Problemy z oświetleniem w skuterze - Proszę o pomoc.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Problemy z oświetleniem w skuterze - Proszę o pomoc.
Witam to mój pierwszy post na tym forum. Mam duży problem z moim skuterem Peugeotem Speedfightem II Lc. Jeśli to problem z oświetleniem/ładowaniem/elektroniką. Akumulator juest tuż po wymianie.
1.Zacznę od tego iż nie moge odpalić go z elektryka nawet nie chce zakręcić. Gdy podłącze pod prostownik pali odrazu.
2. Nie mam świateł tzn. działa mi stop gdy naciskam manetki i działa mi miganie długim światłem reszta nie.
3. Co najważniejsze co może pomóc rozwiązać problem jest to że gdy jadę (wysokie obroty - skuter) to wskaźnik paliwa dobrze wskazuje a gdy skuter chodzi na jałowych obrotach spada, dodam gazu rośnie jakby brakowało ładowania.
Co może być przyczyną? Zwarcie, alternator, instalacja, moduł? Proszę o pomoc.
1.Zacznę od tego iż nie moge odpalić go z elektryka nawet nie chce zakręcić. Gdy podłącze pod prostownik pali odrazu.
2. Nie mam świateł tzn. działa mi stop gdy naciskam manetki i działa mi miganie długim światłem reszta nie.
3. Co najważniejsze co może pomóc rozwiązać problem jest to że gdy jadę (wysokie obroty - skuter) to wskaźnik paliwa dobrze wskazuje a gdy skuter chodzi na jałowych obrotach spada, dodam gazu rośnie jakby brakowało ładowania.
Co może być przyczyną? Zwarcie, alternator, instalacja, moduł? Proszę o pomoc.
- imre2
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 16/5/2009, 20:24
- Lokalizacja: Zd-Wola
ja też mam coś uszkodzone (prawdopodobnie regulator, ale po wymianie i tak jest to samo więc nie ejstem do końca pewien) - pali mi żarówki i nie ładuje akumulatora.
Natomiast nawet bez regulatora nie ma problemów z zakręceniem startera ani migaczami/stopem.
Kupiłeś nowy akumulator powiadasz, na pewno 12V ? bo mi to wygląda po prostu na brak powera w akumulatorzea
U mnie gdy kończy sie moc w aku migacze zamiast migać świecą światłem ciągłym i wskazówka paliwa opada na dziwnie niski poziom, natomiast światło stopu przestaje świecić jako ostatnie.
To, że zwiększa ci się napięcie wraz z obrotami potwierdza tą tezę i daje obraz tego, że regulator napięcia jest sprawny - bez regulatora nie ma w ogóle ładowania.
Sprawdź multimetrem napięcie na + i - przy akumulatorze, przy przygazowaniu nie powinno przekroczyć 14V z tego co się orientuje - jeżeli przekroczy o dużo, albo w ogóle nic nie będzie oznacza to popsuty regulator.
Natomiast nawet bez regulatora nie ma problemów z zakręceniem startera ani migaczami/stopem.
Kupiłeś nowy akumulator powiadasz, na pewno 12V ? bo mi to wygląda po prostu na brak powera w akumulatorzea

U mnie gdy kończy sie moc w aku migacze zamiast migać świecą światłem ciągłym i wskazówka paliwa opada na dziwnie niski poziom, natomiast światło stopu przestaje świecić jako ostatnie.
To, że zwiększa ci się napięcie wraz z obrotami potwierdza tą tezę i daje obraz tego, że regulator napięcia jest sprawny - bez regulatora nie ma w ogóle ładowania.
Sprawdź multimetrem napięcie na + i - przy akumulatorze, przy przygazowaniu nie powinno przekroczyć 14V z tego co się orientuje - jeżeli przekroczy o dużo, albo w ogóle nic nie będzie oznacza to popsuty regulator.
- tswcrew
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 17/5/2009, 20:27
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości