Jak samemu stiuningowac keewaya
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Tak, też tak miałem z blokadami. Też posiadam go w wersji Enduro (kostka) ale zmieniłem lepiej na drodze jeździ. W tłumiku jest zwężka ze średnicy powiedzmy 4-5cm na 1-2cm... Przy blokadzie ma moc 1,39km a po zdjęciu około 6km... Myślę że w Huricane wystarczy zdjąć bloki zmienić Wario z rolkami i powinno być dużo lepiej.
- Orenish
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 30/8/2009, 14:41
- Lokalizacja: Malbork->Mikoszewo
Jesli chcesz zrobic tunig to najpierw proponował bym wywalic dozownik z olejem jeśli to 2t i mieszać olej z paliwem bo po odblokowaniu zemby sie wycieraja i nie dozuje wystarczjaco dobrze oleju po 7 tys kilometrów za 10 zl tankujesz lejesz 70ml oleju
- siwen_segal90
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 20/7/2009, 14:46
- Lokalizacja: Lwo
jak chcesz zrobić dobry tuning kiłeja to zmień w nim wszystko oprócz nr ramy i tabliczki znamionowej. ew kup jakiś markowy kompletny silnik typu sr, aerox, ,
jeżeli nie to go sprzedaj i kup sr lub aeroxa, nie będizesz musiał bawić się w tuning a zaoszczędzoną kase będziesz mógł wydac na paliwko:d
łatwe, proste i przyjemne rozwiązanie
jeżeli nie to go sprzedaj i kup sr lub aeroxa, nie będizesz musiał bawić się w tuning a zaoszczędzoną kase będziesz mógł wydac na paliwko:d
łatwe, proste i przyjemne rozwiązanie
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
nom:D Yamaszką DT80, Piaggio NRG i Peugeotem SpeedFigthem2 całkiem przyjemnie... Dlatego nie mówię, Keeway jest najlepszy np.: ma dziadowski serwis, ciężko z częściami (optycznymi) do X-ray'a...
Ale szczerze powiedziawszy to na zdjętych blokadach z seryjnym cylkiem 50cc biorę 70 SF2 czy nawet Aerox'a... na Sportowym cylku ze sportowym wydechem... Więc ja widzę sens ściągania blokad...
Ale szczerze powiedziawszy to na zdjętych blokadach z seryjnym cylkiem 50cc biorę 70 SF2 czy nawet Aerox'a... na Sportowym cylku ze sportowym wydechem... Więc ja widzę sens ściągania blokad...
- Orenish
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 30/8/2009, 14:41
- Lokalizacja: Malbork->Mikoszewo
nie gadajcie głupot , on sie zapytał jak stuningować a wy wszyscy tylko "kup areoxa" Kumpel ma Focusa , odblokowane tylko kolanko i Rolki lekkie i leci mu 75-80.
Orginalne rolki to 5,8g a jak mówią "Czym lżejsze rolki tym lepsze przyśpieszenie a czym cięższe to lepszy V-max
Wiec stary w huraganie właśnie też zaczynam tuning i już czekam na Kolanko bo ono jest najważniejsze (30 zł na allegro) Potem podkładka z Wariatora
(otwórz link)
I gaźnika to ta dysza ale będzie o wiele więcej palić . możesz tak że założyć Filtr powietrza stożkowy ale też będzie więcej palić i zmieni dźwięk
ja zaczepię filtr od mojego crosa i to sprawdzę , kup też sobie sportowy tłumik i huragan będzie pieknie leciał
Orginalne rolki to 5,8g a jak mówią "Czym lżejsze rolki tym lepsze przyśpieszenie a czym cięższe to lepszy V-max
Wiec stary w huraganie właśnie też zaczynam tuning i już czekam na Kolanko bo ono jest najważniejsze (30 zł na allegro) Potem podkładka z Wariatora

I gaźnika to ta dysza ale będzie o wiele więcej palić . możesz tak że założyć Filtr powietrza stożkowy ale też będzie więcej palić i zmieni dźwięk

- Rabel99
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 25/4/2009, 15:55
- Lokalizacja: wolomin
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości