kupno motoru latem czy zimÄ…? opinie
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
laser napisał(a):YZF ludzie mają to do siebie że patrzą za tym tańszym sprzetem by wychaczyć okazję.... ale to tez nie oznacza że jest on gorszypo prostu sprzęt trzeba dobrze oblukać zanim się go kupi i ten za 20k może sie rozwalić szybciej niż ten za 15 i na odwrót
dobrze że dodałeś to "i na odwrót" owszem ale wiecie jaka ejst tendencja jak słyszę ze na R1 z 2003 roku są już od 14 tysięcy.... to mnie krew zalewa i co z tego ze są.... ale kuźwa w jakim stanie!!!!!!!! bardziej ku temu skłania się moja poprzednia wypowiedź....

-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
YZF R1 napisał(a):jak słyszę ze na R1 z 2003 roku są już od 14 tysięcy.... to mnie krew zalewa i co z tego ze są.... ale kuźwa w jakim stanie!!!!!!!!
Troche zmienie temat.
Mnie krew zalewa, gdy koledzy o moim zakupie auta albo innego kolegi mówią: co? tak dużo dałeś? ja wiedziałem takie auto za 3 tysiące mniej super stan. Co się poźniej okazuje, że np mój samochód diesel (których ceny są wiadomo wyższe), a tamten samochód benzyna z silnikiem 1,4 z rozwalonym zderzakiem i 4 lata starsze no ale tańszy...
-
adam_89 - Stały bywalec
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
- Lokalizacja: Radomsko
Jak kolega szukał R1 RN09 (2002 lub 2003) do 15000PLN to żadna nie miała dobrego 2-giego biegu, z zewnątrz większość to ulep.
Ale można tanio kupić
, za cenÄ™ R6 2002-2003
Kupując mocniejszy motocykl niż mieliśmy, Warto brać kogoś kto jeździ czymś takim lub mocniejszym, wtedy przetestuje czy skrzynia jest OK.
Ale można tanio kupić

Kupując mocniejszy motocykl niż mieliśmy, Warto brać kogoś kto jeździ czymś takim lub mocniejszym, wtedy przetestuje czy skrzynia jest OK.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
laser napisał(a):YZF R1 napisał(a):jak słyszę ze na R1 z 2003 roku są już od 14 tysięcy.... to mnie krew zalewa i co z tego ze są.... ale kuźwa w jakim stanie!!!!!!!!
silniki maja pewnie dobre gorzej z wyglÄ…dem
Laser z R jedynkami to zazwyczaj jest na odwrót pięknie wyglądają a silnik oleju pije co nie miara skrzynia do roboty sprzęgło rzęzi... itd
Adam - na świecie jest sporo idiotów!!!!
Raczek - dokładnie nie wszyscy wiedzą że aby dobrze sprawdzić skrzynie trzeba po piłowac na najwyższych obrotach a ktoś kto się przesiada z 500 może nie mieć odwagi....



Ostatnio edytowano 23/5/2009, 22:08 przez YZF R1, łącznie edytowano 1 raz
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
2 bieg często lubi wyskakiwać przez jazde ja kole ;/
ale wystarczy trochę popstrykać 1-2-1-2-1-2-1-2
i jak będą ładnie wchodziły to można brać
YZF R1 oświeć mnie po czym można poznać ze moto bierze olej ??

ale wystarczy trochę popstrykać 1-2-1-2-1-2-1-2
i jak będą ładnie wchodziły to można brać

YZF R1 oświeć mnie po czym można poznać ze moto bierze olej ??

-
laser - Bywalec
- Posty: 859
- Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
- Lokalizacja: KaliszCity
laser napisał(a):2 bieg często lubi wyskakiwać przez jazde ja kole ;/
ale wystarczy trochę popstrykać 1-2-1-2-1-2-1-2
i jak będą ładnie wchodziły to można brać
YZF R1 oświeć mnie po czym można poznać ze moto bierze olej ??
a dokładniej wbijanie 2 biegu na chama jadąc na gumie.... poprzez wyrobienie pamiętnika bieg wypada... jeśli chodzi o pstrykanie to przede wszytskim na jedynce orkręcamy do odcięcia i wrzucamy 2 bieg jesli wejdzie gładko 20 razy to jest zdrowa a jak zazgrzyta odbije wejdzie ciężko lub przyblokuje podczas wrzucania to znak że 2 bieg kuleje.... tyle ode mnie w ramach rozwinięcia wypowiedzi zarośniętego kolegi z kijem bejsbolowym...

co do brania oleju to ciężko przy kupne ocenić ale...
- jak bierze dużo to z tłumika leci kolorowy(błękitny lub czarny) dym
- spaliny śmierdzą olejem ale nie te które wydobywają się na biegu jałowym przy 1 tyś obrotów tylko po przy gazówce (oczywiście po uprzednim rozgrzaniu silnika)
- stan w wizjerku w silniku jak jest za dużo to podejrzane jak za mało to ewidentnie bierze bo nie sądzę aby sam zniknął
- i takie detale np nie dokręcony korek oleju lub brudny korek oleju, warto rozejrzeć się po garażu w którym stoi maszyneria jeśli natrafimy na puszkę lub puszki po oleju to też nam może dać do myślenia że sprzedający dolewał lub dolewa olej....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Z tego co wiem R6 i R1 przy ostrej jeździe lub przy gumowaniu potrafi wciągnąć od 0,5 do 1l / 1000km.
Przy normalnej eksploatacji 1l/3000km.
Każdy silnik 4T spala olej, ważne aby nie zbankrutować na dolewkach
Przy normalnej eksploatacji 1l/3000km.
Każdy silnik 4T spala olej, ważne aby nie zbankrutować na dolewkach

Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 napisał(a):Z tego co wiem R6 i R1 przy ostrej jeździe lub przy gumowaniu potrafi wciągnąć od 0,5 do 1l / 1000km.
Przy normalnej eksploatacji 1l/3000km.
Każdy silnik 4T spala olej, ważne aby nie zbankrutować na dolewkach
Powiedz mi wszystko o braniu oleju przez R1 na gumie zaciekawił mnie ten temat

-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości