Zobacz wątek - Dziura w wydechu, czym zakleić ?
NAS Analytics TAG

Dziura w wydechu, czym zakleić ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Przemo_rene » 3/7/2009, 08:14

YZF - Wiadomo że spaw to spaw :) - ale te kleje do kominków to jest masakra jak one trzymają metal! :) Sam mam 2 śruby jako zaślepki w otworach po nitach w puszkach i gdyby nie on to by mi już dawno wyleciały.

Stąd moje porady :)

Pozdro!! :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez wiklad » 3/7/2009, 23:41

Jak miałem DT80, to musiałem uszczelnić łączenie dyfuzora z tłumikiem, bo była dziura. Do tego użyłem puszki po tyskim, 3 opasek metalowych ze śrubka i sylikonu :D Ale to była Detka stara i tam wygląd nie był ważny.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin


Postprzez YZF R1 » 4/7/2009, 03:17

Przemo_rene napisał(a):YZF - Wiadomo że spaw to spaw :) - ale te kleje do kominków to jest masakra jak one trzymają metal! :) Sam mam 2 śruby jako zaślepki w otworach po nitach w puszkach i gdyby nie on to by mi już dawno wyleciały.

Stąd moje porady :)

Pozdro!! :)


spoko Przemo, tylko kiedyś czytałem jak koleś w Zygzaku 1100 skleił klamkę hamulca poksyliną.... i jak teraz czytam "klej" to mnie mrozi.... hehe :wink:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Michal_burnout » 14/7/2009, 05:53

Witam, tłumik załatany, byłem w wielu miejscach i każdy mówił, że nie da się tego pospawać bo za cienki materiał :( Trudno, kupiłem jakieś mazidło do tłumików odporne na temperaturę 1200 stopni, nitownice, przeciąłem wydech od komarka- posłużył jako łatka :twisted: no i jest ok. Tylko,że ten uszczelniacz miał 10 godzin twardnieć a ja w sumie zaraz po złożeniu moto odpaliłem :/ trochę kapało ale teraz twarde jak beton jest :) i spaliny nie uciekają, poprawiła się reakcja na gaz przy ruszaniu bo z tą dziurą strasznie się dławił(gaźnik) Oto efekt, cudów nie zdziałałem ale ujdzie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Michal_burnout
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
Lokalizacja: Mława

Postprzez Traperoso » 14/7/2009, 10:36

Nie wygląda to może cudownie, ale ważne że działa. Pozdro
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez bast » 14/7/2009, 12:42

jest cos takiego jak plynna stal firmy Loctite, ja uzywalem tego do lepienia baku i jest ok, podobno wystrzymuje duze temp i obciazenia i jest odporne na benzyny i oleje. Znalazlem to kiedys na forum mechanikow samochodowych i wielu to polecalo do lepienia blokow silnikow :D
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Michal_burnout » 14/7/2009, 15:47

Znalazłem "LOCTITE PLASTYCZNY METAL" ale jest do 120*C więc odpada(może to coś innego), ale gdzieś na stronie o tuningu skuterów widziałem taki płynny metal co wyklejali nim wnętrza skrzyń korbowych, ale ile on wytrzymywał to nie wiem. Łata wygląda okropnie ale działa :D Jest od strony wahacza wiec mało kto zauważy, a od drugiej strony też jest trochę złachany więc i tak urody mu nie dodam, ważne że skuteczne jest a pasta twarda sie zrobiła, ciężko mi było oderwać to co wypłynęło, wiec polecam ją kosztowała 10zł :)
Avatar użytkownika
Michal_burnout
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
Lokalizacja: Mława

Postprzez skspaw » 18/7/2009, 07:46

Witam
Spawam aluminium i tytan też. Kontakt: Szczecin www.skspaw.pl
tel. 504 456 448
SK
skspaw
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18/7/2009, 07:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez skspaw » 18/7/2009, 08:10

Witam raz jeszcze
Pozwolę sobie na kilka uwag co do regeneracji części metalowych. Tytan, coraz częściej używany metal w konstrukcjach motocyklowych i rowerowych owszem jest spawalny, lecz proces łączenia odbywać się musi w tzw. komorach gazowych uniemożliwiających dostęp tlenu zawartego w powietrzu. Tytan ma silne powinowactwo z tlenem w temperaturze powyżej 400 stopni C. Tlen spełnia rolę destrukcyjną w przypadku spawania tytanu i powoduje jego kruszenie w obszarze spawania. Tytan spawa się metodą TIG w argonie, a próby spawania metodą MIG MAG nie wchodzą w rachubę. Tytan łatwo jest rozpoznać na dwa sposoby: relatywnie jest znacznie lżejszy od takich samych wyrobów z innych metali, a drugi sposób: należy "musnąć" szlifierką po konstrukcji - iskry są bardzo białe.
Ze względu na czasochłonność prac przygotowawczych do regeneracji części tytanowych, usługa ta nie jest tania. Klejenie, szczególnie "wynalazkami" z Castoramy, to bajka dla dzieci, taniej można nabyć na rynku np. maść na szczury, efekt będzie taki sam.
Pozdrawiam
SK
skspaw
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18/7/2009, 07:41
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr