Jakie Jest cisnienie oleju w misce olejowej??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Czester, madcap, senekkorzenna, Landryss25, kravec, gelo007, lagiboy, Black-Ghost, Bostorn, Miczab, Boshi, Movi, andy7, suhy-19, melvin, Leg1oN, rosiboj, Żmija, Terror

Jakie Jest cisnienie oleju w misce olejowej??

Postprzez lontas86 » 29/3/2010, 20:41

Witajcie ponownie. Mam taki problem posiadam Suzuki GSXF 600 rok 1998 (jajko) :P Sezon sie zaczyna i wymiana oleju tez:) Kolega mi powiedział zebym uważał bo korek spustowy ma lewy gwint. no oczywiscie ostatni własciciel juz zerwał ten gwint. Wiec wykreciłem miske olejowa i dalem znajomemu zeby nagwintował mi to i zrobił jak trzeba zeby był juz spokój na nastepny raz. ale taki mam problem. Mianowicie znajduje sie tam uszczelka pod ta miska olejowa odkrecajac mise nie uszkodziłem jej i dobrze obejrzałem wydaje mis ie dobrza i Moje pytanie czy musze wymienic ta uszczelke na nowa czy bedzie dobrze jak przesmaruje to takim czerwonym silikonem odpornym na wysoka temperature i przykrece wszystko tak jak było. Chciałbym sie dowiedziec czy jakies wieksze cisnienie jest tam w tej misce olejowej czy poprostu olej sobie tam jest bez znacznego cisnienia i przykrecajac mise bez wymiany uszczelki bedzie wszystko ok?? Czy moze uszczelke wydmuchnie raz dwa.Koledzy pomóżcie i dowiedcie jak z tym cisnieniem :) Z góry dziekuje i za błedy przepraszam :( mój meil lontas@interia.pl
lontas86
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 7/6/2009, 17:42
Lokalizacja: Konin


Postprzez nurofen » 30/3/2010, 02:02

Kolego wymień uszczelkę na nową a znikną wątpliwości. Uszczelka jest już wygnieciona w jakiś sposób nigdy nie założysz jej idealnie. Co do silikonu ... wiec że taki sam nadmiar mazidła (po dokręceniu) który wychodzi na zewnątrz również wyjdzie w środku.
Avatar użytkownika
nurofen
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 13/1/2010, 20:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez lontas86 » 30/3/2010, 04:54

ale skoro w misie cisnienie jest jakies znikome jak nałoze niewielka ilosc tego silikonu to zbyt duzo go tam do srodka nie nawchodzi??? chodzi mi głownie jakie jest cisnienie w tej nieszczesnej misce ???
lontas86
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 7/6/2009, 17:42
Lokalizacja: Konin

Postprzez melvin » 30/3/2010, 06:52

stary jak ci szkoda 15zł na uszczelkę to wyczyść dokładnie miskę i rant silnika, przesmaruj czarnym sylikonem temperaturowym (czerwonym to se możesz silnik w traktorze uszczelniać) i dokręć z odpowiednimi momentami.
przykładowo w 929 nie ma uszczelki pod miskę olejowa i zakłada się ją tylko na sylikon...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez miki1406 » 30/3/2010, 07:21

Ja znowu polecę mój szlagiertowy temat "zamiast" uszczelek - polecam silikon dirko
Obrazek

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.reycomotor.com/Reyco/Images/Elring/Dirko2.gif&imgrefurl=http://www.reycomotor.com/Reyco/Elrings2.htm&usg=___K8vTzyfaKHIIEvjnipciBVfXn0=&h=222&w=264&sz=26&hl=pl&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=NInwKwcUN2T10M:&tbnh=94&tbnw=112&prev=/images%3Fq%3Ddirko%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26tbs%3Disch:1

Kupisz to w sieci sklepów InterCars. Mam na to sklejonego"całego fajera" poza uszczelką dekla alternatora... Czemu?? Bo japońskie "muzgi" tak to wyliczyły, że jak nie ma uszczelki to oś rozrusznika trze i nie ma siły przekręcić...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez melvin » 30/3/2010, 07:37

generalnie to jest straszne ze w polszy składa się wszystko na sylikon...
ja złożyłem miskę i dekiel bo nie było tam wcześniej uszczelek (tak opracowali ten silnik) ale generalnie jak zdejmuję coś co ma uszczelkę to staram się ją wymienić bo szkoda mi 2 razy rozkręcać jak będzie lało...


a ciśnienie w misce olejowej jest niewyobrażalne, a przynajmniej ja nie potrafię sobie go wyobrazić :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez lontas86 » 30/3/2010, 09:48

Byłem w sklepie i gosc mi gada ze uszczelki takowej pod miske brak. mówi ze moze dorobic ale ja wole nie:( byłem u znajomego w sklepie motoryzacyjnym i powiedział zebym posmarował smarem Wurtz specjalnym pod takie usczelki i ze bedzie gralo, wiec mam nadzieje ze bedzie ok. dam znac jak załoze i zobaczymy czy jest git.pozdrawiam
lontas86
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 7/6/2009, 17:42
Lokalizacja: Konin

Postprzez miki1406 » 30/3/2010, 12:08

Ja składam wszystko co się da na dirko... Dobry niemiecki produkt. Nawet opel astra 1.6 nie cieknie z pod dekla zaworów ;-) Ponoć nie do wyeliminowania problem ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez lontas86 » 5/4/2010, 13:16

Zrobiłem tak jak mówiłem wczesniej, uszczelka została stara posmarowałem pasta wurth i jak narazie gitara, tylko pasowało by wymienic przy takiej naprawie uszczelki miedziane od przewodów do chłodnicy olejowej.pozdrawiam
lontas86
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 7/6/2009, 17:42
Lokalizacja: Konin


Powrót do Motocykle

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

na gr