Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT 80 problem
NAS Analytics TAG

Yamaha DT 80 problem

i inne małe pojemności
_________

Yamaha DT 80 problem

Postprzez maciejos » 21/2/2007, 19:01

Witam kupiłem niedawno bo 3 dni temu Yamahe DT 80 LC2 z 1993r i mam taki problem ze jak chwile pośmigam tak z 20min to jak przekroczę 4tys obrotów niemogę dodać już gazu bo tak jak by go zalewało lub brakowało mu bęzyny poprostu zaczyna go bardzo mulić a potem jak juz tak z 10 min przejeżdże nie przekraczając tych 4tys obrotów to moge już smigac na full gazie nie wiem czy to kwestja zagrzania sie motoru czy coś z gaznikiem dodam jeszcze że motor jest na dotarciu .
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów


Postprzez maciejos » 21/2/2007, 20:13

Aha dodam jeszcze że gaznik jest od 125
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów


Postprzez daniel8634 » 21/2/2007, 20:18

to moze masz gaznik do regulacji a jak jest od 125 to moze daje za duza dawke mieszanki i go zalewa
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
daniel8634
Świeżak
 
Posty: 338
Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
Lokalizacja: kielce

Postprzez maciejos » 21/2/2007, 20:53

Ale wtedy by go chyba cały czas zalewało a tu jak sie tak zacznie dziać to trzeba 15minut przejezdzić i już mu się tak nie dzieje i można normalnie jezdzić i nic mu się nie dzieje
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez pawlak200192 » 21/2/2007, 21:08

juz ci mówie ja miałem tak w hondzie mb i przyczyną był kranik który podawał za małą ilosc benzyny (miałem takie same objawy)
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez maciejos » 21/2/2007, 21:17

No to jutro to sprawdze a jeśli tak to co mam zrobic czy wystarczyłoby wyczyścić ten filter co jest do niego przytwierdzony czy muszę sie już nastawić na zakup nowego kranika ?
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez pawlak200192 » 21/2/2007, 21:23

ja wywaliłem filtr i te rurki (rezerwa itd.) a co do filtra benzyny to dałem na przewodzie i tak działa już 3 miechy

troche rdzy leci ale filterek daje rade



na początku tylko wyczyśc moze samo wyczyszczenie cos da (powinno)

koniecznie wymien tez świece na odpowiedni mode najlepiej NGK (ja mam juz 3 miechy i jeszcze nie czyściłem ani nie wykręcałem)
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez maciejos » 21/2/2007, 21:56

No to dobra to jutro będe z tym kombinować i zgury dzięki za odpowiedzi :D
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez maciejos » 22/2/2007, 10:46

Już zrobiłem i działa :D narazie tylko inaczej poprowadziłem wężyk od paliwa bo wcześniej był poskręcany ale w sobote i tak przeczyszcze ten filter w baku żeby był pełny efekt Pozdr.
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 27 gości




na górê