Potrzebuje Pomocy chcę kupić moto 50ccm
Posty: 88
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Przy twoim wzroście odpuściłbym sobie ścigaczopodobne wynalazki typu tzr rs i jakiekolwiek inne .
Ktoś pisał że dźwięk 2T nie pasuje do takiego "ścigacza" i ja się w 100% zgadzam , po za tym ścigacz musi mieć osiągi ...
Najlepsza 50tka to tylko enduro !
Jazda po polskich dziurach to bajka ,na pewno nie raz Cie wytrzęsło na skuterku po dziurach -z enduro nie ma porównania ,wiem bo mam też skuter .
Bierz coś z AM6 oprócz Aprilia i Yamaha jeszcze są peugeot ,motorhispania,rieju ,malaguti ...wszystkie są porównywalne jakościowo mają Oryginalny włoski AM6 i inne części włoskie lub hiszpańskie zero chińskich .
Ktoś pisał że dźwięk 2T nie pasuje do takiego "ścigacza" i ja się w 100% zgadzam , po za tym ścigacz musi mieć osiągi ...
Najlepsza 50tka to tylko enduro !
Jazda po polskich dziurach to bajka ,na pewno nie raz Cie wytrzęsło na skuterku po dziurach -z enduro nie ma porównania ,wiem bo mam też skuter .
Bierz coś z AM6 oprócz Aprilia i Yamaha jeszcze są peugeot ,motorhispania,rieju ,malaguti ...wszystkie są porównywalne jakościowo mają Oryginalny włoski AM6 i inne części włoskie lub hiszpańskie zero chińskich .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
ile masz lat chłopczyku ? umiesz czytać ze zrozumieniem ? testy do gimnazjum zdałeś ?
NIE MA LIDERA ! każdy jest dobry o ile jest w dobrym stanie. nie masz 10 kafli na nowy motocykl wiec kupujesz uzywany. a tu nie liczy sie marka tylko STAN TECHNICZNY
najpopularniejsza jest yamaha DT, mocniejsza od DT jest nieco DERBI, ale do derbi jest mniej częsci. najmocniejsza to hm cre, po odblokowaniu wszystkie maja praktycznie taką samą moc ( no cre ma od razu inny gaznik wydech i cylinder) czy to yamaha czy malaguti czy cos innego z minarelką to masz praktrycznie te same moto. róznia sie wygladem tylko.
nie krzycz
madcap
NIE MA LIDERA ! każdy jest dobry o ile jest w dobrym stanie. nie masz 10 kafli na nowy motocykl wiec kupujesz uzywany. a tu nie liczy sie marka tylko STAN TECHNICZNY

nie krzycz
madcap
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie krzycze - zwracam uwage aby poszczególne częsci mojej wypowiedzi były bardziej widoczne
przebieg ma znaczenie choc nie do konca tak jak stan. bo przebiegu mozesz miec 5 tysiecy i moto moze byc idealne. a moze jakis dzieciak neo z dzianymi starymi kupił sobie sprzecik i zarzyna go jak crossówke i jest w stanie duzo gorszy. ale popatrz nawet na allegro jakie mniej wiecej są przebiegi i wyciagnij średnia. z tego co na szybko zauwazyłem to do około 5 tysiecy przebiegu maja sprzety z 2008 roku. ale są sprzety z przebiegiem 2 tysiecy. jednak tak czy siak moto z przebiegiem nawet tych 5 tysi to wciaż moto nie wyeksploatowane. przed sobą ma 3X tyle przebiegu. i na pewno prędzej sprzedasz moto niz dobijesz do końca ten tłoczek
no ale rzeczywiscie jak znajdziesz moto z 2008 roku z przebiegiem 10-15 tysiecy ( w co wÄ…tpie) to juz na pewno jest to mniejsza okazja niz moto z dwukrotnie mniejszym przebiegiem
wiesz dobrze, że duże litery są traktowane jako krzyczenie - netykieta się kłania
jeśli chcesz coś wyeksponować, to wystarczy wyedytować i wytłuścić tekst, podkreślić czy też zmienić kolor czcionki
więc nie polemizuj pod tym wzgledem ze mną
madcap

przebieg ma znaczenie choc nie do konca tak jak stan. bo przebiegu mozesz miec 5 tysiecy i moto moze byc idealne. a moze jakis dzieciak neo z dzianymi starymi kupił sobie sprzecik i zarzyna go jak crossówke i jest w stanie duzo gorszy. ale popatrz nawet na allegro jakie mniej wiecej są przebiegi i wyciagnij średnia. z tego co na szybko zauwazyłem to do około 5 tysiecy przebiegu maja sprzety z 2008 roku. ale są sprzety z przebiegiem 2 tysiecy. jednak tak czy siak moto z przebiegiem nawet tych 5 tysi to wciaż moto nie wyeksploatowane. przed sobą ma 3X tyle przebiegu. i na pewno prędzej sprzedasz moto niz dobijesz do końca ten tłoczek

wiesz dobrze, że duże litery są traktowane jako krzyczenie - netykieta się kłania
jeśli chcesz coś wyeksponować, to wystarczy wyedytować i wytłuścić tekst, podkreślić czy też zmienić kolor czcionki
więc nie polemizuj pod tym wzgledem ze mną
madcap
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Znalazlem takei ogloszenia na allegro i go juz dluzszy czas rozmyslam co o tym sadzicie?
" Derbi Senda DRD Racing SM
Po generalnym remoncie Wymieniono lub zregenerowano pełno części !
Nietypowe Racingowe malowanie
Zarejestrowana i ubezpieczona w POLSCE ( odpadają opłaty koło 500zł )
Rok produkcji 2008
Przebieg 10,300km / po remoncie 1300km !
Spalanie w zależności od jazdy 2-4l/100km
Moc 9 KM
6 biegów
Najnowszy silnik DERBI
Chłodzenie cieczą
Dozownik oleju
Oryginalny cylinder 49ccm
Przerobiony tłok ( oryginalny )
Elektroniczny licznik oraz obrotomierz !
Opony przód 95% / tył 60% bieżnika
Klocki hamulcowe przód 80% / tył 60%
Przednie zawieszenie KAYABA
Tylne zawieszenie gazowo-olejowe Olle
Racingowy wzmacaniany wał TNT Racing
Najlepsze łożyska jakie były dostępne na wale - SKF telfon do 20tyś obrotów !!
Wzmacniany korbowód z łożyskami TNT Racing
Najlepsze simeringi silikonowe !
Wzmacniana kierownica z poprzeczkÄ… - COnti Racing Parts
Gaźnik Dell'orto 17,5mm z manualym ssaniem
Oryginalny odblokowany dyfuzor - Zapewnia dużo mocy od niskich obrotów
Końcówka wydechu seryjna odblokowana
Manetki silikonowe Harris - Conti Racing Parts
Karbonowe lusterko F1
Tylna lampa LED
Handbary Polisport
Przedni błotnik Polisport
Kierunkowskazy mini - strzałki
Bardzo mocne hamulce AJP ( największa przednia tarcza wśród 50ccm )
Napęd w idealnym stanie
Nowe łożyska w tylnym kole
Wymienione wszystkie płyny
Blokada kierownicy
Aluminiowy wahacz
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Ze strony wizualnej:
Rama w stanie fabrycznym !
Plastiki w oryginalnym malowaniu czarne i niebieskie
Czerwone tarcze hamulcowe, zaciski, głowica itd. !
Czarne felgi z niebieskimi paskami odblkaskowymi
Silnik oryginalnie malowany na srebno
Rama, zawieszenie, kierownica, koła, tarcze są proste!
Jest to Derbi Senda DRD - czyli najbogatsza wersja, złożona z najlepszych części, ogromne tarcze hamulcowe jakna 50ccm, profesjonalne zawieszenie, mocna rama Delta-box, szerokie felgi oraz bardzo dobry silnik ( uważany za najlepszy silnik 50ccm ! ( Aprilia od 2006 roku przestała montować silniki AM6 i zaczeła dawać silniki DERBI ) ) czynią ten motorower jednym z najlepszych !
Motor został niemal całkowicie odnowiony ! Robiłem ją dla siebie, w planach miałem jeszcze cylinder 70ccm lecz osiągi a 50ccm w pełni wystarczają.
Silnik przeszedł gruntowny remont-tuning, który robiłem sam, więc wszystko jest zrobione najlepiej jak się da, a nie jakaś prowizorka, jak to niektórzy mechanicy lubią robić...
Można powiedzieć że silnik jest przygotowany na tuning typu większy cylinder, wydech sportowy - wał i łożyska są wzmacniane, zatem spokojnie dzadzą sobie radę z każdym cylindrem 70ccm, jak i 80ccm !
Odpala bez problemu, biegi chodzą bardzo lekko, wchodzą bez problemu i nie wypadają ( jak to często bywa w tych silnikach ! ), sprzęgło działa jak należy, nic nie dzowni, nie stuka nie szumi !
Derbi niemal całkowicie rozebrałem i wymieniałem/naprawiałem wszystko co było trzeba !
Technicznie motor jest 100% sprawny, również elektryka działa w 100% jak należy !
Na motorze nie oszczędzałem pieniędzy ani czasu, wkładałem najlepsze części - co odbiło się na osiągach, które są nieprzeciętne !
Do motoru mam 2 zębatki zdawcze:
1 na przyśpieszenie ( 13z ) - 80km/h osiąga w dosłownie kilka sekund, v-max 92km/h
2 na prędkość ( 15z ) - przyśpiesznie bardzo dobre, v-max jaki osiągnąłem to 111km/h "
" Derbi Senda DRD Racing SM
Po generalnym remoncie Wymieniono lub zregenerowano pełno części !
Nietypowe Racingowe malowanie
Zarejestrowana i ubezpieczona w POLSCE ( odpadają opłaty koło 500zł )
Rok produkcji 2008
Przebieg 10,300km / po remoncie 1300km !
Spalanie w zależności od jazdy 2-4l/100km
Moc 9 KM
6 biegów
Najnowszy silnik DERBI
Chłodzenie cieczą
Dozownik oleju
Oryginalny cylinder 49ccm
Przerobiony tłok ( oryginalny )
Elektroniczny licznik oraz obrotomierz !
Opony przód 95% / tył 60% bieżnika
Klocki hamulcowe przód 80% / tył 60%
Przednie zawieszenie KAYABA
Tylne zawieszenie gazowo-olejowe Olle
Racingowy wzmacaniany wał TNT Racing
Najlepsze łożyska jakie były dostępne na wale - SKF telfon do 20tyś obrotów !!
Wzmacniany korbowód z łożyskami TNT Racing
Najlepsze simeringi silikonowe !
Wzmacniana kierownica z poprzeczkÄ… - COnti Racing Parts
Gaźnik Dell'orto 17,5mm z manualym ssaniem
Oryginalny odblokowany dyfuzor - Zapewnia dużo mocy od niskich obrotów
Końcówka wydechu seryjna odblokowana
Manetki silikonowe Harris - Conti Racing Parts
Karbonowe lusterko F1
Tylna lampa LED
Handbary Polisport
Przedni błotnik Polisport
Kierunkowskazy mini - strzałki
Bardzo mocne hamulce AJP ( największa przednia tarcza wśród 50ccm )
Napęd w idealnym stanie
Nowe łożyska w tylnym kole
Wymienione wszystkie płyny
Blokada kierownicy
Aluminiowy wahacz
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Ze strony wizualnej:
Rama w stanie fabrycznym !
Plastiki w oryginalnym malowaniu czarne i niebieskie
Czerwone tarcze hamulcowe, zaciski, głowica itd. !
Czarne felgi z niebieskimi paskami odblkaskowymi
Silnik oryginalnie malowany na srebno
Rama, zawieszenie, kierownica, koła, tarcze są proste!
Jest to Derbi Senda DRD - czyli najbogatsza wersja, złożona z najlepszych części, ogromne tarcze hamulcowe jakna 50ccm, profesjonalne zawieszenie, mocna rama Delta-box, szerokie felgi oraz bardzo dobry silnik ( uważany za najlepszy silnik 50ccm ! ( Aprilia od 2006 roku przestała montować silniki AM6 i zaczeła dawać silniki DERBI ) ) czynią ten motorower jednym z najlepszych !
Motor został niemal całkowicie odnowiony ! Robiłem ją dla siebie, w planach miałem jeszcze cylinder 70ccm lecz osiągi a 50ccm w pełni wystarczają.
Silnik przeszedł gruntowny remont-tuning, który robiłem sam, więc wszystko jest zrobione najlepiej jak się da, a nie jakaś prowizorka, jak to niektórzy mechanicy lubią robić...
Można powiedzieć że silnik jest przygotowany na tuning typu większy cylinder, wydech sportowy - wał i łożyska są wzmacniane, zatem spokojnie dzadzą sobie radę z każdym cylindrem 70ccm, jak i 80ccm !
Odpala bez problemu, biegi chodzą bardzo lekko, wchodzą bez problemu i nie wypadają ( jak to często bywa w tych silnikach ! ), sprzęgło działa jak należy, nic nie dzowni, nie stuka nie szumi !
Derbi niemal całkowicie rozebrałem i wymieniałem/naprawiałem wszystko co było trzeba !
Technicznie motor jest 100% sprawny, również elektryka działa w 100% jak należy !
Na motorze nie oszczędzałem pieniędzy ani czasu, wkładałem najlepsze części - co odbiło się na osiągach, które są nieprzeciętne !
Do motoru mam 2 zębatki zdawcze:
1 na przyśpieszenie ( 13z ) - 80km/h osiąga w dosłownie kilka sekund, v-max 92km/h
2 na prędkość ( 15z ) - przyśpiesznie bardzo dobre, v-max jaki osiągnąłem to 111km/h "
- Szymon.Sz
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
no nie wsystkie takie same, bez przeginania.
Np porownajmy sende z mx. Senda lzejsza, z silnikiem roznie bywa, jeden polowe wymienia po 10k a inny trzyma kompresje po 20-25k, kupisz swierzsza za ta sama kase, wyglad? kwestia sporna, z mojej strony przewaga dla apki. Z kolei mx jest bardziej dorosla, masywniejsza oraz ma wiecej skoku i marzocchi a nie stosunkowo lipniejsza showa;)
Np. w rx nie wiem czy nie byly takie same ramy w 50 i 125, no ew. malutkie roznice. Czy w mx tez to nie wiem ale raczej tez....
Np porownajmy sende z mx. Senda lzejsza, z silnikiem roznie bywa, jeden polowe wymienia po 10k a inny trzyma kompresje po 20-25k, kupisz swierzsza za ta sama kase, wyglad? kwestia sporna, z mojej strony przewaga dla apki. Z kolei mx jest bardziej dorosla, masywniejsza oraz ma wiecej skoku i marzocchi a nie stosunkowo lipniejsza showa;)
Np. w rx nie wiem czy nie byly takie same ramy w 50 i 125, no ew. malutkie roznice. Czy w mx tez to nie wiem ale raczej tez....
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
to co napisalem w porpzednim poscie nie jest z zadnej strony nie znajdziecie tego rowniez na internecie jest to stary tekst z allegro co zapisalem sobie na dysku twardym wiec jak mialem podac do niego link? to jest to co mialem zapisane
istnieje coś takiego co się nazywa archiwum (ogłoszeń)
madcap
1. funkcja edycji postów jest min. po to by coś dopisać do postu a nie pisać jeden pod drugim - konsekwencje vide regulamin
2. jeśli pytasz o to samo, to pytaj w jednym temacie a nie w dwu - konsekwencje vide regulamin
3. stosownie do tego co napisałem, poniższe 2 posty skasowałem
jeśli zobaczę jeszcze raz coś takiego, to wlepię kolejnego warna
madcap
istnieje coś takiego co się nazywa archiwum (ogłoszeń)
madcap
1. funkcja edycji postów jest min. po to by coś dopisać do postu a nie pisać jeden pod drugim - konsekwencje vide regulamin
2. jeśli pytasz o to samo, to pytaj w jednym temacie a nie w dwu - konsekwencje vide regulamin
3. stosownie do tego co napisałem, poniższe 2 posty skasowałem
jeśli zobaczę jeszcze raz coś takiego, to wlepię kolejnego warna
madcap
- Szymon.Sz
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
jezeli moto jest jeszcze aktualne to uwierz że w archiwum jest ogłoszenie
nie wiem ile ale bardzo długo tam są info przechowywane....
umiesz czytac ze zrozumieniem ? nie liczy sie model tylko stan. kto sie zna to wie co te dane mówią - moto jak moto. żaden rarytas. no co mamy ci powiedziec ? super kupuj ? takich aukcji jest pełno... jezeli motorek ci sie podoba, i jest w dobrym stanie technicznym to kupuj
bo jak juz pisalismy dobitnie liczy sie głownie stan

umiesz czytac ze zrozumieniem ? nie liczy sie model tylko stan. kto sie zna to wie co te dane mówią - moto jak moto. żaden rarytas. no co mamy ci powiedziec ? super kupuj ? takich aukcji jest pełno... jezeli motorek ci sie podoba, i jest w dobrym stanie technicznym to kupuj

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Znalazlem ostatnio motorek firmy derbi rr50 czy mial moze ktos stycznosc z tymi moto? co o nich moze powiedziec?
przepraszam bład miało być beta rr 50
jeśli jeszcze raz wyedytuję za ciebie post, to skończy sę to kolejnym warnem
madcap
przepraszam bład miało być beta rr 50
jeśli jeszcze raz wyedytuję za ciebie post, to skończy sę to kolejnym warnem
madcap
- Szymon.Sz
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
Ogłoszenie, którego tutaj zabrakło i dzięki, któremu zrobiło się tak czerwono
Myślę, że się przyda.
http://moto.allegro.pl/idealna-derbi-se ... 78164.html

http://moto.allegro.pl/idealna-derbi-se ... 78164.html
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
ma silnik am6 więc jest dobry. Ale Ty czegoś nie rozumiesz ? Każdy Ci pisze że osiągi silników 50 ccm są takie same albo znikomo różne . Motocykle te różnią się tylko wyglądem wiec w twoje gusta nikt nie będzie ingerował. Po męsku podejmij decyzję i wybierz ten, który ci się podoba . Czy dalej posiadasz jakiś problem związany z wyborem ? Bo ja już nie dostrzegam żadnego . Jeżeli chodzi o osprzęt to poszukaj tutaj http://www.google.pl (otwórz link)
- Patryczek688
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 15/2/2011, 17:07
http://allegro.pl/honda-hm-50-crf-okazj ... 41125.html
trzymaj. Masz 6k do wydania, za to kupisz całkiem fajną hm-kę, do tego jest ładna, w czym jeszcze tkwi problem?
Ba... jeszcze prawie nówka
trzymaj. Masz 6k do wydania, za to kupisz całkiem fajną hm-kę, do tego jest ładna, w czym jeszcze tkwi problem?
Ba... jeszcze prawie nówka
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
Potrzebny komentarz do poprzedniego posta?
moze bys wpadl na to ze i tak praktycznie zostaja mu dwa moto do wyboru? tj. am i derbiowski.
enduro owszem to tyczy sie wiekszych pojemnosci gdzie skrzynia jest inaczej zestrojona. enduro ma b krotka jedynke a scigacze z dwa razy mniej zebow niz na ostatnim.
Koleja sprawa, ze scig wygdlada conajmniej smiesznie z takim silnikiem, a do sm to pasuje. Jeszcze jedno, przyspieszenie i vmax zalezy w tym wypadku jedynie od przelozen.
Kolejna - hm'ka przy tym samym maxie co ta twoja tzr'ka bedzie miala o niebo lepsze przyspieszenie.
Wystarczy? poza tym chyba cos wspominal ze raczej chcial na czyms powazniej wygladac i ala scigi odpadaja (a przynajmniej wscyscy tak uznaja i kazdy sie z tym zgodzi) oraz A1 odpada - jego wybor.
Poza tym jak sie widzi taka rs-ke na ulicy to wszyscy sie smieja (ja z reszta tez), a taka hm-ka.... no az bym z gosciem pogadal chetnie
moze bys wpadl na to ze i tak praktycznie zostaja mu dwa moto do wyboru? tj. am i derbiowski.
enduro owszem to tyczy sie wiekszych pojemnosci gdzie skrzynia jest inaczej zestrojona. enduro ma b krotka jedynke a scigacze z dwa razy mniej zebow niz na ostatnim.
Koleja sprawa, ze scig wygdlada conajmniej smiesznie z takim silnikiem, a do sm to pasuje. Jeszcze jedno, przyspieszenie i vmax zalezy w tym wypadku jedynie od przelozen.
Kolejna - hm'ka przy tym samym maxie co ta twoja tzr'ka bedzie miala o niebo lepsze przyspieszenie.
Wystarczy? poza tym chyba cos wspominal ze raczej chcial na czyms powazniej wygladac i ala scigi odpadaja (a przynajmniej wscyscy tak uznaja i kazdy sie z tym zgodzi) oraz A1 odpada - jego wybor.
Poza tym jak sie widzi taka rs-ke na ulicy to wszyscy sie smieja (ja z reszta tez), a taka hm-ka.... no az bym z gosciem pogadal chetnie

- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
tak tzr odpada bo na moim wzroscie wygladam jak przykurcz i troche smiesznie pseudo sciagaczem jechac 80 max te 100
a pierdzi to jak moja kosiarka A1 rowniez raczej odapada bo szkoad mi wydawac kase na 125 jak za 2 lata robie na prawojazdy a pozniej jak chce mocniejszy moto to i tak musze na nowo zdawac
Więc co sadzicie o tej becie 50 rr? bo nic zbytnio o niej na necie nie pisze

Więc co sadzicie o tej becie 50 rr? bo nic zbytnio o niej na necie nie pisze

- Szymon.Sz
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 20/2/2011, 19:26
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
sądzimy że to beta i nie różni sie duzo od innych produkcji na bazie am 6stki 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Chciałem zaznaczyć, że jednak A1 to nie taki zły pomysł. Musisz zdawać ponownie, to fakt, ale koszty egzaminu praktycznego to ogromne jakieś 100zł:D
Teoretycznego bodajże już nie trzeba, a nabierzesz wystarczająco wprawy i nie pójdziesz na kursy bo niby po co?
Co do bety to lepiej bedzie jak kupisz coś popularniejszego, zawsze prosciej o części, a moto to nie sam silnik...
Oraz były wersje bety z am6 oraz produkcji "betowskiej"
Teoretycznego bodajże już nie trzeba, a nabierzesz wystarczająco wprawy i nie pójdziesz na kursy bo niby po co?
Co do bety to lepiej bedzie jak kupisz coś popularniejszego, zawsze prosciej o części, a moto to nie sam silnik...
Oraz były wersje bety z am6 oraz produkcji "betowskiej"
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
z tym sie zgodze
tylko czasem mozna kupic np yamahe DT z 00 roku i za tÄ… sama kase bete z 2010 roku
i wiadomo ze jak sie kupuje moto na 2 lata to beta sie aż tak nie posypie ;P nie że DT była by wadliwa czy sie sypała.


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 88
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości