Potrzebna porada/pomoc - Kawasaki ZZR400
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Potrzebna porada/pomoc - Kawasaki ZZR400
Witam.
Dzisiaj zakupilem w dosc okazyjnej cenie Kawasaki ZZR400 z 1993 roku.
Cena okazyjna, bo motorek dosc ciezko zapala i czasem gasnie na nizszych obrotach. Aktualnie jeden tlumik zdjety i zatkany wydech. Drugi oryginalny. Czy to moze miec wplyw na odpalanie silnika ?
Jak trudne jest czyszczenie i synchronizacja gaznikow w tym motorze? Dodam, ze robilem juz cos takiego w GS500E, ale to jest silnik 4 cylindrowy stad moje pytanie. Mam 4 wakuometry...
Skad moglbym dorwac ksiazke serwisowa do tego motorku np w formie PDF ?
Jakiej mocy akumulator jest potrzebny do tej maszyny, bo stary nadaje sie do wymiany...
Za wszelkie porady z gory dziekuje
Bartek z Warszawy
Dzisiaj zakupilem w dosc okazyjnej cenie Kawasaki ZZR400 z 1993 roku.
Cena okazyjna, bo motorek dosc ciezko zapala i czasem gasnie na nizszych obrotach. Aktualnie jeden tlumik zdjety i zatkany wydech. Drugi oryginalny. Czy to moze miec wplyw na odpalanie silnika ?
Jak trudne jest czyszczenie i synchronizacja gaznikow w tym motorze? Dodam, ze robilem juz cos takiego w GS500E, ale to jest silnik 4 cylindrowy stad moje pytanie. Mam 4 wakuometry...
Skad moglbym dorwac ksiazke serwisowa do tego motorku np w formie PDF ?
Jakiej mocy akumulator jest potrzebny do tej maszyny, bo stary nadaje sie do wymiany...
Za wszelkie porady z gory dziekuje

Bartek z Warszawy
- levis
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Warszawa
co to za opcja zatykania tłumików... zatykasz wylot spalin dwóm cylindrom, tak nie można robić! na pewno ma wpływ na odpalanie i pracę silnika
Synchro i czyszczenie tylko servis sam tego nie zrobisz zapewne zadajÄ…c takie pytania
jest temat na ścigaczu poświęcony manualą do motocykli
co do aku to wydaje mi się że to jakaś dziesiątka będzie bo dwunastki są do 600 cm3 zadzwoń tu
http://szczegoly.pkt.pl/in-plus_akumula ... 4844f.html
człowiek sprawdzi w katalogu i ci powie na 100%
Synchro i czyszczenie tylko servis sam tego nie zrobisz zapewne zadajÄ…c takie pytania
jest temat na ścigaczu poświęcony manualą do motocykli
co do aku to wydaje mi się że to jakaś dziesiątka będzie bo dwunastki są do 600 cm3 zadzwoń tu
http://szczegoly.pkt.pl/in-plus_akumula ... 4844f.html
człowiek sprawdzi w katalogu i ci powie na 100%
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
nie no, rura zatkana jest tuz przed tlumikiem, a w jednym miejscu robi sie 4w1 o ile dobrze widzialem?
Problem w tym, ze ja lubie majsterkowac, po to kupilem wakuometry. Tylko potrzebny mi manual i sobie poradze
Wiec bardzo prosze o podeslanie czegos sensownego
Problem w tym, ze ja lubie majsterkowac, po to kupilem wakuometry. Tylko potrzebny mi manual i sobie poradze

Wiec bardzo prosze o podeslanie czegos sensownego

- levis
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Warszawa
Jest temat o manualach do motorów, poszukaj sobie. Co to tego zatkanego tlumika, to spróbuj sobie pobiegać z zatkaną połową ust i jedną dziurką w nosie i zobaczysz, czy ma wpływ.
Jak w każdym świeżo kupionym, używanym motorze, czyszczenie i synchronizacja gaźników, zmiana filtrów i oleju, choćby mówili, że zmienił 15 minut przed Twoim przyjazdem. Powinien łatwiej palić i nie gasnąć. Jak ciężko zapala, to ssanie no i sprawdź czy rozrusznik ok, czy szczotki łapią itp.
Jak w każdym świeżo kupionym, używanym motorze, czyszczenie i synchronizacja gaźników, zmiana filtrów i oleju, choćby mówili, że zmienił 15 minut przed Twoim przyjazdem. Powinien łatwiej palić i nie gasnąć. Jak ciężko zapala, to ssanie no i sprawdź czy rozrusznik ok, czy szczotki łapią itp.
ZZR 600
- Rocks
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/5/2009, 19:21
- Lokalizacja: Kielce/Białystok
Krecic kreci. Ssanie dziala, bo jak sie zapali i podciagnie to wchodzi na wysokie obroty. No mam teraz dylemat co zrobic. Bo myslalem, zeby przerobic te 2 (a w zasadzie 1 wydech) na jeden wydech przelotowy, ale nie wiem jak to sie odbije na prace motocykla...
- levis
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Warszawa
Jaki powinien byc luz zaworowy w ZZR400 ?
wiem ze w:
ZZR250 ma byc : 0,08-0,13 (dolot) i 0,11-0,16 (wydech)
ZXR400 ma byc : 0,12-0,17 (dolot) i 0,16-0,21 (wydech)
ZZR600 ma byc : 0,15-0,24(dolot) i 0,22-0,31 (wydech)
Z tego wywnioskowac moge, ze dla ZZR400 powinno byc cos kolo:
0,11-0,16(dolot) i 0,15-0,20(wydech). (wartosci minimalnie mniejsze, bo moc mniejsza niz w ZXR400...
Moze ktos zweryfikowac moje rozwazania ?
Z gory dzieki
wiem ze w:
ZZR250 ma byc : 0,08-0,13 (dolot) i 0,11-0,16 (wydech)
ZXR400 ma byc : 0,12-0,17 (dolot) i 0,16-0,21 (wydech)
ZZR600 ma byc : 0,15-0,24(dolot) i 0,22-0,31 (wydech)
Z tego wywnioskowac moge, ze dla ZZR400 powinno byc cos kolo:
0,11-0,16(dolot) i 0,15-0,20(wydech). (wartosci minimalnie mniejsze, bo moc mniejsza niz w ZXR400...
Moze ktos zweryfikowac moje rozwazania ?
Z gory dzieki

- levis
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Warszawa
???
Nie wnioskuj bo mozesz zle wywnioskowac wez sobie szukaj manuala a nie tylko pytania i moze na tacy ktos Ci wszystko połozy.Majsterkowac mozesz lubić tylko co z tego wyniknie?Pozdr
Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości