Pomocy!dopiero co kupilem gs500 i juz problem
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Pomocy!dopiero co kupilem gs500 i juz problem
Prosze o pomoc uzytkownikow gs'a, mianowicei chodzi o to ze nie wiem gdzie sie reguluje obroty bo mam 1000 moze odrobine wiecej, ale chyba to nie wystarcza bo czasami gasnie, np na biegu trzymajac sprzeglo. Prosze o pomoc, to moje pierwsze moto 

-
007kaka - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 13/1/2007, 16:04
Obrotów powinienes miec okolo 1300 na luzie, ale tu nie chodzi o obroty bo gsik powinien ci pracowac nawet na 500 obrotów (jeżeli oczywiscie masz jeszcze zdrowy silniczek). Jeżeli na biegu spadaja ci obroty tzn ze ci sprzeglo ciagnie poprostu tarcze sprzeglowe sa do wymiany.
- Michaek
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 29/11/2006, 19:59
rozgrzewj go dotat az jak wylaczysz ssanie to zeby ci chodzi na obrotach powyzej tys. Sprzegło sie ślizga ale to raczej nie z twojej winy tylko z winy poprzedniego właścieciela, jak mówisz ze go nie długo masz. Tarcze to nie jest taka droga sprawa wiec nie ma co sie przejmować.

- Michaek
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 29/11/2006, 19:59
Obroty na biegu jalowym reguluje sie srubka pod prawym gaznikiem, jak zerkniesz w to miejsce to od razu sie kapniesz ze to ta sruba, jest tylko jedna i mocno wystaje.
Wg. serwisowki robi sie to na zagrzanym silniku po mniej wiecej 10min. jazdy. Domyslnie ma byc na 1200rpm +/- 100rpm, ustawiasz, wkrecasz silnik na 3000rpm, czekasz az opadnie do 1200rpm, jak za nisko lub za wysoko opadnie to znowu krecisz srubka i tak az bedzie owe 1200rpm. po kilku przegazowkach ma byc zawsze 1200rpm.
Co do przelaczania na rezerwe, to tak to mniej wiecej wyglada jak napisales, mozesz jezdzic zawsze na RES ale nie polecam bo sie mozesz zdziwic
Tylko sie nie pomyl i nie przelacz na PRI bo silnik zalejesz, to sluzy tylko do czyszczenia gaznika.
Wg. serwisowki robi sie to na zagrzanym silniku po mniej wiecej 10min. jazdy. Domyslnie ma byc na 1200rpm +/- 100rpm, ustawiasz, wkrecasz silnik na 3000rpm, czekasz az opadnie do 1200rpm, jak za nisko lub za wysoko opadnie to znowu krecisz srubka i tak az bedzie owe 1200rpm. po kilku przegazowkach ma byc zawsze 1200rpm.
Co do przelaczania na rezerwe, to tak to mniej wiecej wyglada jak napisales, mozesz jezdzic zawsze na RES ale nie polecam bo sie mozesz zdziwic

Tylko sie nie pomyl i nie przelacz na PRI bo silnik zalejesz, to sluzy tylko do czyszczenia gaznika.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
a ja dzisiaj przejechalem sie moim GSem i kurde po powrocie na dom trzymal 2.5 tys obrotow.nie wiedzialem co jest grane to przekrecilem te wlasnie srube zeby bylo troche ponad tys. i tak go odstawilem do garazu.ludzka niewiedza.trzeba go bylo przegazowac kilka razy.swoja droga od czego mogl trzymac 2.5 tys??ssanie wylaczone naturalnie.
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
witam
zakupilem wlasnie gs 500 z 98roku no i jest pewien problem:(:( na zimnym silniku gdy odpale chodzi sobie na ssaniu normalnie gdy sie juz troche nagrzeje i wylacze ssanie nie trzyma wogole obrotow nie ma nic mocy jakby jeden gar nie chodzil w pelni sil i strzela w rure gdy mu przycisne
:( poradzcie mi cos bo nie wiem co mu jest..czy to tylko cos z gaznikami synchronizacja czy cos powazniejszego??
z gory dziekuje
pozdrawiam
zakupilem wlasnie gs 500 z 98roku no i jest pewien problem:(:( na zimnym silniku gdy odpale chodzi sobie na ssaniu normalnie gdy sie juz troche nagrzeje i wylacze ssanie nie trzyma wogole obrotow nie ma nic mocy jakby jeden gar nie chodzil w pelni sil i strzela w rure gdy mu przycisne

z gory dziekuje
pozdrawiam
gs 500--> Yamaha yzf 600r Thundercat
- slaw.ek
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 6/10/2006, 20:19
- Lokalizacja: Kalisz
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości