Zobacz wÄ…tek - kolektor z nierdzewni
NAS Analytics TAG

kolektor z nierdzewni

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

kolektor z nierdzewni

Postprzez goofy-op » 10/3/2010, 12:51

Witam, czy orientuje się ktoś czy kolektory z nierdzewki montowane w gixach chyba po 95r. będą pasowały do olejaka 91` ?? i czy są wersje 4 w 1 bo nie interesuje mnie 4 w 2
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56


Postprzez Traperoso » 10/3/2010, 21:28

Napisz dokładnie z którego modelu do którego to Ci powiem, ale szczerze to powinienieś zadzwonić do autoryzowanego serwisu Suzuki i tam by Ci powiedzieli co i jak (mają tam katalog każdych części w motocyklach i mogą sprawdzić po zonaczeniach dokładnie co pasuje, a co nie)
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez goofy-op » 11/3/2010, 09:52

Wiesz.. generalnie jest mi to obojętnie z której wersji. Mam street-a i stare zaśniedziałe kolektory ze zwykłych rdzewiejących materiałów, i chciałbym założyc nierdzewke, choćby ze względów estetycznych ;)
mój model gsxr 1100 91` wersja GV73F
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez swirus2007 » 11/3/2010, 17:25

a musza byc srebrne bo jezeli nie to mozesz je wypiasokowac i beda miały ładny czarny kolor (który jest odporny wo wysokich temperatur)
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez goofy-op » 11/3/2010, 18:33

hehe Dobry pomysł :D


Wpadnie ma niego w listopadzie zeszłego roku wykręcenie, pisakowanie i pomalowanie farbą odporną na wysokie tem. zajeło mi ponad 3 dni :D moto wyglądał zarąbiście, ale jako że jestem kotórzystą całorocznym wyjechałem nim zaraz przed sylwestrem na drogach chwilowo nie było śniegu ale pozostała mokra nawierzchnia z pozostałościami soli !! efekt możecie sobie wyobrazić, teraz są rudo czarne od rdzy piaskowanie h... strzelił a moto wygląda teraz jak by go odkopali po wojnie :) Dlatego postanowiłem że zmienie kolektor niz znowu go zdejmować malować i jeżdzić tydzień aż znowu zardzewieje :D

Ale dzięki za pomysł :D
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez Raczek_6 » 11/3/2010, 22:59

Do tego olejaka musisz szukać akcesoryjnych używanych (Yoshimura też niestety koroduje - miałem 4 W 1).
Raczej ciężko będzie dopasować od innego modelu.

Ewentualnie:
http://motowydech.eu/
lub inna podobna firma.

Kolektor z kwasówki też niestety może rdzewieć, z tym że łatwiej go wyczyścić i spolerować.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez goofy-op » 12/3/2010, 09:30

no zgadzam się, ale perspektywa lekko zaśniedziałej kwasówki jest nieco inna od zjedzonego obecnego, to był dosłownie jeden wyjazd i wszystko ..... łatwiej jest utrzymać coś co się jeszcze nie zapuściło prawda ??

Marzy mi sie coÅ› w stylu horneta :)
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez swirus2007 » 13/3/2010, 00:32

ale patrz sie
nierdzewka nie koroduje dopuki nie dostanie wysokich temperatur
jak dostanie wysokiej tem to porobia sie nikropękniecia i i tk bedzie rdzewiec

to piaskowanie chyba ci jakis matoł robil
ja na felgach samochodowych normalnie nic nie mam a robilem jes(piaskowalem) przed zimÄ…
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez goofy-op » 13/3/2010, 20:10

ja mam stary kolektor ... żeliwny ?? nie wiem co to za metal ale rudą łapie wmig
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez swirus2007 » 13/3/2010, 23:14

wez go ładnie wyczysc i pomaluj jakas farba która jest odporna na wysokie temperatury
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Raczek_6 » 13/3/2010, 23:26

Niestety i tak farba odporna na wysokÄ… temperaturÄ™ wypala siÄ™.
Jest możliwość wypiaskowania, wypolerowania i polakierowania bezbarwnym odpornym na wysoką temperaturę.

Wydechy motocyklowe często w kilka-kilkanaście minut po uruchomieniu silnika potrafią się nagrzać do czerwoności (świecą w nocy) - szczególnie w motocyklach sportowych.

Może pochromować - może wyjdzie taniej niż dorabianie z kwasówki.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez goofy-op » 14/3/2010, 08:33

Może i świecą, ja mojego tak nie katuje ze wzgledu na to że to olejak przy niskich prędkościach nie ma dobrego chłodzenia wiec powiedzmy że jestem zmuszony jeżdzić szybko :D heh no a jako że jest bez owiewek kolektory az tak się nie grzeją.

Farbą odporną na wysokie temp już malowałem jeździłem pare dni wiec min. 500 km na niej zrobiłem trzymała się, dopóki jej sól nie zjadła, sądzę to to jest jej mankament.

Możesz mi podać jakieś domowe metody polerki takiego elementu ?? U nas dziś znowu śniegiem sypnęło wiec mam jeszcze trochę czasu, zanim będzie sucho, bo znając życie jak się zrobi już ciepło to nie bedzie czasu zeby się z tym bawić. Podaj jakiś myk, lub jeśli było to już poruszane na forum ewentualny link

Będę wdzięczny ....
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez Raczek_6 » 14/3/2010, 22:22

Bez polerki na szlifierce stacjonarnej raczej nie dasz rady.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 87 gości




na górê