Zobacz wÄ…tek - Wgniecenie w baku
NAS Analytics TAG

Wgniecenie w baku

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Wgniecenie w baku

Postprzez Michaek » 14/12/2006, 19:26

Witam!
Mam pytanko
Na skutek czego w motorach powstaja wgniecenia w baku tuz przy kierowcy. Czy to powstaje w wyniku zaczepienia np nogą, czy jest to spowodowane np. lekkim zgięciem sie ramy. Ponieważ mam do kupienia moto z właśnie wgietym bakiem przy kierowcy i wczesniej byly zgiete lagi Z góry dzieki za odp.
Michaek
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 29/11/2006, 19:59


Postprzez mlody » 14/12/2006, 20:07

Gdy mialem Simsona,bak wgniatal sie z jednej strony wlasnie od kierownicy,bo nie bylo ogranicznika skrętu.
Nie wydaje mi sie zeby w jakims "wspólczesnym" motocyklu cos takiego moglo mieć miejsce.. no a jesli lagi byly zgięte ,to ja na Twoim miejscu dalbym juz sobie z tym motorem spokój...
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo


Postprzez Manhatan » 14/12/2006, 21:24

To, że lagi były pogięte to jeszcze niepowód, żeby rezygnować z moto. Niekoniecznie moto które miało dzwona musi mieć odrazu ramę skrzywioną. Niemówimy w tym momencie o motocyklach w których dotknęły one w jakiś sposób silnika, bo taki raczej tez bym odpóścił. W takich przypadkach u właściciela dokładnie obejżałbym moto, kazałbym zdjąć bak owiewki, pooglądłbym całą ramę do okoła, głównie w miejscach spawów, bo takie motongi po dzwonach można bardzo tanio kupić, wymienić potem tylko lagi i moto jak trza za kilka tysiaków taniej :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Kraker » 14/12/2006, 21:31

glownie przez to ze nie ma ogranicznika przy kierze.
albo poprostu moto upadl bokiem na cos wystajacego i stad to wgniecenie.

a co do kupowania moto bo wypadku to raczej nie bylbym sklonny do tego. Wole dac 3-4tys drozej i miec swiezy , nigdzie nie bity sprzęt.
No ale zawsze mozna pokombinowac i znalesc taniej ;]
Ducati forza.
Kraker
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/12/2006, 14:51
Lokalizacja: Warszawa.

Postprzez mlody » 14/12/2006, 22:02

Kraker napisał(a):glownie przez to ze nie ma ogranicznika przy kierze.
albo poprostu moto upadl bokiem na cos wystajacego i stad to wgniecenie.

a co do kupowania moto bo wypadku to raczej nie bylbym sklonny do tego. Wole dac 3-4tys drozej i miec swiezy , nigdzie nie bity sprzęt.
No ale zawsze mozna pokombinowac i znalesc taniej ;]


Dokładnie.... Rozumiem kupic puknięte lekko auto,ale motor ?? :? , Dziękuje postoje :wink:
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez Michaek » 15/12/2006, 13:57

chodzi mi o wgniecenie tuz przy kierowcy a nie kierownicy tj tam gdzie sie konczy siedzenie
Michaek
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 29/11/2006, 19:59

Postprzez HANS » 15/12/2006, 16:33

no to może jak miał lagi pogięte to podzczas wypadku się gniutł najbardziej prawdopodobna opcja :D albo jakiś dres na postoju przyje*ał w niego czymś ale to już mniej prawdopodobne :D hehe
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez Michaek » 15/12/2006, 19:30

Wlasnie dąze do tego aby sie upewnic czy rama nie jest krzywa bo jeżeli jest to oczywiscie ze odpada.
Michaek
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 29/11/2006, 19:59



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê