Zobacz wątek - Słaba Aprilia rally.
NAS Analytics TAG

Słaba Aprilia rally.

i inne małe pojemności
_________

Słaba Aprilia rally.

Postprzez wojtas0705 » 28/8/2010, 15:20

Witam! Posiadam aprilie rally z 96roku z przebiegiem 25tys km ja zrobiłem na niej 10tyś km bez zadnych napraw :D ale pojawiły sie problemy moj skuter odniedawna zaczął słabnąc na mocy i szybkosci zrobił się "mółowaty" wiec zmieniłem pasek rolki na takiesame ale dalej tosamo mierzyłem kompresje i wyszło ok 7atmosfer wiec niewiem co jest przyczyną tego ze skuter pod góre jedzie tak powoli jaby miał stanąć i wogule jest bardzo słaby :? :( dodam ze szanowny pan w serwisie mieząc kompresje dodał ze moge jeszcze jezdzic i jezdzic ale chyba sie mylił....prosze o pomoc.jezeli taki temat juz był to sorry jestem tu pierwszy raz dziś to przekierujcie mnie do tego tematu :) pozdrawiam
wojtas0705
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28/8/2010, 15:05


Re: Słaba Aprilia rally.

Postprzez swirus2007 » 28/8/2010, 15:50

wojtas0705 napisał(a):mierzyłem kompresje i wyszło ok 7atmosfer

i juz wiesz co jest przyczynÄ…

po za tym to bardzo prawdopodobne bo przejechales wrecz ksiazkowa ilosc km do remontu
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~


Postprzez mefju » 28/8/2010, 15:55

Co prawda komprecha 7 to nie rewelacja ale jeszcze chwile powinna pojeździć, jednak możesz pomału zbierać na nowy tłoczek. Wątpię żeby kompresja aż tak znacznie wpływała moc, wiadomo, że v-max nie będzie taki jak przy kompresji 11 ale nie żeby pod górkę nie wyjechał. Spróbuj wyczyścić filtr powietrza, wyczyść i porządnie wyreguluj gaźnik i załóż nową świecę.

EDIT: a i komprecha były mierzona na zimnym czy rozgrzanym silniku ?
easy rider..
Avatar użytkownika
mefju
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
Lokalizacja: podkarpackie

Postprzez wojtas0705 » 28/8/2010, 18:12

No to super juz wiem :D ale musze dodać ze kompresja była miezona przy 20tys.od tamtej pory zrobiłem jeszcze 5tys i wtedy najbardziej stracił na sile wiec mysle ze becie juz koło 6 atmosfer.a ile musze nazbierac na przyzwoite czesci zebym zrobił jeszcze raz tyle kilometrów :?: 8) moze podacie jakies linki do ciekawych tłoków (najlepszy stosunek ceny do jakosci)
wojtas0705
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28/8/2010, 15:05

Postprzez balchan1 » 28/8/2010, 19:39

Witaj
Zasada jest prosta- im wiecej dasz tym więcej dostaniesz. Ceny zaczynają się od 35zł na allegro za shit no name. Powtarzałem to tutaj już wielokrotnie: jeżeli chcesz robić maszynę pod siebie, aby chodziła schludnie i bezawaryjnie przez wiele tyś. km oraz chcesz inwestować- kup coś lepszego. Rozejrzyj się po allegro i na sklep.mieloch.pl . Tam na pewno coś znajdziesz. http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 2b6eb2f6e0
http://sklep.mieloch.pl/index.php?cPath ... 2b6eb2f6e0
Nie zapomnij że do zakupionego tłoka potrzebny będzie szlif cylindra, a to koszt od 50zł wzwyż. Może warto zastanowić się nad gotowym zestawem (link powyżej). Pozdro i powodzenia
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez wojtas0705 » 28/8/2010, 19:56

211zł to niejest przerazająca suma zwazając nato ze robi sie to co pare lat.. :wink: a myslicie ze dam rady zrobic to sam (montaz jestem laikiem)czy lepiej dac do serwisu ale niejestem pewien czy mechanik nieodwali tak zwanej fuszery(np.zle załozone zabezpieczenie).z tym mam najwiekszy dylemat....bo nieoddam do serwisu i niebede stał nad jakims niewydazonym mechanikiem (niestety niemam zadnego znajomego mechanika)i patrzył jak wbija zabezpieczenia młotkiem sam juz niewiem.chciałbym poprostu zebym niemusiał robic poprawki i kolejnego szlifu... :roll:
wojtas0705
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28/8/2010, 15:05

Postprzez swirus2007 » 28/8/2010, 20:02

balchan1 jak ma cylek zeliwny to szlif a jak nikasyl to nie musi robic szlifu
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez wojtas0705 » 28/8/2010, 20:09

A jak poznac jaki mam ale wydaje mi sie ze zeliwny :shock:
wojtas0705
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28/8/2010, 15:05

Postprzez balchan1 » 28/8/2010, 22:48

Wątpię żeby w tym sprzęcie był cylek na nicasilu. Zobacz cylinder, z jakiego materiału jest wykonany na zewnątrz. Jeżeli to żeliwo, to jest żeliwny, jeżeli jest aluminiowy, to już nie jest tak oczywiste. Trzeba wtedy go zdjąć i zobaczyć wewnętrzną powłokę, jeżeli jest żeliwna to wtedy wynik jest chyba oczywisty. Jednak na 90% jestem pewien że to żeliwo. Remont to nieskomplikowana sprawa, poradzi sobie z tym każdy kto rozbierał choćby komara lub simsona. Jeżeli jednak jesteś w tym całkowicie zielony i nie masz nikogo pod czyim okiem mógłbyś to zrobić własnoręcznie- pozostaje tylko mechanik. Najprawdopodobniej zrobili by Ci to nawet w serwisie kosiarek :) Poszukaj, popytaj o jakiegos dobrego mechanika w okolicy. Pozdro
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê