Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i...

Postprzez Åšcigacz » 22/10/2010, 14:51

Dyskusja na temat: MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i premiera we wrześniu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i premiera we wrześniu
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 14:51

i tak goovno z tego bedzie bo kto normalny kupi 600tke za 60k?<br><hr>The Blaster
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 15:13

140 kuca w 600 zajepiosa i niby ma byc najlzejsza w stawce swietne moto <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 15:26

Przecież to tyle co gix 750 K1 :D<br><hr>Invi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 15:27

Komentatorzy napisał(a):i tak goovno z tego bedzie bo kto normalny kupi 600tke za 60k?<br><hr>The Blaster<br>
<a href="http://www.scigacz.pl/MV,Agusta,F3,juz,za,9000,Euro,13436.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/MV,Agusta,F3,juz,za,9000,Euro,13436.html</a>


Jak siÄ™ nie wie to siÄ™ siedzi cicho.<br><hr>Invi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 16:11

Komentatorzy napisał(a):i tak goovno z tego bedzie bo kto normalny kupi 600tke za 60k?<br><hr>The Blaster<br>
świat byłby nudny gdyby wszyscy byli normalni, nieprawdaż? ;)<br><hr>np. ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 17:14

Komentatorzy napisał(a):i tak goovno z tego bedzie bo kto normalny kupi 600tke za 60k?<br><hr>The Blaster<br>
Szary człowieku...<br><hr>Kiełbas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 19:39

Tłumik z boku nie pasuje.
Legenda to organy kościelne pod siedzeniem :D<br><hr>lothar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 22:15

hmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy! <br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2010, 07:58

Cena ma byc konkurencyjna dla triumpha wiec ok. 11-12tys.€
Ciekawe czy T pokusi sie na dlubniecie w silniku w 675R w obliczu tej informacji...<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2010, 19:46

Komentatorzy napisał(a):hmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy! <br><hr>Ghost<br>
Zależy mój misu, po pierwsze może trafić w 2011, po drugie japońce mają r4 a nie r3, po trzecie nie liczą się dodatkowe konie w czerwonym polu a te w całym zakresie obrotów, po czwarte europejskie moto są o wiele lepiej wykonane od japończyków i oferują więcej za podobną cenę, po piąte r3 ma dużo lepszą charakterystykę od r4.
Pozdro<br><hr>kropek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2010, 21:37

Komentatorzy napisał(a):hmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy! <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Zależy mój misu, po pierwsze może trafić w 2011, po drugie japońce mają r4 a nie r3, po trzecie nie liczą się dodatkowe konie w czerwonym polu a te w całym zakresie obrotów, po czwarte europejskie moto są o wiele lepiej wykonane od japończyków i oferują więcej za podobną cenę, po piąte r3 ma dużo lepszą charakterystykę od r4.
Pozdro<br><hr>kropek<br>
Słyszałes kiedys o czyms takim jak "kwestia gustu"?? To ze tobie lepiej sie jezdzi na gwizdzącej R3 nie znaczy ze iksińskiemu i kowalskiemu tez sie bedzie lepiej jezdzic. ja mialem porownanie R4 i R3 w postaci CBR 900RR i Daytony 955. i jakos nie uwazam zeby daytona była lepsza ;) Co do jakosci wykonania nie mam nic do zazucenia japońskim producentom! tak wiec kociaku dziekuje za twoja opinie :))<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2010, 16:50

Komentatorzy napisał(a):hmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy! <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Zależy mój misu, po pierwsze może trafić w 2011, po drugie japońce mają r4 a nie r3, po trzecie nie liczą się dodatkowe konie w czerwonym polu a te w całym zakresie obrotów, po czwarte europejskie moto są o wiele lepiej wykonane od japończyków i oferują więcej za podobną cenę, po piąte r3 ma dużo lepszą charakterystykę od r4.
Pozdro<br><hr>kropek<br>
Komentatorzy napisał(a):Słyszałes kiedys o czyms takim jak "kwestia gustu"?? To ze tobie lepiej sie jezdzi na gwizdzącej R3 nie znaczy ze iksińskiemu i kowalskiemu tez sie bedzie lepiej jezdzic. ja mialem porownanie R4 i R3 w postaci CBR 900RR i Daytony 955. i jakos nie uwazam zeby daytona była lepsza ;) Co do jakosci wykonania nie mam nic do zazucenia japońskim producentom! tak wiec kociaku dziekuje za twoja opinie :))<br><hr>Ghost<br>
Na pewno poza torem lepiej jak cała moc jest w górnym zakresie obrotów, tak? pie*** hipolicie i tyle. Ty mówisz o 955 i 900, ja o 600 kontra 675, poszukaj sobie testów i zauważ co wygrywa. Jakość to np. brak stalowego oplotu na wężach układu hamulcowego, nawet chińskie zippy i romety to mają ;) Skóra na siedzeniu zamiast plastiku i wiele innych.
ktos wie co to za za otwory na tyle zadupka? wyglada jak wydech, ale wydech jest z prawej strony moto. ogolnie nie podoba mi sie opadajacy zadupek, wyglada to jak w jakims cruiserze... Bardziej mi sie podobal prototyp.
pozdro<br><hr>kropek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2010, 18:57

Komentatorzy napisał(a):hmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy! <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Zależy mój misu, po pierwsze może trafić w 2011, po drugie japońce mają r4 a nie r3, po trzecie nie liczą się dodatkowe konie w czerwonym polu a te w całym zakresie obrotów, po czwarte europejskie moto są o wiele lepiej wykonane od japończyków i oferują więcej za podobną cenę, po piąte r3 ma dużo lepszą charakterystykę od r4.
Pozdro<br><hr>kropek<br>
Komentatorzy napisał(a):Słyszałes kiedys o czyms takim jak "kwestia gustu"?? To ze tobie lepiej sie jezdzi na gwizdzącej R3 nie znaczy ze iksińskiemu i kowalskiemu tez sie bedzie lepiej jezdzic. ja mialem porownanie R4 i R3 w postaci CBR 900RR i Daytony 955. i jakos nie uwazam zeby daytona była lepsza ;) Co do jakosci wykonania nie mam nic do zazucenia japońskim producentom! tak wiec kociaku dziekuje za twoja opinie :))<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Na pewno poza torem lepiej jak cała moc jest w górnym zakresie obrotów, tak? pie*** hipolicie i tyle. Ty mówisz o 955 i 900, ja o 600 kontra 675, poszukaj sobie testów i zauważ co wygrywa. Jakość to np. brak stalowego oplotu na wężach układu hamulcowego, nawet chińskie zippy i romety to mają ;) Skóra na siedzeniu zamiast plastiku i wiele innych.
ktos wie co to za za otwory na tyle zadupka? wyglada jak wydech, ale wydech jest z prawej strony moto. ogolnie nie podoba mi sie opadajacy zadupek, wyglada to jak w jakims cruiserze... Bardziej mi sie podobal prototyp.
pozdro<br><hr>kropek<br>
Ale ten motocykl nie powstanie po to by jezdzic poza torem! jego głównym celem to wygrywac na nim. w postaci triumpha jakos w sporcie nie wygrywa! Honda i Kawasaki w supersportach są poza zasiegiem triumpha wiec nie pisz mi o ile lepsza jest R3 od R4! Nie spotkalem sie z plasitkowymi siedzeniami w japonczykach!!!! Nie neguje europejskich sprzetow np:BMW S1000RR wywarło na mnie kosmiczne wrażenie, triumph ktory mi sie bardzo podobał to Daytona 600/650 ale uwazam ze japonczyki były , są i beda legendą!!!! a stalowy oplot nie jest tak kosmicznym wydatkiem zeby to miało zaważyc o zakupie ;) Wszystko jest kwestią indywidualnego gustu. i nie unoś sie! Poczekamy do testow porownawczych to sie dowiemy jak wypadła konfrontacja owych sprzętow!!!<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê