Zobacz wątek - Potrzebuje Pomocy chcę kupić moto 50ccm
NAS Analytics TAG

Potrzebuje Pomocy chcę kupić moto 50ccm

i inne małe pojemności
_________

Postprzez krzysieg » 21/2/2011, 16:49

Przy twoim wzroście odpuściłbym sobie ścigaczopodobne wynalazki typu tzr rs i jakiekolwiek inne .
Ktoś pisał że dźwięk 2T nie pasuje do takiego "ścigacza" i ja się w 100% zgadzam , po za tym ścigacz musi mieć osiągi ...

Najlepsza 50tka to tylko enduro !
Jazda po polskich dziurach to bajka ,na pewno nie raz Cie wytrzęsło na skuterku po dziurach -z enduro nie ma porównania ,wiem bo mam też skuter .

Bierz coś z AM6 oprócz Aprilia i Yamaha jeszcze są peugeot ,motorhispania,rieju ,malaguti ...wszystkie są porównywalne jakościowo mają Oryginalny włoski AM6 i inne części włoskie lub hiszpańskie zero chińskich .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez Szymon.Sz » 21/2/2011, 16:49

A co z takimi markami jak derbi, sherco, beta, yamaha, rieju który jest że tak powiem na szczycie wśród tego typu motorkach?
Szymon.Sz
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk


Postprzez henio12323 » 21/2/2011, 16:54

ile masz lat chłopczyku ? umiesz czytać ze zrozumieniem ? testy do gimnazjum zdałeś ?

NIE MA LIDERA ! każdy jest dobry o ile jest w dobrym stanie. nie masz 10 kafli na nowy motocykl wiec kupujesz uzywany. a tu nie liczy sie marka tylko STAN TECHNICZNY :) najpopularniejsza jest yamaha DT, mocniejsza od DT jest nieco DERBI, ale do derbi jest mniej częsci. najmocniejsza to hm cre, po odblokowaniu wszystkie maja praktycznie taką samą moc ( no cre ma od razu inny gaznik wydech i cylinder) czy to yamaha czy malaguti czy cos innego z minarelką to masz praktrycznie te same moto. róznia sie wygladem tylko.

nie krzycz
madcap
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Szymon.Sz » 21/2/2011, 17:02

Jeszcze jedno zamierzam kupić coś z około 2008 roku wydaje mi się że przebieg też ma znaczenie więc na takie kilko letnie moto jak myślicie ile km będzie w miarę normalnie?
Szymon.Sz
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk

Postprzez henio12323 » 21/2/2011, 17:15

nie krzycze - zwracam uwage aby poszczególne częsci mojej wypowiedzi były bardziej widoczne :)


przebieg ma znaczenie choc nie do konca tak jak stan. bo przebiegu mozesz miec 5 tysiecy i moto moze byc idealne. a moze jakis dzieciak neo z dzianymi starymi kupił sobie sprzecik i zarzyna go jak crossówke i jest w stanie duzo gorszy. ale popatrz nawet na allegro jakie mniej wiecej są przebiegi i wyciagnij średnia. z tego co na szybko zauwazyłem to do około 5 tysiecy przebiegu maja sprzety z 2008 roku. ale są sprzety z przebiegiem 2 tysiecy. jednak tak czy siak moto z przebiegiem nawet tych 5 tysi to wciaż moto nie wyeksploatowane. przed sobą ma 3X tyle przebiegu. i na pewno prędzej sprzedasz moto niz dobijesz do końca ten tłoczek :P no ale rzeczywiscie jak znajdziesz moto z 2008 roku z przebiegiem 10-15 tysiecy ( w co wątpie) to juz na pewno jest to mniejsza okazja niz moto z dwukrotnie mniejszym przebiegiem

wiesz dobrze, że duże litery są traktowane jako krzyczenie - netykieta się kłania
jeśli chcesz coś wyeksponować, to wystarczy wyedytować i wytłuścić tekst, podkreślić czy też zmienić kolor czcionki
więc nie polemizuj pod tym wzgledem ze mną
madcap
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Szymon.Sz » 21/2/2011, 17:26

Znalazlem takei ogloszenia na allegro i go juz dluzszy czas rozmyslam co o tym sadzicie?

" Derbi Senda DRD Racing SM

Po generalnym remoncie Wymieniono lub zregenerowano pełno części !

Nietypowe Racingowe malowanie

Zarejestrowana i ubezpieczona w POLSCE ( odpadają opłaty koło 500zł )

Rok produkcji 2008

Przebieg 10,300km / po remoncie 1300km !

Spalanie w zależności od jazdy 2-4l/100km


Moc 9 KM

6 biegów

Najnowszy silnik DERBI

Chłodzenie cieczą

Dozownik oleju

Oryginalny cylinder 49ccm

Przerobiony tłok ( oryginalny )

Elektroniczny licznik oraz obrotomierz !

Opony przód 95% / tył 60% bieżnika

Klocki hamulcowe przód 80% / tył 60%

Przednie zawieszenie KAYABA

Tylne zawieszenie gazowo-olejowe Olle

Racingowy wzmacaniany wał TNT Racing

Najlepsze łożyska jakie były dostępne na wale - SKF telfon do 20tyś obrotów !!

Wzmacniany korbowód z łożyskami TNT Racing

Najlepsze simeringi silikonowe !

Wzmacniana kierownica z poprzeczkÄ… - COnti Racing Parts

Gaźnik Dell'orto 17,5mm z manualym ssaniem

Oryginalny odblokowany dyfuzor - Zapewnia dużo mocy od niskich obrotów

Końcówka wydechu seryjna odblokowana

Manetki silikonowe Harris - Conti Racing Parts

Karbonowe lusterko F1

Tylna lampa LED

Handbary Polisport

Przedni błotnik Polisport

Kierunkowskazy mini - strzałki

Bardzo mocne hamulce AJP ( największa przednia tarcza wśród 50ccm )

Napęd w idealnym stanie

Nowe łożyska w tylnym kole

Wymienione wszystkie płyny

Blokada kierownicy

Aluminiowy wahacz

Przewody hamulcowe w stalowym oplocie


Ze strony wizualnej:

Rama w stanie fabrycznym !

Plastiki w oryginalnym malowaniu czarne i niebieskie

Czerwone tarcze hamulcowe, zaciski, głowica itd. !

Czarne felgi z niebieskimi paskami odblkaskowymi

Silnik oryginalnie malowany na srebno

Rama, zawieszenie, kierownica, koła, tarcze są proste!


Jest to Derbi Senda DRD - czyli najbogatsza wersja, złożona z najlepszych części, ogromne tarcze hamulcowe jakna 50ccm, profesjonalne zawieszenie, mocna rama Delta-box, szerokie felgi oraz bardzo dobry silnik ( uważany za najlepszy silnik 50ccm ! ( Aprilia od 2006 roku przestała montować silniki AM6 i zaczeła dawać silniki DERBI ) ) czynią ten motorower jednym z najlepszych !

Motor został niemal całkowicie odnowiony ! Robiłem ją dla siebie, w planach miałem jeszcze cylinder 70ccm lecz osiągi a 50ccm w pełni wystarczają.
Silnik przeszedł gruntowny remont-tuning, który robiłem sam, więc wszystko jest zrobione najlepiej jak się da, a nie jakaś prowizorka, jak to niektórzy mechanicy lubią robić...
Można powiedzieć że silnik jest przygotowany na tuning typu większy cylinder, wydech sportowy - wał i łożyska są wzmacniane, zatem spokojnie dzadzą sobie radę z każdym cylindrem 70ccm, jak i 80ccm !
Odpala bez problemu, biegi chodzą bardzo lekko, wchodzą bez problemu i nie wypadają ( jak to często bywa w tych silnikach ! ), sprzęgło działa jak należy, nic nie dzowni, nie stuka nie szumi !
Derbi niemal całkowicie rozebrałem i wymieniałem/naprawiałem wszystko co było trzeba !
Technicznie motor jest 100% sprawny, również elektryka działa w 100% jak należy !
Na motorze nie oszczędzałem pieniędzy ani czasu, wkładałem najlepsze części - co odbiło się na osiągach, które są nieprzeciętne !

Do motoru mam 2 zębatki zdawcze:
1 na przyśpieszenie ( 13z ) - 80km/h osiąga w dosłownie kilka sekund, v-max 92km/h
2 na prędkość ( 15z ) - przyśpiesznie bardzo dobre, v-max jaki osiągnąłem to 111km/h "
Szymon.Sz
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk

Postprzez magik2208 » 21/2/2011, 17:36

no nie wsystkie takie same, bez przeginania.
Np porownajmy sende z mx. Senda lzejsza, z silnikiem roznie bywa, jeden polowe wymienia po 10k a inny trzyma kompresje po 20-25k, kupisz swierzsza za ta sama kase, wyglad? kwestia sporna, z mojej strony przewaga dla apki. Z kolei mx jest bardziej dorosla, masywniejsza oraz ma wiecej skoku i marzocchi a nie stosunkowo lipniejsza showa;)
Np. w rx nie wiem czy nie byly takie same ramy w 50 i 125, no ew. malutkie roznice. Czy w mx tez to nie wiem ale raczej tez....
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Szymon.Sz » 21/2/2011, 18:15

to co napisalem w porpzednim poscie nie jest z zadnej strony nie znajdziecie tego rowniez na internecie jest to stary tekst z allegro co zapisalem sobie na dysku twardym wiec jak mialem podac do niego link? to jest to co mialem zapisane

istnieje coś takiego co się nazywa archiwum (ogłoszeń)
madcap


1. funkcja edycji postów jest min. po to by coś dopisać do postu a nie pisać jeden pod drugim - konsekwencje vide regulamin
2. jeśli pytasz o to samo, to pytaj w jednym temacie a nie w dwu - konsekwencje vide regulamin
3. stosownie do tego co napisałem, poniższe 2 posty skasowałem
jeśli zobaczę jeszcze raz coś takiego, to wlepię kolejnego warna
madcap
Szymon.Sz
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk

Postprzez henio12323 » 21/2/2011, 19:22

jezeli moto jest jeszcze aktualne to uwierz że w archiwum jest ogłoszenie :) nie wiem ile ale bardzo długo tam są info przechowywane....

umiesz czytac ze zrozumieniem ? nie liczy sie model tylko stan. kto sie zna to wie co te dane mówią - moto jak moto. żaden rarytas. no co mamy ci powiedziec ? super kupuj ? takich aukcji jest pełno... jezeli motorek ci sie podoba, i jest w dobrym stanie technicznym to kupuj :) bo jak juz pisalismy dobitnie liczy sie głownie stan
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Szymon.Sz » 22/2/2011, 18:38

Znalazlem ostatnio motorek firmy derbi rr50 czy mial moze ktos stycznosc z tymi moto? co o nich moze powiedziec?

przepraszam bład miało być beta rr 50

jeśli jeszcze raz wyedytuję za ciebie post, to skończy sę to kolejnym warnem
madcap
Szymon.Sz
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk

Postprzez komarcc » 22/2/2011, 18:50

Ogłoszenie, którego tutaj zabrakło i dzięki, któremu zrobiło się tak czerwono :wink: Myślę, że się przyda.

http://moto.allegro.pl/idealna-derbi-se ... 78164.html
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Patryczek688 » 22/2/2011, 20:10

ma silnik am6 więc jest dobry. Ale Ty czegoś nie rozumiesz ? Każdy Ci pisze że osiągi silników 50 ccm są takie same albo znikomo różne . Motocykle te różnią się tylko wyglądem wiec w twoje gusta nikt nie będzie ingerował. Po męsku podejmij decyzję i wybierz ten, który ci się podoba . Czy dalej posiadasz jakiś problem związany z wyborem ? Bo ja już nie dostrzegam żadnego . Jeżeli chodzi o osprzęt to poszukaj tutaj http://www.google.pl (otwórz link)
Patryczek688
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15/2/2011, 17:07

Postprzez magik2208 » 22/2/2011, 20:31

http://allegro.pl/honda-hm-50-crf-okazj ... 41125.html
trzymaj. Masz 6k do wydania, za to kupisz całkiem fajną hm-kę, do tego jest ładna, w czym jeszcze tkwi problem?
Ba... jeszcze prawie nówka
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez qbar125 » 22/2/2011, 22:23

enduro ma bardzo dobre przyśpieszenie ale słabszy
v-max (2t) ja bym brał tzr50 najlepsze moto na start,ale nie lepiej ci zrobić a1 i kupić 125??
qbar125
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21/10/2010, 15:08
Lokalizacja: Wola Chomejowa

Postprzez magik2208 » 22/2/2011, 22:38

Potrzebny komentarz do poprzedniego posta?
moze bys wpadl na to ze i tak praktycznie zostaja mu dwa moto do wyboru? tj. am i derbiowski.
enduro owszem to tyczy sie wiekszych pojemnosci gdzie skrzynia jest inaczej zestrojona. enduro ma b krotka jedynke a scigacze z dwa razy mniej zebow niz na ostatnim.
Koleja sprawa, ze scig wygdlada conajmniej smiesznie z takim silnikiem, a do sm to pasuje. Jeszcze jedno, przyspieszenie i vmax zalezy w tym wypadku jedynie od przelozen.
Kolejna - hm'ka przy tym samym maxie co ta twoja tzr'ka bedzie miala o niebo lepsze przyspieszenie.
Wystarczy? poza tym chyba cos wspominal ze raczej chcial na czyms powazniej wygladac i ala scigi odpadaja (a przynajmniej wscyscy tak uznaja i kazdy sie z tym zgodzi) oraz A1 odpada - jego wybor.
Poza tym jak sie widzi taka rs-ke na ulicy to wszyscy sie smieja (ja z reszta tez), a taka hm-ka.... no az bym z gosciem pogadal chetnie ;)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Szymon.Sz » 23/2/2011, 17:08

tak tzr odpada bo na moim wzroscie wygladam jak przykurcz i troche smiesznie pseudo sciagaczem jechac 80 max te 100 :) a pierdzi to jak moja kosiarka A1 rowniez raczej odapada bo szkoad mi wydawac kase na 125 jak za 2 lata robie na prawojazdy a pozniej jak chce mocniejszy moto to i tak musze na nowo zdawac
Więc co sadzicie o tej becie 50 rr? bo nic zbytnio o niej na necie nie pisze :)
Szymon.Sz
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk

Postprzez henio12323 » 23/2/2011, 17:27

sądzimy że to beta i nie różni sie duzo od innych produkcji na bazie am 6stki :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez magik2208 » 23/2/2011, 18:31

Chciałem zaznaczyć, że jednak A1 to nie taki zły pomysł. Musisz zdawać ponownie, to fakt, ale koszty egzaminu praktycznego to ogromne jakieś 100zł:D
Teoretycznego bodajże już nie trzeba, a nabierzesz wystarczająco wprawy i nie pójdziesz na kursy bo niby po co?
Co do bety to lepiej bedzie jak kupisz coś popularniejszego, zawsze prosciej o części, a moto to nie sam silnik...
Oraz były wersje bety z am6 oraz produkcji "betowskiej"
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 23/2/2011, 18:34

z tym sie zgodze :D tylko czasem mozna kupic np yamahe DT z 00 roku i za tą sama kase bete z 2010 roku :P i wiadomo ze jak sie kupuje moto na 2 lata to beta sie aż tak nie posypie ;P nie że DT była by wadliwa czy sie sypała.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Szymon.Sz » 23/2/2011, 19:25

A ktos moze wie ile kosztuje A1?
Szymon.Sz
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na górê