929
Posty: 17
• Strona 1 z 1
929
Oglądałem sobie 929 i mam kilka pytań.
929 miało lakierowaną bezbarwnym ramę?
Lekkie falowanie obrotów (z amplitudą jakichś 200-300 obrotów na minutę) jest dopuszczalne? To sprawa regulacji zaworów lub wymiany świec, czy może jednak być coś gorszego? Moto na zegarze ma 15000 przebiegu i patrząc po przednich tarczach faktycznie może tyle być.
929 miało lakierowaną bezbarwnym ramę?
Lekkie falowanie obrotów (z amplitudą jakichś 200-300 obrotów na minutę) jest dopuszczalne? To sprawa regulacji zaworów lub wymiany świec, czy może jednak być coś gorszego? Moto na zegarze ma 15000 przebiegu i patrząc po przednich tarczach faktycznie może tyle być.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
No tarcze wyglądają jak nówki.
Nie no że nie powinno falować to wiadomo. Ale czego to może być wina? Jak chodzi o zawory lub świece to i tak bym to teraz robił. Zresztą było słychać że moto nie pracuje jedwabiście, jakby któryś z cylindrów często nie załapywał.
Dodatkowo jeśli dobrze zauważyłem to obroty falowały jedynie na zimnym silniku, później było normalnie, a po przekroczeniu 90 paru stopni znowu zaczęły falować
Czyli co? Jednak można zaje*ać tego turystyka
Jak myślicie, warto się w to bawić, czy lepiej olać parcha?
Nie no że nie powinno falować to wiadomo. Ale czego to może być wina? Jak chodzi o zawory lub świece to i tak bym to teraz robił. Zresztą było słychać że moto nie pracuje jedwabiście, jakby któryś z cylindrów często nie załapywał.
Dodatkowo jeśli dobrze zauważyłem to obroty falowały jedynie na zimnym silniku, później było normalnie, a po przekroczeniu 90 paru stopni znowu zaczęły falować

Czyli co? Jednak można zaje*ać tego turystyka

Jak myślicie, warto się w to bawić, czy lepiej olać parcha?

-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
synchro przepustnic. moje wyglądały tez jak nowe
po moich 17 tys wyglądają jak nie dlugo do wyjeb.
ale ja jezdzic nie bardzo wiem jak
ps. ale i tak wartalo by calego zrobic czyli zawory i tak dalej a jak on sie ceni ?


ps. ale i tak wartalo by calego zrobic czyli zawory i tak dalej a jak on sie ceni ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Rama w 929 nie jest lakierowana bezbarwnym. Tutaj masz fote jak powinna wyglądać rama w 929 (na zdjeciu akurat jest rama z wersji Erion dlatego ma talbiczkę znamionową, w normalnych modelach jej nie ma)
(otwórz link)
W 929 masz część ramy jakby polerowaną z widocznymi delikatnymi ryskami, a część taki jakiś półmat z widoczną strukturą.
A co do falowania obrotów to u mnie zaczęły lekko falować po zmianie komina na przelot. Z tym, że to tak max 50-100. Ale 200-300 to już jak gaźnikowiec pewnie chodzi
Normalne to nie jest ale może faktycznie, porządny serwis by coś dał w tym przypadku. Sam nie wiem. Niech ktoś rozgarnięty w temacie mechaniki się wypowie na ten temat.

W 929 masz część ramy jakby polerowaną z widocznymi delikatnymi ryskami, a część taki jakiś półmat z widoczną strukturą.
A co do falowania obrotów to u mnie zaczęły lekko falować po zmianie komina na przelot. Z tym, że to tak max 50-100. Ale 200-300 to już jak gaźnikowiec pewnie chodzi

|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Ale za dobre trzeba dac troche wiecej
Rama nie ma zadnego lakieru, obroty moga delikatnie (tzn gora 100rpm) falowac, ale wlasnie jak jest zalozony przelot i odpiety zawor w wydechu. W ogole to ten silnik nie pracuje jak w starych dobrych hondach. Tu sa rozne dziwne dzwieki jakby mial sie rozsypac

Rama nie ma zadnego lakieru, obroty moga delikatnie (tzn gora 100rpm) falowac, ale wlasnie jak jest zalozony przelot i odpiety zawor w wydechu. W ogole to ten silnik nie pracuje jak w starych dobrych hondach. Tu sa rozne dziwne dzwieki jakby mial sie rozsypac

929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Ale za dobre trzeba dac troche wiecej
Rama nie ma zadnego lakieru, obroty moga delikatnie (tzn gora 100rpm) falowac, ale wlasnie jak jest zalozony przelot i odpiety zawor w wydechu. W ogole to ten silnik nie pracuje jak w starych dobrych hondach. Tu sa rozne dziwne dzwieki jakby mial sie rozsypac

Rama nie ma zadnego lakieru, obroty moga delikatnie (tzn gora 100rpm) falowac, ale wlasnie jak jest zalozony przelot i odpiety zawor w wydechu. W ogole to ten silnik nie pracuje jak w starych dobrych hondach. Tu sa rozne dziwne dzwieki jakby mial sie rozsypac

929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Robson1903 napisał(a):za 10k to 954 z pierwszych lat kupisz
No weź sobie jaj nie rób

|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
trafiają się na aledrogo.pe,el takie ulepy jak 954 za 10 tysi czy R1 za siedem
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości