TL-ka z uszkodzoną ramą
Posty: 17
• Strona 1 z 1
TL-ka z uszkodzoną ramą
Witam,
Mam możliwość zakupu motocykla TL1000s '00. Problem w tym, że ma spawany wspornik amortyzatora hydraulicznego. Jest sens kupować taki moto?
Pozdrawiam,
Kopalny
Mam możliwość zakupu motocykla TL1000s '00. Problem w tym, że ma spawany wspornik amortyzatora hydraulicznego. Jest sens kupować taki moto?
Pozdrawiam,
Kopalny
- kopalny
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/4/2009, 07:32
Nawet nie brałbym się za taki motocykl .opuść, dobrze radzę
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Też się zastanawiam o który element dokładnie chodzi. O ile nie jest to np główka ramy albo inny nośny element to nie ma co robić takiej paniki. Tylko trzeba sprawdzić czy wszystko pasuje jak trzeba i czy spaw dobrze trzyma.
-
Kurt - Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
- Lokalizacja: Pabianice
A ja bym się zastanowił.
Ten model ma taką przypadłość że urywa mocowanie amora lub scina srube mocująca. Jak jest dobrze pospawana to mozna sie zastanowic,
jaka cena?
Ten model ma taką przypadłość że urywa mocowanie amora lub scina srube mocująca. Jak jest dobrze pospawana to mozna sie zastanowic,
jaka cena?
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Witam,
Faktycznie nieprecyzyjnie sie wyraziłem. Chodzi o mocowanie tylnego amortyzatora (tego którym reguluje sie sile dobicia). W mocowaniu sa 2 otwory, jeden z nich rozsadzila sruba, drugi wyglada na ok. Tylko czy da sie bezpiecznie z czyms takim pospawanym jezdzic? Poza glowka ramy (lozysko do wymiany) no i tylna guma to by bylo wszystko. Troche czytalem o tym moto i wiem ze czesto zdarzaja sie problemy z tym elementem motocykla.
Cena naprawde atrakcyjna
Pozdrawiam,
Kopalny
Faktycznie nieprecyzyjnie sie wyraziłem. Chodzi o mocowanie tylnego amortyzatora (tego którym reguluje sie sile dobicia). W mocowaniu sa 2 otwory, jeden z nich rozsadzila sruba, drugi wyglada na ok. Tylko czy da sie bezpiecznie z czyms takim pospawanym jezdzic? Poza glowka ramy (lozysko do wymiany) no i tylna guma to by bylo wszystko. Troche czytalem o tym moto i wiem ze czesto zdarzaja sie problemy z tym elementem motocykla.
Cena naprawde atrakcyjna

Pozdrawiam,
Kopalny
- kopalny
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/4/2009, 07:32
Z TL-em były sławetne problemy dlatego Suzi zaprzestała produkcji.
Nie wiem czy rozsądne jest kupowanie sprzętu który był niewypałem.
Jeśli już się napaliłeś na TL to wybrałbym wersję R jest dużo lepiej zestrojona i nie ma takich problemów jak zwykły TL.
Nie wiem czy rozsądne jest kupowanie sprzętu który był niewypałem.
Jeśli już się napaliłeś na TL to wybrałbym wersję R jest dużo lepiej zestrojona i nie ma takich problemów jak zwykły TL.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Ja trzymał bym się z dala od ramy przy której jakiś cieć latał ze spawarką. Szczególnie że nie wiadomo kto i jak to pospawał.
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości