Zobacz wÄ…tek - Potrzebna porada/pomoc - Kawasaki ZZR400
NAS Analytics TAG

Potrzebna porada/pomoc - Kawasaki ZZR400

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Potrzebna porada/pomoc - Kawasaki ZZR400

Postprzez levis » 10/7/2009, 22:16

Witam.
Dzisiaj zakupilem w dosc okazyjnej cenie Kawasaki ZZR400 z 1993 roku.
Cena okazyjna, bo motorek dosc ciezko zapala i czasem gasnie na nizszych obrotach. Aktualnie jeden tlumik zdjety i zatkany wydech. Drugi oryginalny. Czy to moze miec wplyw na odpalanie silnika ?
Jak trudne jest czyszczenie i synchronizacja gaznikow w tym motorze? Dodam, ze robilem juz cos takiego w GS500E, ale to jest silnik 4 cylindrowy stad moje pytanie. Mam 4 wakuometry...

Skad moglbym dorwac ksiazke serwisowa do tego motorku np w formie PDF ?

Jakiej mocy akumulator jest potrzebny do tej maszyny, bo stary nadaje sie do wymiany...

Za wszelkie porady z gory dziekuje :)
Bartek z Warszawy
levis
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez YZF R1 » 10/7/2009, 22:57

co to za opcja zatykania tłumików... zatykasz wylot spalin dwóm cylindrom, tak nie można robić! na pewno ma wpływ na odpalanie i pracę silnika

Synchro i czyszczenie tylko servis sam tego nie zrobisz zapewne zadajÄ…c takie pytania

jest temat na ścigaczu poświęcony manualą do motocykli

co do aku to wydaje mi się że to jakaś dziesiątka będzie bo dwunastki są do 600 cm3 zadzwoń tu

http://szczegoly.pkt.pl/in-plus_akumula ... 4844f.html

człowiek sprawdzi w katalogu i ci powie na 100%
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez levis » 10/7/2009, 23:32

nie no, rura zatkana jest tuz przed tlumikiem, a w jednym miejscu robi sie 4w1 o ile dobrze widzialem?

Problem w tym, ze ja lubie majsterkowac, po to kupilem wakuometry. Tylko potrzebny mi manual i sobie poradze :D

Wiec bardzo prosze o podeslanie czegos sensownego :D
levis
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Rocks » 10/7/2009, 23:50

Jest temat o manualach do motorów, poszukaj sobie. Co to tego zatkanego tlumika, to spróbuj sobie pobiegać z zatkaną połową ust i jedną dziurką w nosie i zobaczysz, czy ma wpływ.
Jak w każdym świeżo kupionym, używanym motorze, czyszczenie i synchronizacja gaźników, zmiana filtrów i oleju, choćby mówili, że zmienił 15 minut przed Twoim przyjazdem. Powinien łatwiej palić i nie gasnąć. Jak ciężko zapala, to ssanie no i sprawdź czy rozrusznik ok, czy szczotki łapią itp.
ZZR 600
Rocks
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/5/2009, 19:21
Lokalizacja: Kielce/Białystok

Postprzez levis » 11/7/2009, 05:45

Krecic kreci. Ssanie dziala, bo jak sie zapali i podciagnie to wchodzi na wysokie obroty. No mam teraz dylemat co zrobic. Bo myslalem, zeby przerobic te 2 (a w zasadzie 1 wydech) na jeden wydech przelotowy, ale nie wiem jak to sie odbije na prace motocykla...
levis
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez levis » 11/7/2009, 23:35

Jaki powinien byc luz zaworowy w ZZR400 ?

wiem ze w:
ZZR250 ma byc : 0,08-0,13 (dolot) i 0,11-0,16 (wydech)
ZXR400 ma byc : 0,12-0,17 (dolot) i 0,16-0,21 (wydech)
ZZR600 ma byc : 0,15-0,24(dolot) i 0,22-0,31 (wydech)

Z tego wywnioskowac moge, ze dla ZZR400 powinno byc cos kolo:
0,11-0,16(dolot) i 0,15-0,20(wydech). (wartosci minimalnie mniejsze, bo moc mniejsza niz w ZXR400...

Moze ktos zweryfikowac moje rozwazania ?
Z gory dzieki :)
levis
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

???

Postprzez kargulvmax » 12/7/2009, 07:57

Nie wnioskuj bo mozesz zle wywnioskowac wez sobie szukaj manuala a nie tylko pytania i moze na tacy ktos Ci wszystko połozy.Majsterkowac mozesz lubić tylko co z tego wyniknie?Pozdr
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê