Zobacz wÄ…tek - Gilera GSM - problem
NAS Analytics TAG

Gilera GSM - problem

i inne małe pojemności
_________

Gilera GSM - problem

Postprzez Lukkar » 13/7/2010, 11:05

Witam, mam problem z motorem Gilera GSM z silnikiem am6. Podczas jazdy motor w pewnym momencie gaśnie i potem nie można go odpalić(trzeba odkręcić świecę, wyczyścić i wtedy odpala). Czy problem stwarza świeca czy może coś innego ?
Lukkar
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/7/2010, 11:02


Postprzez mefju » 13/7/2010, 15:16

- a jak wykręcisz świecę to jest mokra ?
- sprawdź czy paliwo dochodzi lub czy nie dostaje go za dużo
easy rider..
Avatar użytkownika
mefju
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
Lokalizacja: podkarpackie


Postprzez Lukkar » 13/7/2010, 17:35

Świeca jakoś idealnie sucha nie jest, ale wystarczająco żeby jechać. Paliwo dochodzi, nie dostaje za dużo.
Lukkar
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/7/2010, 11:02

Postprzez swirus2007 » 14/7/2010, 22:58

wymien swiece a nie pytaj sie glupio czy to swieca

PS koszt swiecy to max 20 zł
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Lukkar » 15/7/2010, 08:20

Wymieniłem świecę, jednak dalej to samo. Motor nie wkręca się na obroty, dławi się. Już wiem że dostaje za bogatą mieszankę, teraz pytanie czy można gdzieś ustawić żeby otrzymywał mniej oleju ?
Lukkar
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/7/2010, 11:02

Postprzez mefju » 15/7/2010, 08:38

Śrubkami regulacyjnymi w gaźniku.
easy rider..
Avatar użytkownika
mefju
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
Lokalizacja: podkarpackie

Postprzez Lukkar » 15/7/2010, 12:57

Jednak w swoim gaźniku Dellorto 14 jest tylko jedna śrubka od wolnych obrotów, innej nie znalazłem. Ma ktoś może zdjęcie i na nim mógłby zaznaczyć która śrubka odpowiada za olej ?
Lukkar
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/7/2010, 11:02

Postprzez swirus2007 » 15/7/2010, 13:38

przeciez oleju nie masz w gazniku
tylko za gaznikiem jest wezyk od dozownika (przynajmniej ja tak mam)
poszukaj miejsca gdzie idzie węzyk od zbiorniczka bo bedzie szedl do dozownika i natępnie szukaj tam srubki

PS po co regulujesz olej jak wczesniej na tej dawce chodziła ok
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 17/7/2010, 14:24

Im więcej dajesz gazu tym więcej dostaje oleju ..czyli żeby dostawał mniej oleju musisz poluzować linkę gazu która idzie do pompy dozownika.
Z prawej strony jest wężyk od zbiornika oleju a z lewej ta linka ...ale ja bym tego nie ruszał .

Bogata mieszanka mówi się wtedy gdy dostaje za dużo paliwa za mało powietrza i dla tego nie wkręca się na obroty .
Przejedź się aż się rozgrzeje wykręć świece i zobacz jaki ma kolor ,jak jest intensywnie czarna to za duzo benzyny dostaje .
Musi być kolor jak kawa z mlekiem .
Sprawdź filtr powietrza .
Możliwe że masz zatkany gaźnik jeśli nie stało się nagle tylko raz wchodził na wysokie raz nie...trzeba było przegazować i wtedy przez jakiś czas było ok to gaźnik na pewno do czyszczenia przynajmniej dysze w nim .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Lukkar » 18/7/2010, 08:51

Motor poszedł do specjalisty jeżeli chodzi o naprawę, ja wolałem się nie tykać tego żeby czegoś jeszcze bardziej nie spierniczyć. Jak wróci to napisze co było przyczyną.
Lukkar
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/7/2010, 11:02



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê