Drgawki
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Drgawki
Panowie problem polega na tym, ze koła wyważone, łożysko w główce dokręcone opony gitara, a w przedziale 180-220km/h sa drgania kierownicy to nie shimmya.. powyżej i poniżej nie ma tego problemu. Odnoszę wrażenie, że zaczyna sie to od tyłu ale nie jestem jeszcze pewien. Motocykl GSX-R
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
Polecam sprawdzić:
- jeszcze raz wyważenie.
- czy felgi nie sÄ… podbite.
- łożyska w kołach
- czy koła nie są za mocno skręcone (powinny być dociągnięte z odpowiednim momentem)
- ewentualnie obrócić oponę na feldze o 180 stopni w stosunku do wentyla
- jeszcze raz wyważenie.
- czy felgi nie sÄ… podbite.
- łożyska w kołach
- czy koła nie są za mocno skręcone (powinny być dociągnięte z odpowiednim momentem)
- ewentualnie obrócić oponę na feldze o 180 stopni w stosunku do wentyla
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
- masz racje sprawdze raz jeszcze czy kola sa wywazone dobrze..
- podbicie felgi raczej nie wchodzi w gre poniewaz to by sie dzialo ciagke a tak nie jest..
- o lozyskach tez myslalem i zapewne wymienie, w glowce chyba tez na stożkowe.
- koła sa skrecone tak jak podaje manual przod 100 tyl 100Nm
- z tym obracaniem to masz racje bo w sumie tak powinno sie kolo wyważać zanim nawali sie na nie ciezarki, ale Panom w wulkanizacji nie chce sie tego robić..
Jeszcze mysle nad tym, ze minimalnie krzywo jest skrecone tylne kolo, no i musze naciagnac lancuch bo zapomnialem o tym, moze w koncu znajde przyczyne i ustanie bo w zakrecie to nie przyjemne uczucie
- podbicie felgi raczej nie wchodzi w gre poniewaz to by sie dzialo ciagke a tak nie jest..
- o lozyskach tez myslalem i zapewne wymienie, w glowce chyba tez na stożkowe.
- koła sa skrecone tak jak podaje manual przod 100 tyl 100Nm
- z tym obracaniem to masz racje bo w sumie tak powinno sie kolo wyważać zanim nawali sie na nie ciezarki, ale Panom w wulkanizacji nie chce sie tego robić..
Jeszcze mysle nad tym, ze minimalnie krzywo jest skrecone tylne kolo, no i musze naciagnac lancuch bo zapomnialem o tym, moze w koncu znajde przyczyne i ustanie bo w zakrecie to nie przyjemne uczucie

w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 89 gości