Kilka pytań o dt 80
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kilka pytań o dt 80
Jakie wady ma ten motor?? Gdzieś czytałem, że silnik się szybko grzeje i nie nadaje się do długich tras. Długa trasa to na oko ile?? Myślę, że jednorazowo to max 40 km zrobię po szosie i lekkim terenie. Czy na takim dystansie nie trzeba będzie czekać, aż silnik trochę ostygnie?? Jakie jest mniej więcej spalanie, zakładając, że po szosie jeżdżę ok 55-60km/h i w miarę płynnie. W terenie nie wiem jak będę, bo jeszcze nie jeździłem. To mój pierwszy taki pojazd. I czy znacie jakieś alternatywy dla tego motoru o poj. do 80cm3 i cenie ok.3500zł(używany)
- pop8290
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/11/2010, 16:23
po 1 przeczytaj regulamin. masz juz istniejÄ…cy bardzo obszerny temat o DT
ale juz odpowiem. DT to bardzo udany motocykl. co do grzania - nie wiem kto to wymysla ? ja miałem DT 50 silnik ten sam. latałem po torze - po 30 kółek bez przystanku a silnik zimny. fakt wadą był nagrzewający sie i pekajacy wydech - ale po prostu lata robiły swoje. akurat kilka dni temu z kolega nabyliśmy DT 80. latałem nią na torze crossowym powiedzmy 20 minut bez przystanku i powiem ci że cylinder mozna było rekami dotknąc
wręcz sie martwimy czy jest termostat w ogóle bo silnik jest chyba niedogrzany. jedąc na trasie nie ma problemów z przegrzewaniem to ci moge gwarantowac. silnik jest z betonu ! nie do zarżnięcia na prawde latałem w ostrych warunkach swoją DT lałem najtanszy olej i ruską benzyna i nigdy mnie nie zawiodła. co do tras samo grzanie jest ok jedyna wada to w miare niski V max i jechac ciagle v maxem ani dla ciebie ani dla moto nie bedzie ciekawe. ponadto DT nie ma owiewek wiec po prostu wiatr troche dokucza
co nie znaczy ze sie dojechac nie da
jak sprzedałem swoja DT gosc pojechał nią do domu na kołach - a to jest jakies 300 km. i pod domem mu sie zatarł dopiero (był wsadzony tłok za 40 zł który nie raz dostał ostro w duupe także 300 km bez przystanków (wiadomo tankowanie itp) to dla mnie niesamowity wynik
innego motorku ci nie polece bo jak moto za ta kase to tylko DT. co do spalania to jest zróznicowane 3.5 - 5 jeżeli sie ostro piłuje
ogólnie to nie duzo. jak masz lekką ręke to bedzie palił tyle co nic. chcesz przydusic to moto ma dosyc spory zapas mocy i wtedy wiadomo spalanie wzrasta :d
ale juz odpowiem. DT to bardzo udany motocykl. co do grzania - nie wiem kto to wymysla ? ja miałem DT 50 silnik ten sam. latałem po torze - po 30 kółek bez przystanku a silnik zimny. fakt wadą był nagrzewający sie i pekajacy wydech - ale po prostu lata robiły swoje. akurat kilka dni temu z kolega nabyliśmy DT 80. latałem nią na torze crossowym powiedzmy 20 minut bez przystanku i powiem ci że cylinder mozna było rekami dotknąc





KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
http://www.scigacz.pl/Yamaha,DT,80,89,8 ... ,2158.html
Rozdział "Chodźmy do kina!" trzeci akapit.
@henio- dzięki za wyczerpującą odpowiedź
Rozdział "Chodźmy do kina!" trzeci akapit.
@henio- dzięki za wyczerpującą odpowiedź
- pop8290
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/11/2010, 16:23
powiem ci tak to jest troche kwestia modelu. ja miałem tą DT 50. grzała sie racja. ale jak pisałem 30 kółek po torze nie stanowiły najmniejszego problemu. miałem dziwny wydech. moto był okropnie cichy przez co kolanko np okropnie sie grzało. kolegi Dt identyczna grzała sie nieco mniej. nie wiem moze to kwestia źle wyregulowanego gaźnika ? no teraz kolega ma tą DT 80. temp na dworze to około 13 stopni i DT jest po prostu zimna :d i zaryzykował bym i nawet trasy po 200 km bym smiało jechał taką DT bo wiem że to sprzęt niezawodny i żeby stanęła to trzeba na prawde sie natrudzić. juz to pisałem ale napisze jeszcze raz. miałem ta DT i poszła mi uszczelka pod głowicą - wystarczyło zdjąc głowice przesmarowac silikonem złozyc i gotowe - moja wiedza ograniczała sie na dolewaniu płynów. wiec tak jeździłem po zalaniu płynu do chłodnicy przez wydech ciurkiem woda uciekała. (ale zawsze troche jej było) i tak jeździłem takim moto który przepalał więcej wody niz benzyny
v max 50 km h dymił strasznie
ale zrobiłem tak jakies 1000 km ! i oddałem do serwisu bo wkurzało mnie odpalanie na pycha
w innych okolicznosciach pewnie dalej bym tak jeździł a tłoczek by nie stanął nawet na chwile :d jak teraz na to patrze z perspektywy czasu to nie widziałem mocniejszego sprzętu. porównując (choc nie ma czego) do full crossa gdzie wystarczy nalac troszke mniej oleju niz normalnie i tłok stoi zatarty. to DT jak bys nie latał to jej nie zajeździsz
fakt swoją wytrzymałosc ma. ale na prawde jak w miare dobry moto to latasz i latasz i nie bedzie wiekszych problemów




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości