówie o stałych predkościach bez gwałtownego przyśpieszania tyle mi wyszlo na trasie HOLANDIA - POLSKA
MIASTO - 7 l
Tankowane Tylko na SHEL VPOWER RACING
Przyspieszenie ok 4 sek.
Max. Predkość 265 km/h ale łeb urywa razem z kręgosłupem ( sprawdzone raz i starczy )
Spalanie
TRASA - 6 l ( 120-160 km/h ) mówie o stałych predkościach bez gwałtownego przyśpieszania tyle mi wyszlo na trasie HOLANDIA - POLSKA
MIASTO - 7 l
Tankowane Tylko na SHEL VPOWER RACING
SUZUKI GSR 600 2007
-
Honda NL - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5/6/2010, 07:37
- Lokalizacja: Tychy
Motorower to proszę:)
RX 50 z cyl 80, prędkość dokładnie 92km/h na kostkach (licznik rowerowy idealnie zgrany z kołem, na bank dobrze), spalanie ok 5-6l, tyle, że cały czas las, bagna, manetka ile się da i powyżej 4 raczej nie wbijam. Normalna jazda? nie próbowałem. Ostatnio wpiepszyła 5 litrów w 70-80km...
Myślę, że przy trasie czy w mieście by zeszła do 4l
RX 50 z cyl 80, prędkość dokładnie 92km/h na kostkach (licznik rowerowy idealnie zgrany z kołem, na bank dobrze), spalanie ok 5-6l, tyle, że cały czas las, bagna, manetka ile się da i powyżej 4 raczej nie wbijam. Normalna jazda? nie próbowałem. Ostatnio wpiepszyła 5 litrów w 70-80km...
Myślę, że przy trasie czy w mieście by zeszła do 4l
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
magik2208 napisał(a):(licznik rowerowy idealnie zgrany z kołem, na bank dobrze)l
Ciekawe co na to GPS

Suzuki GS 500 F, 2004, 4-5L/100 km (PB95), 190 km/h, 5,8s (0-100)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
A GPS by to samo powiedzial;) Licznik sigmy ustawny pod kolo w stopach do 4 miejsc po przecinku, takze nad wyrost nie pokaze, poza tym kiedys sprawdzalem z gps na rowerze i identycznie bylo. Poza tym znalazlem 65z na tyl i taka pojdzie zamiast 52 teraz wiec spadnie do kolo 75km/h pewnie 

- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
No niby masz rację, ale po co miał bym niby kłamać? Tyle mi pokazał licznik, jak się "położysz" na motocyklu to da się wytrzymać te kilka min przy tej prędkości.
Lezalem na baku

-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
- scorpio1000
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 8/2/2011, 21:52
FZR 1000 92r.
10-13l. Minimum to 9l w trasie przy średniej prędkości 140km/h. V max 275km/h i dalej nie szedł.
10-13l. Minimum to 9l w trasie przy średniej prędkości 140km/h. V max 275km/h i dalej nie szedł.
FZR 1000
-
grzybek124 - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 19/3/2009, 23:05
- Lokalizacja: wiocha
900rr sc33 z silnikiem od 1100XX po ciężkim tuningu.
Zwany Cb1100RR
Spalanie 9l trasa - 15l miasto
V-max 299km/h licznikowe.
Zwany Cb1100RR
Spalanie 9l trasa - 15l miasto
V-max 299km/h licznikowe.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Zipp Quadra 2008 3.25l/100km
Prędkość z jaką jeżdżę 60km/h.
Prędkość maksymalna 75km/h.
Do szkoły jak dojeżdżam to wychodzi tylko o 10 złotych drożej niż miesięczny w zkm, ale jestem niezależny jadę kiedy chcę i nie marnuję czasu na przystankach.
Prędkość z jaką jeżdżę 60km/h.
Prędkość maksymalna 75km/h.
Do szkoły jak dojeżdżam to wychodzi tylko o 10 złotych drożej niż miesięczny w zkm, ale jestem niezależny jadę kiedy chcę i nie marnuję czasu na przystankach.
-
Angus - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 21/4/2010, 20:01
- Lokalizacja: Wałcz
Kawasaki GTR1400 DZIS BYLEM NA JEzdzie.
komputer wskazale srednie spalanie na poziomie 8l. Jezdzilem w tyrebie sredniomiejskim po wioska. 1h jazdy na dniach testowych. 300kg wagi moto roporny
. lecialem max okolo 200km/h za pewne poleci wiecej ale cudow bym nie oczekiwal.
komputer wskazale srednie spalanie na poziomie 8l. Jezdzilem w tyrebie sredniomiejskim po wioska. 1h jazdy na dniach testowych. 300kg wagi moto roporny

-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości