[Aktualności] Paton 500 GP - dzisiejszy motocykl GP50
Posty: 9
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Paton 500 GP - dzisiejszy motocykl GP50
Dyskusja na temat: Paton 500 GP - dzisiejszy motocykl GP500
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Paton 500 GP - dzisiejszy motocykl GP500
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Paton 500 GP - dzisiejszy motocykl GP500
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Brzydki? Moze bedziesz mogl wybrac kolor jesli tak zwracasz uwage na estetyke. Pokaz mi inny motocykl ktory ma 190 koni przy wadze 135 kgKomentatorzy napisał(a):Brzydkie i chyba dobrze ze czasy GP500 mamy już za sobą<br><hr>Loki team Grajewo<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wygląd to kwestia gustuKomentatorzy napisał(a):Brzydkie i chyba dobrze ze czasy GP500 mamy już za sobą<br><hr>Loki team Grajewo<br>
Komentatorzy napisał(a):Brzydki? Moze bedziesz mogl wybrac kolor jesli tak zwracasz uwage na estetyke. Pokaz mi inny motocykl ktory ma 190 koni przy wadze 135 kg<br><hr>b6<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
za to pamiętaj że ma pewnie ma na obrotach buta lepszego od obecnych litrów, co oczywiście wiąże się z koniecznością posiadania dużych umiejętności do prowadzenia<br><hr>kravecKomentatorzy napisał(a):Brzydkie i chyba dobrze ze czasy GP500 mamy już za sobą<br><hr>Loki team Grajewo<br>
Komentatorzy napisał(a):Brzydki? Moze bedziesz mogl wybrac kolor jesli tak zwracasz uwage na estetyke. Pokaz mi inny motocykl ktory ma 190 koni przy wadze 135 kg<br><hr>b6<br>
Komentatorzy napisał(a):wygląd to kwestia gustuale nie zapominaj, że taki 2T 500 ccm przy prawie 200 koniach pali jak ruski czołg 100L/100 km
krótko mówiąc ile byś wlał, tyle by spalił.<br><hr>KruczeK<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moc z paliwa i obrotówKomentatorzy napisał(a):Brzydkie i chyba dobrze ze czasy GP500 mamy już za sobą<br><hr>Loki team Grajewo<br>
Komentatorzy napisał(a):Brzydki? Moze bedziesz mogl wybrac kolor jesli tak zwracasz uwage na estetyke. Pokaz mi inny motocykl ktory ma 190 koni przy wadze 135 kg<br><hr>b6<br>
Komentatorzy napisał(a):wygląd to kwestia gustuale nie zapominaj, że taki 2T 500 ccm przy prawie 200 koniach pali jak ruski czołg 100L/100 km
krótko mówiąc ile byś wlał, tyle by spalił.<br><hr>KruczeK<br>
Komentatorzy napisał(a):za to pamiętaj że ma pewnie ma na obrotach buta lepszego od obecnych litrów, co oczywiście wiąże się z koniecznością posiadania dużych umiejętności do prowadzenia<br><hr>kravec<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda że już takich motorków nie robią mega moc przy małej wadze:) a co do ceny jak kogoś stać żeby kupić taki motor to tymbardziej na jego utrzymanie!!!<br><hr>RSV4
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No jakoś nie przypominam sobie żeby Doohan i inni startowali z beczką na plecach...A dystans wyścigu był podobny do MotoGp. Prawda jest taka - koniec 2T to jedynie marketing i kasa. <br><hr>natalKomentatorzy napisał(a):Brzydkie i chyba dobrze ze czasy GP500 mamy już za sobą<br><hr>Loki team Grajewo<br>
Komentatorzy napisał(a):Brzydki? Moze bedziesz mogl wybrac kolor jesli tak zwracasz uwage na estetyke. Pokaz mi inny motocykl ktory ma 190 koni przy wadze 135 kg<br><hr>b6<br>
Komentatorzy napisał(a):wygląd to kwestia gustuale nie zapominaj, że taki 2T 500 ccm przy prawie 200 koniach pali jak ruski czołg 100L/100 km
krótko mówiąc ile byś wlał, tyle by spalił.<br><hr>KruczeK<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości