sv 1000 n umiera .
Posty: 13
• Strona 1 z 1
sv 1000 n umiera .
witam !
Moja svka jak jest zimno dookoła umiera jak ma powiedzmy 30 stopni temperatury silnika jak lekko ją odkręcam żeby ruszyć.
musi stać całą noc .
np. rano odpalam żeby trochę pochodziła i na odpalonym silniku wypycham ją z ogródka przed dom i przypadkowo leciutko odkręce gaz to nagle spada z obrotów i bum. i trzeba znowu odpalić i dodać dużo gazu żeby nie zgasła.
możliwe że nie napisałem potrzebnych informacji jeszcze także proszę o pytania i odpowiedzi jak ktoś wie o co może chodzić. nie ma filtra paliwa, to nie aku, benzyne leje zawsze na tej samej stacji co 2 dni.
Moja svka jak jest zimno dookoła umiera jak ma powiedzmy 30 stopni temperatury silnika jak lekko ją odkręcam żeby ruszyć.
musi stać całą noc .
np. rano odpalam żeby trochę pochodziła i na odpalonym silniku wypycham ją z ogródka przed dom i przypadkowo leciutko odkręce gaz to nagle spada z obrotów i bum. i trzeba znowu odpalić i dodać dużo gazu żeby nie zgasła.
możliwe że nie napisałem potrzebnych informacji jeszcze także proszę o pytania i odpowiedzi jak ktoś wie o co może chodzić. nie ma filtra paliwa, to nie aku, benzyne leje zawsze na tej samej stacji co 2 dni.
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
z racji, że SV1000 to synek po tacie TL1000 (silnikowo) to powiem Ci tak:
Filtr paliwa musi być. Jak to go nie masz? Wtryskiwacze dostaną po tyłku jezeli już nie dostały i stąd masz teraz takie chece. Jedyny moment gdzie można sobie pozwolić na wyciągniecie filtra paliwa i zastąpienie go stalowym przewodem paliwowym to podczas czyszczenie wtrysków środkiem typu STP czarny lub np Motul Fuel System Clean keidy w większym stężeniu zalewamy go do baku i tak zostawiamy na 30 minut by pochodził na jałowych przegazowując co jakiś czas. Później ostra runda najlepiej po autostradzie na wysokich obrotach i do domu zakładać nowy filtr paliwa. A to wszystko po to by ze starego filtra paliwa te specyfiki nie wypłukały syfu i przeniosły je do wtrysków.
Postaraj się kupić choćby taki STP czarny do benzyny (wlej całe 250ml na bak - większe stężenie ale spokojnie nic sie nie stanie) teraz i zalej do baku i tak pojeździj za 2-3 dni. Załóż filtr paliwa (nowy) po tym czasie. Zmień świece. Odpal, przegoń motocykl konkretnie i zobacz wtedy. Może jeszcze nie zapchałeś wtrysków na dobre.
Filtr paliwa musi być. Jak to go nie masz? Wtryskiwacze dostaną po tyłku jezeli już nie dostały i stąd masz teraz takie chece. Jedyny moment gdzie można sobie pozwolić na wyciągniecie filtra paliwa i zastąpienie go stalowym przewodem paliwowym to podczas czyszczenie wtrysków środkiem typu STP czarny lub np Motul Fuel System Clean keidy w większym stężeniu zalewamy go do baku i tak zostawiamy na 30 minut by pochodził na jałowych przegazowując co jakiś czas. Później ostra runda najlepiej po autostradzie na wysokich obrotach i do domu zakładać nowy filtr paliwa. A to wszystko po to by ze starego filtra paliwa te specyfiki nie wypłukały syfu i przeniosły je do wtrysków.
Postaraj się kupić choćby taki STP czarny do benzyny (wlej całe 250ml na bak - większe stężenie ale spokojnie nic sie nie stanie) teraz i zalej do baku i tak pojeździj za 2-3 dni. Załóż filtr paliwa (nowy) po tym czasie. Zmień świece. Odpal, przegoń motocykl konkretnie i zobacz wtedy. Może jeszcze nie zapchałeś wtrysków na dobre.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
no filtr paliwa może tam być gdzieś bardziej schowany ale po xj 600 byłem przyzwyczajony że se wisi plastikowy taki. takiego teraz nie widzę pod bakiem z baku idzie przez chyba pompę paliwa od razu do wtryskiwaczy.
nie jestem przekonany w 100 % czy go nie ma, może jest tam jakoś ładnie wkomponowany w bak. niestety na mechanice aż tak się nie znam więc dlatego tu pytam.
regulacje były robione w sierpniu, może to najwyższy czas bo już ma nabite 18,5 tys km a wtedy miał 15.
najbardziej prawdopodobną przyczyną myślałem że będą świece. zrobię regulacje może jeszcze dzisiaj. jak nie pomoże to zrobię akcje z tym STP świece i tak zmienię niebawem.
nie jestem przekonany w 100 % czy go nie ma, może jest tam jakoś ładnie wkomponowany w bak. niestety na mechanice aż tak się nie znam więc dlatego tu pytam.
regulacje były robione w sierpniu, może to najwyższy czas bo już ma nabite 18,5 tys km a wtedy miał 15.
najbardziej prawdopodobną przyczyną myślałem że będą świece. zrobię regulacje może jeszcze dzisiaj. jak nie pomoże to zrobię akcje z tym STP świece i tak zmienię niebawem.
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
jak taka konstrukcja jak w tl to w baku razem z pompa. masz serwisowke tam wszystko jest. co robiłeś w sierpniu ? zawory, filtry, swiece, synchro przepustnic tps ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
filtr powietrza? świece ? zawory ? i nie patrz na przebieg moto bo w pl to wszystkie tl maja 30 tys a ja mam 70tys a przemo pow 50tys tak ze
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
We wtryskowych motocyklach są można powiedzieć 3 systemy filtrowania.
1- wstępny filtr przed pompą paliwa
2- filtr paliwa papierowy
3- małe filterki na wtryskiaczu.
Zacznij od :
- wymiana świec (zwykłe co 12 kkm, irydowe co 24 do 48 kkm zależnie od informacji podanych przez producenta, kontrola co 6kkm)
- filtr powietrza co 6kkm powinno się czyścić i nasączać olejem K&N
- synchronizacja przepustnic wraz z ustawieniem TPS.
- sprawdzenie czy nie łapie lewego powietrza
Manual powinien być tu:
http://www.sv650.org/sv_manuals.htm
numer konta poszedł na PW
1- wstępny filtr przed pompą paliwa
2- filtr paliwa papierowy
3- małe filterki na wtryskiaczu.
Zacznij od :
- wymiana świec (zwykłe co 12 kkm, irydowe co 24 do 48 kkm zależnie od informacji podanych przez producenta, kontrola co 6kkm)
- filtr powietrza co 6kkm powinno się czyścić i nasączać olejem K&N
- synchronizacja przepustnic wraz z ustawieniem TPS.
- sprawdzenie czy nie łapie lewego powietrza
Manual powinien być tu:
http://www.sv650.org/sv_manuals.htm
numer konta poszedł na PW

Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości