Zobacz wÄ…tek - Pomocy!dopiero co kupilem gs500 i juz problem
NAS Analytics TAG

Pomocy!dopiero co kupilem gs500 i juz problem

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Pomocy!dopiero co kupilem gs500 i juz problem

Postprzez 007kaka » 14/1/2007, 11:12

Prosze o pomoc uzytkownikow gs'a, mianowicei chodzi o to ze nie wiem gdzie sie reguluje obroty bo mam 1000 moze odrobine wiecej, ale chyba to nie wystarcza bo czasami gasnie, np na biegu trzymajac sprzeglo. Prosze o pomoc, to moje pierwsze moto :wink:
Avatar użytkownika
007kaka
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/1/2007, 16:04


Postprzez Michaek » 14/1/2007, 11:19

Obrotów powinienes miec okolo 1300 na luzie, ale tu nie chodzi o obroty bo gsik powinien ci pracowac nawet na 500 obrotów (jeżeli oczywiscie masz jeszcze zdrowy silniczek). Jeżeli na biegu spadaja ci obroty tzn ze ci sprzeglo ciagnie poprostu tarcze sprzeglowe sa do wymiany.
Michaek
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 29/11/2006, 19:59


Postprzez 007kaka » 14/1/2007, 11:41

Jak dlugo powinien mi sie rozgrzewac w taka pogode jak teraz, moze za krotko go rozgrzalem i dlatego takie problemy??
Avatar użytkownika
007kaka
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/1/2007, 16:04

Postprzez Michaek » 14/1/2007, 11:52

rozgrzewj go dotat az jak wylaczysz ssanie to zeby ci chodzi na obrotach powyzej tys. Sprzegło sie ślizga ale to raczej nie z twojej winy tylko z winy poprzedniego właścieciela, jak mówisz ze go nie długo masz. Tarcze to nie jest taka droga sprawa wiec nie ma co sie przejmować.:-)
Michaek
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 29/11/2006, 19:59

Postprzez 007kaka » 14/1/2007, 11:56

Wie ktos moze ile kosztowala by wymiana tarcz sprzeglowych, albo same tarcze :?:
Avatar użytkownika
007kaka
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/1/2007, 16:04

Postprzez 007kaka » 14/1/2007, 12:18

W takim razie jezeli postawil bym go na centralna stopke wrzucil 1 bieg i trzymal na sprzegle to ylne kolo ktore by bylo w gorze powinno chociaz odrobine sie krecic?? Sorki za moje dosc marne i nie profesjonalne tlumaczenia :D
Avatar użytkownika
007kaka
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/1/2007, 16:04

Postprzez Michaek » 14/1/2007, 12:43

no dakładnie tak powinno byc
Michaek
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 29/11/2006, 19:59

Postprzez 007kaka » 14/1/2007, 13:59

Mam jeszcze jedno pytanko. Jadac na normalnym ustawieniu kranika czyli ON zaczyna mi przerywac i przelaczam na rezerwe czy dobrze mysle? Czy dopiero po takich objawach przekrecam kranik w pozlozenie RES??
Avatar użytkownika
007kaka
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/1/2007, 16:04

Postprzez Kris2k » 14/1/2007, 14:31

Obroty na biegu jalowym reguluje sie srubka pod prawym gaznikiem, jak zerkniesz w to miejsce to od razu sie kapniesz ze to ta sruba, jest tylko jedna i mocno wystaje.
Wg. serwisowki robi sie to na zagrzanym silniku po mniej wiecej 10min. jazdy. Domyslnie ma byc na 1200rpm +/- 100rpm, ustawiasz, wkrecasz silnik na 3000rpm, czekasz az opadnie do 1200rpm, jak za nisko lub za wysoko opadnie to znowu krecisz srubka i tak az bedzie owe 1200rpm. po kilku przegazowkach ma byc zawsze 1200rpm.

Co do przelaczania na rezerwe, to tak to mniej wiecej wyglada jak napisales, mozesz jezdzic zawsze na RES ale nie polecam bo sie mozesz zdziwic ;)
Tylko sie nie pomyl i nie przelacz na PRI bo silnik zalejesz, to sluzy tylko do czyszczenia gaznika.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Saimek » 14/1/2007, 14:58

PRI sluzy do zalewania gaznikow po dluzszym postoju jezeli chcemy odpalic moto :)
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kris2k » 14/1/2007, 16:03

No wlasnie, jak czyscimy gaznik to trzeba go potem zalac ;)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Michaek » 14/1/2007, 16:08

co do kranika to ja ci musze powiedziec ze mam gs juz rok z kawałkiem i jeszcze kranika nie zakrecałem mam cały czas na res. I jeszcze nie mialem żadnej przygoty z tym zwiaznej.
Michaek
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 29/11/2006, 19:59

Postprzez sooshe » 14/1/2007, 16:33

a ja dzisiaj przejechalem sie moim GSem i kurde po powrocie na dom trzymal 2.5 tys obrotow.nie wiedzialem co jest grane to przekrecilem te wlasnie srube zeby bylo troche ponad tys. i tak go odstawilem do garazu.ludzka niewiedza.trzeba go bylo przegazowac kilka razy.swoja droga od czego mogl trzymac 2.5 tys??ssanie wylaczone naturalnie.
Avatar użytkownika
sooshe
Świeżak
 
Posty: 350
Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
Lokalizacja: Z grodu Mieszka first

Postprzez slaw.ek » 3/2/2007, 22:28

witam
zakupilem wlasnie gs 500 z 98roku no i jest pewien problem:(:( na zimnym silniku gdy odpale chodzi sobie na ssaniu normalnie gdy sie juz troche nagrzeje i wylacze ssanie nie trzyma wogole obrotow nie ma nic mocy jakby jeden gar nie chodzil w pelni sil i strzela w rure gdy mu przycisne :(:( poradzcie mi cos bo nie wiem co mu jest..czy to tylko cos z gaznikami synchronizacja czy cos powazniejszego??
z gory dziekuje
pozdrawiam
gs 500--> Yamaha yzf 600r Thundercat
slaw.ek
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 6/10/2006, 20:19
Lokalizacja: Kalisz

gs

Postprzez pulos » 14/3/2007, 21:51

sławek - wymień świece i bedzie gut
pulos
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/3/2007, 22:12



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê