Zobacz wątek - cbr f4i 2001 czy gsx-r 6 2001 co byście polecili??
NAS Analytics TAG

cbr f4i 2001 czy gsx-r 6 2001 co byście polecili??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

cbr f4i 2001 czy gsx-r 6 2001 co byście polecili??

Postprzez goladupa » 16/12/2006, 16:52

w styczniu bede chcial kupic jeden z tych dwoch wymienionych motorków ale na zadnym nie mialem okazji jezdzic.Nie wiem co bardziej sie oplaca itp.pomóżcie!!!!
goladupa
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/11/2006, 12:32


Postprzez gixxer » 16/12/2006, 17:41

pewnie ze gsxr , f4i to turystyk.
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago


Postprzez barteckstreet » 16/12/2006, 17:42

Jeśli nie zależy Ci na minimalnie róznych osiągach, to kieruj się wyglądem
Obrazek
Avatar użytkownika
barteckstreet
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 20/11/2006, 21:16
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez Shinden » 17/12/2006, 12:57

FSport to turystyk:)?Po paru przerobkach motocykla musialbys bardzo poszerzyc znacznie slow "motocykl turystyczny",zeby to co powiedziales bylo prawda:)
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
Avatar użytkownika
Shinden
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez Kraker » 17/12/2006, 19:49

co cbr f4i i turystyk !? Moze w dolnym zakresie podchodzi pod turystyka ale powyzej 8tys/min to raczej nie nazwalbym turystykiem =]

na swoj sprzet nie narzekam.
ale zalezy czym kierujesz sie przy wyborze. Cbrka jest troche lagodniejsza od gsxra , ale za to znakomicie wchodzi sie we wszystkie winkle no i co najlepsze znakomity hebel ;]

Jezdze nia od lipca tego roku , zrobilem 6tkm bez zadnych problemów.
Ducati forza.
Kraker
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/12/2006, 14:51
Lokalizacja: Warszawa.

Postprzez Shinden » 18/12/2006, 23:18

Hmmm,jesli rozmawiamy o stricte seryjnym sprzecie,to faktycznie nie jest to demon osiagow.Dorzuc porzadny uklad wydechowy,filtr i PC najlepiej IIIr i kogos kto potrafi dobrze na tym ustawic zaplon.Troszke jej to pomaga:)

Wracajac do tematu ogolnego,F4i (praktycznie bez wzgledu na to jaka werjse wybierzesz,choc ta z jedna dluga kanapa jest ciut wygodniejsza) to sprzet ogolnie dobry.Nie ma specjalnych minusow,nie ma tez na koncie rewelacyjnych osiagniec.Gsx-r to maszyna bardziej ukierunkowana na jeden cel-osiagi.

Zalezy na czym Ci zalezy...Duzej roznicy w kazdym razie nie ma.
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
Avatar użytkownika
Shinden
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez BarthezzR6 » 19/12/2006, 01:45

F4i taki powinien być Twój wybór. Miałem okazję polatać jednym i drugim i poprostu GSX-R niczym do mnie nie przemawia, a Honda zawsze Hondą będzie i jak tylko będziesz o nią dbał, posłuży Ci kawał czasu... a z Suzuki to tak do końca nie wiadomo :?
Poza tym już nieprzesadzajcie, że to moto nie jedzie! Do nowych sprzętów tego się nie porówna, ale wtryski robią już swoję. Pozatym sportowy filtr i dobry wydech naprawdę pomagają jej zdrowiej wchodzić na obroty, a w to zawsze można zainwestować.
Więcej gazu!!!
Avatar użytkownika
BarthezzR6
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 19/12/2006, 00:16

Postprzez gixxer » 19/12/2006, 02:21

barthezz co ty gadasz ze suzuki nie wytrzyma skad masz takie informacje ja mialem 2 lata gsxr 600 i nie szczedzilem go i bylo wszystko spoko f4i jest moto lagodniejszym i o innej charakterystyce a i sam wydech ci nic nie da oprocz wiecej db.
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago

Postprzez BarthezzR6 » 19/12/2006, 18:38

Jak się pociągnie dobry komin od samego początku razem z kolektorami, to napewno bedzię efekt. Mogę to swobodnie powiedzieć, bo wiem jak mój sprzęt zachowywał się na serii i jak jest teraz na Akrapie, którego dołożyłem. Do tego filtr K&N i naprawdę czuć, że jest żywszy.
Co do GSXr to nie mówię, że nie wytrzyma. Jak o niego dbałeś, to napewno Ci służył, ale jakoś bardziej wierzę w wytrwałość Hondy.
Więcej gazu!!!
Avatar użytkownika
BarthezzR6
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 19/12/2006, 00:16

Postprzez gixxer » 19/12/2006, 22:47

strata pieniedzy na komplenty uklad wyd. przecietny kierowca tego nie odczuje inna sprawa jesli uzywasz sprzetu na tor albo cos w tym rodzaju.
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago

Postprzez BarthezzR6 » 20/12/2006, 18:54

Genaralnie evil, to znowu sie czepiasz! Napisałem, że sprzęt jest żywszy. Mniej więcej od 11000 zdrowiej się wkręca i chętniej wchodzi na obroty, a nie, że nakleiłem sobie super zajefajną naklejkę K&N i jest mi z tym lepiej. Zanim kolejnym razem postanowisz, że czas przyczepić się do h.. wie czego, to przeczytaj mojego posta jeszcze kilka razy

Tych modyfikacji nie będziesz w stanie odczuć w centrum miasta albo przynajmniej nie polecam :lol: ale napewno każdy z nas ma swoje trasy, które już z biegiem czasu poznał na pamięć, gdzie jest dobry asfalt i można odwinąć manetę do końca. Staram się jeździć tylko w takich miejscach, reszta to kwestia dojazdu. Wszystko zależy w sumie od tego, kto czego od swojego sprzętu oczekuje.
Więcej gazu!!!
Avatar użytkownika
BarthezzR6
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 19/12/2006, 00:16

Postprzez Shinden » 21/12/2006, 09:59

jasne, wydech + filtr i specjalna naklejka K&N i masz +75KM... Boziu...
na ulicy ledwie czuć różnicę bo musiałbyś non-stop latać przy obrotach powyżej 10tys. wtedy czuć, że coś się zmieniło... bo generalnie, to moto traci przy takich modyfikacjach trochę dołu...


Hmm,75 km to lekka przesada,ale wydech+filtr+dobrze ustawiony power commmander to przy dobrych wiatrach az do 25% mocy na plus,i wbrew pozorom poprawia to takze dolny przebieg momentu obrotowego.Jesli wrzucisz III R-ke to masz mozliwosc dodatkowego pobawienia sie zaplonem.Co prawda mocy to jakos znaczaco nie zmieni,ale reakcja na odwiniecie manetki,to juz inna sprawa:)

Jesli ktos faktycznie opiera sie tylko na modyfikacji wydechu i filtra,to faktycznie zbyt wiele to nie da...

A Ty ,BarthezzR6 uspokoj sie troche,to ze Evil sie czepia jest pozytywnym akcentem,bez tego nie byloby zadnej dyskusji.
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
Avatar użytkownika
Shinden
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez Shinden » 23/12/2006, 23:43

moc fabrycznie (na wale korbowym): 129KM
po strojeniu i gadżetach: 141KM


Zwroc uwage juz na wstepne wysokie wysilenie tej 600-tki.
Cbr-ka na dziendobry ma 110 kucykow,taka a nie inna moc wynika po czesci wlasnie z map wtrysku.PC rownie dobrze moze Ci dorzucic i 5%,duzo w tym wypadku zalezy od sprzetu ktory starasz sie modyfikowac i od wersji PC z ktorej korzystasz.

odczuwalny głównie w średnim i szczególnie w GÓRNYM zakresie obrotów.


Nikt nie mowil ze tak drobne zmiany sprawia ze 600-tka bedzie ciagnela od 2000 RPM...

BTW,co rozumiesz przez "ustawienie walkow rozrzadu"?
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
Avatar użytkownika
Shinden
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
Lokalizacja: Piotrków Tryb.



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê