Zobacz wÄ…tek - Aprilia - wielki problem - HELP
NAS Analytics TAG

Aprilia - wielki problem - HELP

i inne małe pojemności
_________

Aprilia - wielki problem - HELP

Postprzez Adidas » 28/7/2009, 17:29

Witam

Mój problem polega na tych za padł mi silnik w motorze Aprilia af1
A dokładnie to sie zatarł. I Szukam do kupna nowego silnika, Albo motocykla.
Jestem z małopolski Jak by ktoś coś wiedział to prosze o kontakt.
Dodam jeszcze ze jest to silnik Rotax.
Albo moze jak ktoś wie czy podszedł by jakis inny silnik do mojego modelu motoru

Bardzo prosze o pomoc
Pozdrawiam
Adidas
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/6/2009, 23:02


Postprzez wojtasmazi1 » 28/7/2009, 17:33

Szukaj silnika na allegro gdzie indziej bedzie Ci ciezko. Z tego co wiem to chyba nic innego bez przerobek tam nie wsadzisz (ale moge sie mylic)
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez andrzej551 » 28/7/2009, 19:10

hmm nie mozesz kupic tylko cylinder z tłokiem? jezeli jest ztarty to po co nowy silnik? ta opcja by była chyba taniej, a najtaniej to by bylo zrobic szlif
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Adidas » 28/7/2009, 19:25

Moze i byłoby taniej ale tylko minimalnie, bo poszedł cały wał.
Regeneracja wąłu kosztuje 300zł A urzywke kupie pewnie tez w tych cenach do tego koszt naprawy jakies 200zł
Czyli razem 500zł
Silnik słyszałem ze mozena kupic jak znajdzie sie jakas okazja za 300zł
koszt wsadzenia silnika to jakies 100zł
Czyli byłbym w tedy 100zł do przodu.
Piszac ogólnie
Adidas
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/6/2009, 23:02

Postprzez Bartorex70 » 28/7/2009, 21:00

Nie chce wiedziec w jakim stanie jest ten silnik skoro za 300zl...
Avatar użytkownika
Bartorex70
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Ltcrx » 29/7/2009, 03:03

100 do przodu..ale mozesz kupic jeszcze wieksza padake niz masz w tym momencie zalozona..zawsze jest to ryzyko...pozatym za 300zl to idzie kupic silnik,ale z regoly i z doswiadczenia wiem ze czesto nie sa kompletne...
kiedys Honda NSR->aktualnie Honda Hornet
Avatar użytkownika
Ltcrx
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 15/6/2009, 17:24
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Adidas » 29/7/2009, 10:17

Nawet jak by był nie kompletny to w razie czego mam jeden silnik w motorze, a do tego drugi ktory ma wszystko poza wałem :( gdyz u niego tez poszedł wał. Albo moze ktos sie orientuje czy podejdzie jakiś inny silnik niz ROTAX??
Adidas
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/6/2009, 23:02

Postprzez Dandi93 » 29/7/2009, 10:38

Ja wychodzę z założenia że na swoim się nie oszczędza. Robisz z gów..a bat. Zrób to raz a porządnie i do tego już nie wracaj
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez andrzej551 » 29/7/2009, 13:36

ja bym sie zdecydował na ta pierwsza opcje a nie kupowanie silnika...
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez talta » 29/7/2009, 15:24

dobry silnik do simsona kosztuje wiecej niz 300zl
zrob szlif,nowy tlok, wal i juz nawet jak kupisz silnik za 300zl to bedziesz musial to zrobic albo jeszcze wiecej, bo nie wiadomo co kupisz
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Adidas » 30/7/2009, 09:32

Wie ktos moze gdzie w Krakowie mozna zregenerować wał? Moze jakieś namiary?
Adidas
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/6/2009, 23:02

Postprzez Adidas » 7/9/2009, 16:26

Od ostatniego posta mineło troche czasu. Nie miałem czasu zajmować sie poszukiwaniami wału czy silnika. Ale teraz powróciłem do tego. Bo zależy mi na jak najszybszym naprawieniu motoru, i najprawdopodobniej sprzedaniu go.


Wiec mam pytania orientuje sie ktos czy do Aprili Af1? Z silnikiem Rotax 123 podejdzie jakis inny silnik?

Lub Czy orientuje sie ktoś gdzie w Krakowie bądź okolicach regenerują wały??


Bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Adidas
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/6/2009, 23:02

Postprzez talta » 7/9/2009, 19:22

google nie bola, popytaj w warsztatach
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez andrzej551 » 7/9/2009, 20:19

nie do af1 125 nie wejdzie inny silnik poniewaz maja naped z drugiej strony
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez miki1406 » 7/9/2009, 20:22

Wal do przemka komendarka
http://moto.allegro.pl/item725466195_aprilia_rs_250_mozliwosc_na_125_lub_50.html (otwórz link)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Adidas » 6/10/2009, 12:13

Witam


Skontaktowałem sie z innym "mechanikiem" opowiedziałem mu co sie stało. Że jadąc motorem stracił on nagle obroty, i zgasł. Powiedziałem mu ze mój znajomy "stwierdził" ze wał ma za duze luzy i przez to nie odpali.
Ona (drugi :mechanik") powiedział ze chociażby motor miał luzy na wale to powinien odpalic. Wiec to raczej nie jest wina wąłu. Że nie chce odpalić.
Aktualnie motor jest rozebrany to znaczy sa ściagniete owiewki, cylinder itp.


Ale do rzeczy do cylindra jest a właściwie była przyczepiona linka, która jest urwana, niestety nie mam pojecia od czego ona jest, i do czego może służyć.

I tutaj mam pytanie czy przez brak tej linki motor może nie odpalic?

Dołączam zdjecia, cylindra wraz z elementem do którego biegnie drugi koniec linki.




Obrazek (otwórz link)Obrazek (otwórz link)Obrazek (otwórz link)



Prosze o wypowiedzi,
Pozdrawiam
Adidas
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/6/2009, 23:02

Postprzez szybki90 » 6/10/2009, 12:57

jest to linka od regulacji zaworu wydechowego. ma wpływ na pracę silnika, zmienia jego charakterystyke na niskich i wysokich obrotach. Przy urwanej lince nic się nie dzieje. Motor powinien normalnie palić
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Adidas » 6/10/2009, 19:48

szybki90

Dzięki za wyjaśnienie, odnośnie linki.

Ale w takim razie jeśli przy urwanej lince motor powinien normalnie odpalić a nie odpala. To co jeszcze mogło sie stać? Ma ktos jakiś pomysł? Bardzo mi zależy na naprawieniu tego motoru. I prosze o każde odpowiedzi.
Adidas
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/6/2009, 23:02

Postprzez Adidas » 9/10/2009, 09:56

Odświeżam temat.

Wpadłem ostatnio na pomysł czy nie sprzedać go w takim stanie w jakim jest. Ale tutaj moje pytanie ile mógłbym dostac za motor który nie pali?
Adidas
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30/6/2009, 23:02

Postprzez miki1406 » 9/10/2009, 11:16

Dużo... Mój pali 10l na 100zeta i mało jest warty... Jak twój nie pali nic to dawaj 10k cene ;-)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê