Oświetlenie Hondy Crf 450 x/?/r
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Oświetlenie Hondy Crf 450 x/?/r
Czesc;
Mam na oku pewną ofertę sprzedaży Hondy crf 450 x/?/r: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2359056
Wiem, że ta Honda posiada homologację, jednak co z oświetleniem?
Czy ma wystarczająco mocny alternator, żeby obsłużyć lampy przód i tył?
Wydaje sie oczywiste, że mając homo musi mieć warunki do oświetlenia, ale nie jestem pewien.
Mam na oku pewną ofertę sprzedaży Hondy crf 450 x/?/r: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2359056
Wiem, że ta Honda posiada homologację, jednak co z oświetleniem?
Czy ma wystarczająco mocny alternator, żeby obsłużyć lampy przód i tył?
Wydaje sie oczywiste, że mając homo musi mieć warunki do oświetlenia, ale nie jestem pewien.
-
junkey - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 7/3/2007, 17:46
To, że motocykl ma homologację nie oznacza, że musi mieć oświetlenie. Masz w tym wypadku homologację, czyl ijakby prawo do rejestracji motocykla po odpowiednich przeróbkach. Odrazu uprzedzam, że nie jest to proste, ale wykonalne. Lampy i wiązkę przewodów dostaenisz choćby z HM Hondy, albo z CRF 250X. Możesz także skorzystać z części oferowanych przez firmy tunerskie.
Co do samej przeróbki: jak już wspomniałem nie jest ona prosta, ale wykonalna i jeśli masz jakieś pojęcię o sprawach mechaniczno/elektrycznych to dasz radę. Alternator jest silny, ale z tego co wiem do takich przeróbek dorabia się jeszcze jedną cewkę. Najlepiej znajdź kogoś w okolicy co już takie coś robił i poproś o wsparcie.
Przy samej rejestracji potrzebe jest jeszcze lewe lusterko, działające światło stopu i chyba wszystko. Pamiętaj, że motocykl przy badaniu technicznym nie może być za głośny! Górnym progiem w zawodach Enduro jest 96dB, ale nie wiem jak to wygląda w praniu podczas badań.
To chyba wszystko - powodzenia!
Co do samej przeróbki: jak już wspomniałem nie jest ona prosta, ale wykonalna i jeśli masz jakieś pojęcię o sprawach mechaniczno/elektrycznych to dasz radę. Alternator jest silny, ale z tego co wiem do takich przeróbek dorabia się jeszcze jedną cewkę. Najlepiej znajdź kogoś w okolicy co już takie coś robił i poproś o wsparcie.
Przy samej rejestracji potrzebe jest jeszcze lewe lusterko, działające światło stopu i chyba wszystko. Pamiętaj, że motocykl przy badaniu technicznym nie może być za głośny! Górnym progiem w zawodach Enduro jest 96dB, ale nie wiem jak to wygląda w praniu podczas badań.
To chyba wszystko - powodzenia!
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość