Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez deyna » 19/7/2009, 20:19

Tyle samo.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez Bielak122 » 20/7/2009, 00:36

Witam
Otoż mam problem kupiłem Aprilie rs 50
nowka z salonu i tutaj jest moje pytanie ...
Jaki tuning techniczny polecacie ? Chodzi mi o 70-80ccm3 / a-max
Gdyby ktoś był tak uprzejmy i zrobił liste części . Z góry Dziekuje



Cena nie robi różnicy
Bielak122
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19/7/2009, 03:22
Lokalizacja: Łodz


Postprzez talta » 20/7/2009, 09:23

wow
to po co kupowales nowa, nie lepiej bylo do remontu
oczywiscie 80/50 i 70/50 to przestepstwo
czesci to napewno cylek, tlok caly kit
wal, wiekszy gaznik itp.
masz blokady?
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Łukasz_15* » 20/7/2009, 11:28

Bielak 122 jeśli chodzi o części tuningowe do nowej Aprili to są cholernie drogie i trudno dostępne. Ja bym odradził tuning, dotrzyj go sobie, a skoro stac cię na taką nowituką Aprilkę z salonu to i stac cię będzie na oddanie do serwisu po dotarciu, żeby ci blokady ściągneli i będzie wyciągał ponad 90 km/h. Jak na 50 to i tak dobrze.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Bielak122 » 20/7/2009, 20:47

No OK
ale to pierdzi jak kosiarka ...
co polecacie ?
A jesli chodzi o 80ccm3 to jak sie dokladnie nazywaja czesci ?
Bielak122
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19/7/2009, 03:22
Lokalizacja: Łodz

Postprzez deyna » 20/7/2009, 23:03

Po 2T nie spodziewaj się basowego dźwięku niezależnie od tego co byś zrobił. Jak byś wsadził tam 80cm3 i byś jeździł na KM to byś popełnił przestępstwo a to jest potępiane na tym forum ;).
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Bielak122 » 21/7/2009, 01:14

Też nie popieram jeżdzenia 125 na KM
Chce tam wsadzic 80 lub 70 pod
podkreslam a-max = przyspieszenie
nie chodzi mi o katowanie maszyny lecz chce zeby miala ostrego kopa
Chcialbym poszalec nie na na v-max tylko guma i te sprawy :) chyba każdy wie oco kaman
Uważam ze 80 spokojnie mi narazie starczy na 125 mam czas :)


P.S
do jezdzenia po miescie mam speedfighta2 ...
Bielak122
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19/7/2009, 03:22
Lokalizacja: Łodz

Postprzez Majcin » 21/7/2009, 08:03

Możesz wsadzić sobie większy gaźnik (np. 21mm), jak chcesz tak bardzo ostrego kopa to wsadź sobie zębatki 11/47 (czy coś takiego). Moduł odblokowany, filtr Malossi, wydech (np. kompletny Arrow)

EDIT: a jeśli chodzi o cylinder to ja mam kit zwiększający pojemność na 80 ccm ,,Parmakit'', wał korbowy wzmacniany, wzmacniane tarcze sprzęgła, kompletny wydech ''Arrow''. Zmieniłem jeszcze stacyjkę na niby "sportową", nie wiem czy to coś dało ale kolesiowi udało się mnie namówić.
PS. Ja mam moto bardziej na v-max przystosowane.
Majcin
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/7/2009, 18:15

Postprzez Bielak122 » 21/7/2009, 10:48

OK
Dzieki za pomoc
Mam jeszcze 2 pytania czym rozni sie LV v6 od Hebo ?
Jeżeli oba mają silniki minarelli to czemu nie mogę zrobić tuning taki jak w tzr ?


Z góry dzieki
Bielak122
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19/7/2009, 03:22
Lokalizacja: Łodz

Postprzez Majcin » 21/7/2009, 12:23

Hmm zapewne dźwiękiem, ale czy ja wiem czy odczujesz różnice w 2T ;P Chyba, że porównasz standardowy tłumik z LV6 albo Hebo ;p A co do Tzr to zależy też chyba od rocznika.
Majcin
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/7/2009, 18:15

Postprzez Bielak122 » 22/7/2009, 19:19

a gdzie moge pomalować ją na np. Spain NO1 ?
Bielak122
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19/7/2009, 03:22
Lokalizacja: Łodz

Postprzez adam1295 » 22/7/2009, 19:40

Witam, chcę zrobić przegląd Apki rs 50 01r. sprowadzanej z anglii tylko , że muszę mieć takie dane:
-masa własna
-masa całkowita
-nacisk osi
-moc silnika
Napewno każdy kto ma apke ma to w dowodzie... Proszę o pomoc muszę to wiedzieć do jutra rano...
Aprilia rs 50 Racing 2001r.
adam1295
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/7/2009, 11:26

Postprzez andrzej551 » 23/7/2009, 09:08

Bielak122 napisał(a):a gdzie moge pomalować ją na np. Spain NO1 ?




to musisz ja pomalowac na czerwono i kupic naklejki tak zwaną grafike na motocykl sa takie na allegro
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez lewko » 23/7/2009, 09:36

adam1295 napisał(a):Witam, chcę zrobić przegląd Apki rs 50 01r. sprowadzanej z anglii tylko , że muszę mieć takie dane:
-masa własna 115kg
-maxymalna masa całkowita 295kg
-nacisk osi 1,96 kN
-moc silnika 1,10kW :lol:
Napewno każdy kto ma apke ma to w dowodzie... Proszę o pomoc muszę to wiedzieć do jutra rano...
Avatar użytkownika
lewko
Świeżak
 
Posty: 412
Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38

Postprzez sigur » 23/7/2009, 13:25

sigur napisał(a):mam problem a mianowicie wczoraj podczas jazdy z odpowietrzenia wlewu plynu chlodniczego zaczal on kapac (temperatura byla okolo 85stopni), zatrzymalem sie poczekalem az calkowicie silnik ostygnie i po odkreceniu korka i zapaleniu silnika w miejscu gdzie wlewa sie plyn chlodniczy woda bulgotala jakby sie gotowala a temperatura byla niska w dodatku widoczny byl dym ktory tez wylatuje tym wlewem....co moze byc przyczyna bo to ze cos sie uszkodzilo to wiem :)


ma ktos jakies pomysly lub spotkal sie z ta usterka ?
sigur
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9/6/2009, 10:50

Postprzez wojtasmazi1 » 23/7/2009, 14:11

Mozesz zapowietrzony uklad chlodzenia
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez adam1295 » 23/7/2009, 15:59

dzięki lewko... ;)
adam1295
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/7/2009, 11:26

Postprzez Bielak122 » 24/7/2009, 01:48

Siema
Kolejne pytanie
startując apka rska przy wrzuceniu 1 napoczątku sie muli ale pózniej jest juz ok :)
ktoś wie dlaczego ?

Pytanie nr.2

To moj 1st moto 50 z biegami a wiec
przy ilu obr/min powinienem zmieniać bieg wiem że to da sie wyczuć ale martwie się o nią :D

Ps. nie pisać
nupie / po co kupowaleś / sprzedaj

Prosze o konkretne odpowiedzi :)
Bielak122
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19/7/2009, 03:22
Lokalizacja: Łodz

Postprzez wojtasmazi1 » 24/7/2009, 05:20

1. Moze poprostu dajesz za mało gazu.

2. Przt normalnej jeździe zmieniam bieg przy 6 tys obrotow, jak chce szybko nabrac predkosci to przy 11 tys obr.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Majcin » 24/7/2009, 07:15

Z tym 1 biegiem też tak mam :P Za mało gazu dajesz ;] Ja muszę wskoczyć na dość wysokie obroty i wtedy ładnie startuje :)
Majcin
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/7/2009, 18:15

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na gr