KTM LC2 PROBLEM
Posty: 4
• Strona 1 z 1
KTM LC2 PROBLEM
Witam , mam mały problem z moim LC2 tz. od jakiegoś czasu motor zapala tylko na pych , po przejechaniu jakis 2h rozrusznik działa i odpala , ale wystarczy zostawic motor na 2godziny bym znowu musiał pchać ,,,,,,mam pytanie czy zna ktoś może przyczyny takowego zachowania .....???
- DYGI
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 14/4/2009, 06:51
padł aku
jezeli to żelowy wymiana jezeli normalny na elektrolit to albo regeneracja albo wystarczy dolac wody destylowanej i powinien działąc. bo jak jedziesz ma ładowanie na troche sie zbiera prąd w aku. potem zostawisz przez brak płynu lub padnięty akumulator ci sie rozładowywuje. moze byc jeszcze wina niedokręconych klem do aku wtedy moze ci robic zwarcie i sie szybko rozładowywac ale to jezeli dzieje ci sie to zawsze po podobnym czasie to zapewne ta pierwsza przyczyna

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam!
Nie tylko ty masz taka sytuacje. Ja ze swoim LC2 po kupnie miałem identyczne problemy. Musiałem brać go na pych (Uroki braku kick startera), ale jak już się nagrzał to z odpalał z rozrusznika. Ja zaradziłem na to kupnem nowego akumulatora Unibata 7ah. Jest trochę za duży ale powiększyłem pojemniczek o jakieś 5 cm i jest git. Nie haczy o filtr powietrza ani nic. Jednak nawet jak kupisz nowy akumulator to i tak będziesz musiał go kręcic bo za pierwszym dotknięciem nie odpali. Chyba ze masz nowy tłok i idealna kompresje. Ja kupiłem z wyjeba... tłokiem to kręcił mi się aż odpalił prawie 2 minuty z kilkoma przerwami żeby nie zalać świecy. Ty też się módl żeby po kupnie nowego akumulatora nie odpalał się tak długo bo gwarantuje ze też będziesz wykładać na nowy tłok. SKONTROLUJ KOMPRESJE! to nie zajmuje dużo czasu a czasami ratuje przed pakowaniem się w koszty. Ja już dostałem nauczkę wiec Ci radzę;DD Jeśli gdzieś się pomyliłem proszę o poprawę, i mam nadzieje że pomogłem.
Nie tylko ty masz taka sytuacje. Ja ze swoim LC2 po kupnie miałem identyczne problemy. Musiałem brać go na pych (Uroki braku kick startera), ale jak już się nagrzał to z odpalał z rozrusznika. Ja zaradziłem na to kupnem nowego akumulatora Unibata 7ah. Jest trochę za duży ale powiększyłem pojemniczek o jakieś 5 cm i jest git. Nie haczy o filtr powietrza ani nic. Jednak nawet jak kupisz nowy akumulator to i tak będziesz musiał go kręcic bo za pierwszym dotknięciem nie odpali. Chyba ze masz nowy tłok i idealna kompresje. Ja kupiłem z wyjeba... tłokiem to kręcił mi się aż odpalił prawie 2 minuty z kilkoma przerwami żeby nie zalać świecy. Ty też się módl żeby po kupnie nowego akumulatora nie odpalał się tak długo bo gwarantuje ze też będziesz wykładać na nowy tłok. SKONTROLUJ KOMPRESJE! to nie zajmuje dużo czasu a czasami ratuje przed pakowaniem się w koszty. Ja już dostałem nauczkę wiec Ci radzę;DD Jeśli gdzieś się pomyliłem proszę o poprawę, i mam nadzieje że pomogłem.
Kawasaki KX 125 - 2004!!!
-
JefreYek - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 30/7/2008, 22:45
- Lokalizacja: Szczecin - Dobra Szczecinska
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości