[Aktualności] MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i...
Posty: 14
• Strona 1 z 1
[Aktualności] MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i...
Dyskusja na temat: MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i premiera we wrześniu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i premiera we wrześniu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i premiera we wrześniu
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://www.scigacz.pl/MV,Agusta,F3,juz,za,9000,Euro,13436.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/MV,Agusta,F3,juz,za,9000,Euro,13436.html</a>Komentatorzy napisał(a):i tak goovno z tego bedzie bo kto normalny kupi 600tke za 60k?<br><hr>The Blaster<br>
Jak siÄ™ nie wie to siÄ™ siedzi cicho.<br><hr>Invi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
świat byłby nudny gdyby wszyscy byli normalni, nieprawdaż?Komentatorzy napisał(a):i tak goovno z tego bedzie bo kto normalny kupi 600tke za 60k?<br><hr>The Blaster<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szary człowieku...<br><hr>KiełbasKomentatorzy napisał(a):i tak goovno z tego bedzie bo kto normalny kupi 600tke za 60k?<br><hr>The Blaster<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy! <br><hr>Ghost
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cena ma byc konkurencyjna dla triumpha wiec ok. 11-12tys.€
Ciekawe czy T pokusi sie na dlubniecie w silniku w 675R w obliczu tej informacji...<br><hr>R@F
Ciekawe czy T pokusi sie na dlubniecie w silniku w 675R w obliczu tej informacji...<br><hr>R@F
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zależy mój misu, po pierwsze może trafić w 2011, po drugie japońce mają r4 a nie r3, po trzecie nie liczą się dodatkowe konie w czerwonym polu a te w całym zakresie obrotów, po czwarte europejskie moto są o wiele lepiej wykonane od japończyków i oferują więcej za podobną cenę, po piąte r3 ma dużo lepszą charakterystykę od r4.Komentatorzy napisał(a):hmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy! <br><hr>Ghost<br>
Pozdro<br><hr>kropek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Słyszałes kiedys o czyms takim jak "kwestia gustu"?? To ze tobie lepiej sie jezdzi na gwizdzącej R3 nie znaczy ze iksińskiemu i kowalskiemu tez sie bedzie lepiej jezdzic. ja mialem porownanie R4 i R3 w postaci CBR 900RR i Daytony 955. i jakos nie uwazam zeby daytona była lepszaKomentatorzy napisał(a):hmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Zależy mój misu, po pierwsze może trafić w 2011, po drugie japońce mają r4 a nie r3, po trzecie nie liczą się dodatkowe konie w czerwonym polu a te w całym zakresie obrotów, po czwarte europejskie moto są o wiele lepiej wykonane od japończyków i oferują więcej za podobną cenę, po piąte r3 ma dużo lepszą charakterystykę od r4.
Pozdro<br><hr>kropek<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na pewno poza torem lepiej jak cała moc jest w górnym zakresie obrotów, tak? pie*** hipolicie i tyle. Ty mówisz o 955 i 900, ja o 600 kontra 675, poszukaj sobie testów i zauważ co wygrywa. Jakość to np. brak stalowego oplotu na wężach układu hamulcowego, nawet chińskie zippy i romety to mająKomentatorzy napisał(a):hmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Zależy mój misu, po pierwsze może trafić w 2011, po drugie japońce mają r4 a nie r3, po trzecie nie liczą się dodatkowe konie w czerwonym polu a te w całym zakresie obrotów, po czwarte europejskie moto są o wiele lepiej wykonane od japończyków i oferują więcej za podobną cenę, po piąte r3 ma dużo lepszą charakterystykę od r4.
Pozdro<br><hr>kropek<br>Komentatorzy napisał(a):Słyszałes kiedys o czyms takim jak "kwestia gustu"?? To ze tobie lepiej sie jezdzi na gwizdzącej R3 nie znaczy ze iksińskiemu i kowalskiemu tez sie bedzie lepiej jezdzic. ja mialem porownanie R4 i R3 w postaci CBR 900RR i Daytony 955. i jakos nie uwazam zeby daytona była lepszaCo do jakosci wykonania nie mam nic do zazucenia japońskim producentom! tak wiec kociaku dziekuje za twoja opinie
)<br><hr>Ghost<br>

ktos wie co to za za otwory na tyle zadupka? wyglada jak wydech, ale wydech jest z prawej strony moto. ogolnie nie podoba mi sie opadajacy zadupek, wyglada to jak w jakims cruiserze... Bardziej mi sie podobal prototyp.
pozdro<br><hr>kropek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale ten motocykl nie powstanie po to by jezdzic poza torem! jego głównym celem to wygrywac na nim. w postaci triumpha jakos w sporcie nie wygrywa! Honda i Kawasaki w supersportach są poza zasiegiem triumpha wiec nie pisz mi o ile lepsza jest R3 od R4! Nie spotkalem sie z plasitkowymi siedzeniami w japonczykach!!!! Nie neguje europejskich sprzetow np:BMW S1000RR wywarło na mnie kosmiczne wrażenie, triumph ktory mi sie bardzo podobał to Daytona 600/650 ale uwazam ze japonczyki były , są i beda legendą!!!! a stalowy oplot nie jest tak kosmicznym wydatkiem zeby to miało zaważyc o zakupieKomentatorzy napisał(a):hmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Zależy mój misu, po pierwsze może trafić w 2011, po drugie japońce mają r4 a nie r3, po trzecie nie liczą się dodatkowe konie w czerwonym polu a te w całym zakresie obrotów, po czwarte europejskie moto są o wiele lepiej wykonane od japończyków i oferują więcej za podobną cenę, po piąte r3 ma dużo lepszą charakterystykę od r4.
Pozdro<br><hr>kropek<br>Komentatorzy napisał(a):Słyszałes kiedys o czyms takim jak "kwestia gustu"?? To ze tobie lepiej sie jezdzi na gwizdzącej R3 nie znaczy ze iksińskiemu i kowalskiemu tez sie bedzie lepiej jezdzic. ja mialem porownanie R4 i R3 w postaci CBR 900RR i Daytony 955. i jakos nie uwazam zeby daytona była lepszaCo do jakosci wykonania nie mam nic do zazucenia japońskim producentom! tak wiec kociaku dziekuje za twoja opinie
)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Na pewno poza torem lepiej jak cała moc jest w górnym zakresie obrotów, tak? pie*** hipolicie i tyle. Ty mówisz o 955 i 900, ja o 600 kontra 675, poszukaj sobie testów i zauważ co wygrywa. Jakość to np. brak stalowego oplotu na wężach układu hamulcowego, nawet chińskie zippy i romety to mająSkóra na siedzeniu zamiast plastiku i wiele innych.
ktos wie co to za za otwory na tyle zadupka? wyglada jak wydech, ale wydech jest z prawej strony moto. ogolnie nie podoba mi sie opadajacy zadupek, wyglada to jak w jakims cruiserze... Bardziej mi sie podobal prototyp.
pozdro<br><hr>kropek<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości