Zobacz wÄ…tek - Kontrolka paliwa w GSX600F
NAS Analytics TAG

Kontrolka paliwa w GSX600F

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kontrolka paliwa w GSX600F

Postprzez hugo2003 » 25/10/2006, 21:59

czy wam tez ona "oszukuje" tzn jak macie ok 1/2 baku zupy
postawicie na bocznej nozce odpalicie moto pochodzi chwile wskazowka spadnie prawie na rezerwe a potem "ciezko"wraca na swoje miejsce??? a na koncu ciezko zweszyc ile jest tego kochanego paliwka... jak to jest u Was??? pozdrowki
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1589
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez MIK » 26/10/2006, 08:17

dzieje sie tak ponieważ gdy moto stoi na bocznej stopce to wacha przelewa sie bardziej na jedną strone... a czujnik poziomu paliwa jest akurat w tym miejscu gdzie poziom paliwa jest mniejszy...

tak jest w wiekszości moto...
Avatar użytkownika
MIK
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 19/6/2006, 14:21
Lokalizacja: Gdynia


Postprzez hugo2003 » 26/10/2006, 09:06

to ja o tym wiem ale jesli wyprostujemy moto albo jedziemy nim po prostej to powinna ona wrocic do swjego poprzedniego miejsca a mi wraca ona bardzo ciezko i rzadko waraca na swoje miejsce...;/
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1589
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mar111cin » 26/10/2006, 10:20

tak u mnie też tak robi, zapewne to wina pływaka, bo jest on tylko z jednej strony baku, jakby był z dwóch i z nich wyciągnąć średnią to by było bardziej miarodajne. Dodatkowo pewnie jest jeszcze słaba częstotliwość odświeżania wskaźnika, bo inaczej przy każdym przyśpieszaniu i hamowaniu wskazówka jechała by w góre i w dół.

u mnie w tym motorze jest tak że jak zaleje po korek, to dopiero po przejechaniu 70-80km wskazówka jest dokładnie na F.
po przejechaniu około 220km znajduje sie na granicy między czerwonym polem a stanem, czyli tak na 1/4 baku.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez bobek358 » 13/12/2006, 10:05

Witam,

A może masz gdzieś opis instalacji tego ustrojstwa - wskaźnika poziomu paliwa? Albo sam wiesz na jakiej zasadzie podłączyć i gdzie.
Pytam bo mam Suzuki GSX550 ale zmodyfikowaną, a co za tym idzie zmienione zegary - poprzednie były za duże. Chce tak dla własnej wiedzy podłączyć czujnik ale na troszkę innej zasadzie (pływak jest w baku i wychodzą od niego 2 kable które są z resztą odcięte). Nie chce mieś na kierownicy wskaźnika (po co mi kolejne ustrojstwo na kierownicy), tylko diodę, która będzie się zapalała przy rezerwie (tak jak dioda rezerwy w samochodach).

Wie może ktoś jak to zrobić?
Suzuki GSX 550 (600f ;)) mod. to street :D
bobek358
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 13/12/2006, 09:50
Lokalizacja: Åšmigiel



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê