honda vfr paliwo idzie do oleju
Posty: 3
• Strona 1 z 1
honda vfr paliwo idzie do oleju
Witam mam problem z Hondą vfr 750 paliwo dostaje się do oleju zmienione zostały zaworki iglicowe ustawione zawory i dokonano synchronizacji gaźników. ciśnienie na 3 cylindrach 10,5 na jednym tylko 7:( mechanik powiedział ze to to na tym cylindrze pierścienie się skończyły co robić jest sens inwestować dalej??? proszę o rade?
- saleta87
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 1/9/2009, 20:43
jak po próbie olejowej faktycznie tyle idzie stwierdzić, że to pierścienie bądź układ tłok-cylinder to szukaj używki cylindrów z tłokami i pierścieniami (byleby od kompletu z rozbitka) i tyle. NIech sprawdzi tylko ciśnienie oleju coby wykluczyć panewy na korbach. Zawsze jakaś opcja bo w 1200zł (cylindry, tłoki, uszczelki, olej) z robocizną i częściami byś się zamknął.
ps. jeżeli zaworki iglicowe zostały wymienione wraz z nowymi gniazdami to nie ma prawa lać na cylindry. Powiedz jeszcze by w gaźniku ustawili Ci poziomy pływaków bo jak tego nie zrobili to mimo nowych zaworków może się przelewać na gary i dalej do oleju.
Jeżeli natomiast zaworki były wymienione bez nowych gniazd to wcale nie musi trzymać szczelności - to wymienia się jako zestaw.
Nie jeździj z benzyną w oleju bo zakatujesz panewy.
ps2. nowy używany silnik to pewnie koszt około 2tys zł. a pewności jaki ma stan nie masz.
ps. jeżeli zaworki iglicowe zostały wymienione wraz z nowymi gniazdami to nie ma prawa lać na cylindry. Powiedz jeszcze by w gaźniku ustawili Ci poziomy pływaków bo jak tego nie zrobili to mimo nowych zaworków może się przelewać na gary i dalej do oleju.
Jeżeli natomiast zaworki były wymienione bez nowych gniazd to wcale nie musi trzymać szczelności - to wymienia się jako zestaw.
Nie jeździj z benzyną w oleju bo zakatujesz panewy.
ps2. nowy używany silnik to pewnie koszt około 2tys zł. a pewności jaki ma stan nie masz.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
zestaw pierścieni to 165 - 267PLN (zależnie od selekcji tłoka).
http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/mo ... 750FT,4968,
Tylko koszty robocizny i uszczelek spore.
Moim zdaniem to coś nie tak z gaźnikami.
http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/mo ... 750FT,4968,
Tylko koszty robocizny i uszczelek spore.
Moim zdaniem to coś nie tak z gaźnikami.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości