Yamaha TZR 125 - Temat ogólny !
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
witam.... moze juz był ten problem...ale nie znalazłem
mianowicie chciał bym zapytac co sie mogło stac... sytuacja wyglada tak...:
jechałem sobie spokojnie nie mecząs silnika pod gore,,,, wracałem oczywioscie na luzie osczedzając benzyne... po czym wyjechałem na prostą i jakos nie czułem "mocy" w motorze na 1 i 2 biegu jeszce jako tako jechał.. ale gdy wrzuciłem 3 motor całkiem "mulał" coraz bardziej. az w koncu doszedłem do 1 i stanołem w miejscu... zeszedłem i probowałem pchnąc ale coś jakby blokowała nie wiem tłok lub koło... nie wiem na prawde co to było... zgasiłem moto, zapaliłem i wyciągnołem na luzie obroty do ok 9 tys(kilka razy...moze 2 lub 3) ...po czym wrzuciłem 1 i juz normalnie jechałem.... co to mogło byc?? prosze o pomo.... poniewaz chce wiedziec co to mogło byc... i co zrobic gdyby taka sytuacja zaskoczyła mnie gdzies z dala od domu
..... Wspomne ze mam TZR 125

jechałem sobie spokojnie nie mecząs silnika pod gore,,,, wracałem oczywioscie na luzie osczedzając benzyne... po czym wyjechałem na prostą i jakos nie czułem "mocy" w motorze na 1 i 2 biegu jeszce jako tako jechał.. ale gdy wrzuciłem 3 motor całkiem "mulał" coraz bardziej. az w koncu doszedłem do 1 i stanołem w miejscu... zeszedłem i probowałem pchnąc ale coś jakby blokowała nie wiem tłok lub koło... nie wiem na prawde co to było... zgasiłem moto, zapaliłem i wyciągnołem na luzie obroty do ok 9 tys(kilka razy...moze 2 lub 3) ...po czym wrzuciłem 1 i juz normalnie jechałem.... co to mogło byc?? prosze o pomo.... poniewaz chce wiedziec co to mogło byc... i co zrobic gdyby taka sytuacja zaskoczyła mnie gdzies z dala od domu

CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
Jeśli odpalił to blokowanie koła to sprawa kompresji (na biegu). Ja bym celował w układ paliwowo powietrzny. Wyczyść filtr powietrza, gaźnik, kranik a potem regulacja.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Tak apropo,po co jechales na luzie?Nie lepiej na wysokim biegu hamując silnikiem z leksza?Wtedy też oszczędzasz paliwo,moze nawet bardziej niz jadąc na luzie
A co do tego zmulenia,moze cos gaźnik tylko przypchalo,a jak przegazowałes to syfa przeciąglo i normalnie pojechal.
Albo zapomniales przelaczyc na rezerwe,ja kiedys zapomnialem i objawy byly prawie takie same

Albo zapomniales przelaczyc na rezerwe,ja kiedys zapomnialem i objawy byly prawie takie same

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
W 2t się nie powinno hamować biegami bo przy zamkniętej przepustnicy silnik nie ma optymalnego smarowania.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Landryss25 napisał(a):W 2t się nie powinno hamować biegami bo przy zamkniętej przepustnicy silnik nie ma optymalnego smarowania.
własnie dla tego jechałem na luzie

a czy tłok spuchł? nie wiem ale raczej nie bo praktycznie nie czekałem do jego powrotu do normalnosci... po wyciagnieciu na obroty odrazu ruszyłem i było ok już potem cały czas
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
Jak jest gaźnik zapchany to różnie może być. Na luzie będzie Ci się elegancko kręcił, na niskich biegach będzie szedł a potem zmuła bo nie dostaje tyle paliwa co trzeba. Nie ma co gdybać tylko musisz wyczyścić gaźnik itp. Nic to nie kosztuje a napewno nie zaszkodzi.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Witam..... mam pytanko
Ja mam W TZR_ce opone/tył 160 a fabrycznie powinna być 140 czy ta róznica bardzo wpływa na osciągi?
Ja mam W TZR_ce opone/tył 160 a fabrycznie powinna być 140 czy ta róznica bardzo wpływa na osciągi?
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
Przecież nie wyliczymy Ci tego z wzoru jakiegoś...
Jesli taki rozmiar nie podaje producent w opcji to nie radze, no chyba, że wchodzisz w zakrety 40km/h, na deszczu tez ciekawie nie jest
Powiem tyle, z wyglądu wcale nie bedzie dużej różnicy, bo felga Ci wypukli opone, kup lepiej ładną 140, to i tak jest duży kapeć na pierdzika...
Pozdro
Jesli taki rozmiar nie podaje producent w opcji to nie radze, no chyba, że wchodzisz w zakrety 40km/h, na deszczu tez ciekawie nie jest

Powiem tyle, z wyglądu wcale nie bedzie dużej różnicy, bo felga Ci wypukli opone, kup lepiej ładną 140, to i tak jest duży kapeć na pierdzika...
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
tzn.... ja mam założoną już 160_tke bo już moto z taką kupiłem(i troche tak łyso by wygladało jak bym kupił 140)... ale nie długo i bd musiał ją wymienic.... a jesli bym zostawił 160 a tylko profil zmniejszył... pomogło by to cos w osiągach?
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
Witam.. kolejne pytanie
wczoraj odwiozłem moto do mechanika. i teraz mam pytanko... jesli bym miał potrzebe to jaki kupic tłok?? Kilka osób mi poleciło Kuty Wossnera lub Wiseco. czy to są dobre tłoki?

wczoraj odwiozłem moto do mechanika. i teraz mam pytanko... jesli bym miał potrzebe to jaki kupic tłok?? Kilka osób mi poleciło Kuty Wossnera lub Wiseco. czy to są dobre tłoki?
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
Lepszych do tego nie znajdziesz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Witam, kolejny problem
a mianowicie.. jechałem spokojnie z kumplem na tylnim siedzeniu.. wszystko było ok a tu nagle przy 8 tys. obrotów zaczeło brakowac mocy.. i zaczeła słabniec...stanołem odczekałem chwilke i spróbowałem sie przejechac.. niestety moto nie chodził juz dobrze od dołu to praktycznie nie jechał(wogóle nie wykazywał zadnej "chęci" do jazdy-zero mocy) a juz ponad 7tys. obrotów zdecydowany przyrost mozy ale tez tylko do 9 tys i dalej juz wogóle nie ciągła... co to mogło być?? Bardzo prosze o pomoc.
ja podejrzewam zatkany filter lub przestawienie zaworu wydechowego.. czy moze to byc cos innego??

a mianowicie.. jechałem spokojnie z kumplem na tylnim siedzeniu.. wszystko było ok a tu nagle przy 8 tys. obrotów zaczeło brakowac mocy.. i zaczeła słabniec...stanołem odczekałem chwilke i spróbowałem sie przejechac.. niestety moto nie chodził juz dobrze od dołu to praktycznie nie jechał(wogóle nie wykazywał zadnej "chęci" do jazdy-zero mocy) a juz ponad 7tys. obrotów zdecydowany przyrost mozy ale tez tylko do 9 tys i dalej juz wogóle nie ciągła... co to mogło być?? Bardzo prosze o pomoc.
ja podejrzewam zatkany filter lub przestawienie zaworu wydechowego.. czy moze to byc cos innego??
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości