Prosze o pomoc :(
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Prosze o pomoc :(
Od niedawna mam Aprilie Tuareg Rally 80.
Rozładował mi się akumulator i odpalałem na pycha bo elekt. rozrusznik nie działał z powodu akumulatora a kopnika brak (!).
Teraz po pewnym czasie gdy próbuje go odpalać i gdy jest na biegu to silnik wogulę nie "pyrka" jak pcham. Czasem zacznie i odpali ale kiedy kręcę go to wspina się na obroty, ale nie ciągnie tylko troszkę do przodu jedzie.
I jeszcze coś chyba istotnego. Gdy już go raz odpaliłem i linka mi się zacięła normalnie wysprzęgliłem go i przekręciłem kluczyk, ale zamiast normalnie odrazu wytracić obroty to on powolutku z nich schodzi mimo ze kluczyk jest w pozycji OFF.
Proszę o pomoc bo już sam nie wiem co poradzć
Rozładował mi się akumulator i odpalałem na pycha bo elekt. rozrusznik nie działał z powodu akumulatora a kopnika brak (!).
Teraz po pewnym czasie gdy próbuje go odpalać i gdy jest na biegu to silnik wogulę nie "pyrka" jak pcham. Czasem zacznie i odpali ale kiedy kręcę go to wspina się na obroty, ale nie ciągnie tylko troszkę do przodu jedzie.
I jeszcze coś chyba istotnego. Gdy już go raz odpaliłem i linka mi się zacięła normalnie wysprzęgliłem go i przekręciłem kluczyk, ale zamiast normalnie odrazu wytracić obroty to on powolutku z nich schodzi mimo ze kluczyk jest w pozycji OFF.
Proszę o pomoc bo już sam nie wiem co poradzć
- TuaregTBG
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/2/2007, 15:07
Szczerze mówiąc po opisie ciężko stwierdzić co się stało. Przede wszystkim - kup akumulator. Sprawdź także gaźnik, może poprostu wlałeś nie za dobrej jakości paliwa i dlatego tak się dzieje. Jeśli wlasnoręczne i domowe sposoby nie pomogą to udaj się po poradę do warsztatu, albo do znajomego mechanika.
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: SÅ‚oneczne Aspen
skoro silnik kreci a moto nie jedzie to pewnie to sprzeglo sie skonczylo.a z tym powolnym wytracaniem obrotow to nie wiem...a linka od czego ci sie zblokowala?
pozdro
pozdro
shl, mz etz 250, kawasaki gpz 500, honda cb500, ktm 640lc4 sm, KAWASAKI ZRX1200
-
koralgol44 - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 23/1/2007, 17:08
- Lokalizacja: Z Wrocka
to co do wytracania obrotow to moz e linka sie zacina w koszulce.przesmaruj i zobacz czy lepiej nie bedzie.tylko czemu na pozycji off?nie wiem.ze mnie zaden mechanik tylko na logike biore:)
powodzenia
powodzenia
shl, mz etz 250, kawasaki gpz 500, honda cb500, ktm 640lc4 sm, KAWASAKI ZRX1200
-
koralgol44 - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 23/1/2007, 17:08
- Lokalizacja: Z Wrocka
z tymi obrotami co nie zabardzo chciały spadać na off to miałem taki przypadek w quadzie yamaha! brało mi lewe powietrze i obroty nie spadały!! okazało sie że mam odwrotnie załorzoną uszczelkę pod cylindrem!!! sprawdz to może stąd te obroty!! pozdro
- Liszek
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/1/2007, 19:28
z tym sprzęgiełkiem to koralgol44 ma racje!!!
wkręca sie na obroty normalnie czy gorzej niz przedtem????
wkręca sie na obroty normalnie czy gorzej niz przedtem????
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości