TDM
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Pytałem was koledzy o komfort ( dzięki kondzior1410 ) nie o wygląd. Nie każdy wybiera motocykl parząc tylko na wygląd i dane techniczne. Tak się składa że w klasie motocykli z klasy turystycznych enduro TDM ma bdb opinie. A skoro już się zdecydowałem na zamianę motocykla na tego tylu rodzaj to intersują mnie pewne ich walory. Akurat nie wygląd, bo jego już zaakceptowałem, choć na początku też budził u mnei mieszane uczucia. Natomiast Konio nie rozumiem twojej wypowiedzi, na szerokiej maści "sportach" większość wiary wygląda jak na przysłowiowej kozie czy też psie, bo te motyckle sa po prostu małe, czego nie można powiedzieć o turystycznych enduro. A co do idei to pozwole zacytowac sobie jedną wypowiedź:
"musisz sie sam przejechac na nim, tak przez 300 km na poczÄ…tek wystarczy. nie
wybieraj specjalnie drogi, po prostu jedz przed siebie, nie zwracaj uwagi na
drogi powiatowe, autostrady, ulice czy tez lasy i laki, tak o. pokaz sportom ze
na winklach z dziurami pomiedzy wiochami jestes gora objezdzajac ich nie tylko
na wyjsciu - czasem tylko redukujac o jeden bieg, jesli bedziesz jechal z
pasazerem to tez dasz im rade bo i tak traca czas na dwa - biegi - na - dol i
trzy - do - gory... Za endurakami nadazysz tez, choc uwazaj na blocie, piasku i
big dziurach...
A potem wroc do domu i pomysl ze pojechalbys gdzies jeszcze, bo poziom
zmeczenia ciagle wynosi zero a banan jeszcze na twarzy..."
"musisz sie sam przejechac na nim, tak przez 300 km na poczÄ…tek wystarczy. nie
wybieraj specjalnie drogi, po prostu jedz przed siebie, nie zwracaj uwagi na
drogi powiatowe, autostrady, ulice czy tez lasy i laki, tak o. pokaz sportom ze
na winklach z dziurami pomiedzy wiochami jestes gora objezdzajac ich nie tylko
na wyjsciu - czasem tylko redukujac o jeden bieg, jesli bedziesz jechal z
pasazerem to tez dasz im rade bo i tak traca czas na dwa - biegi - na - dol i
trzy - do - gory... Za endurakami nadazysz tez, choc uwazaj na blocie, piasku i
big dziurach...
A potem wroc do domu i pomysl ze pojechalbys gdzies jeszcze, bo poziom
zmeczenia ciagle wynosi zero a banan jeszcze na twarzy..."
- Bartman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
na początku był TDM850!
u mnie w garażu oczywiście... na pierwsze moto się nie nadaje bo zakończył jako kupa złomu na jednej takiej puszce...
komfort.
siedzenie, ugięcie nóg, kierownica ok. jednak przy większych prędkościach targa garnkiem jak Żydem po pustym sklepie.
pasażer ma wygodne siedzenie, nisko podnóżki, wygodne trzymadła po bokach.
zawieszenia komfortowe, chociaż pozwalają na nieco dynamiczniejszą jazdę. trzeba tylko pamiętać o wysoko umiejscowionym środku ciężkości, co przeszkadza w dynamicznym pokonywaniu kombinacji zakrętów.
heble ok.
teraz odniosę się do filmiku... wedlug mnie w tym motocyklu dłubano przy zawieszeniu gdyż w TDM widelec jest mięki i przy mocniejszym hamowaniu b. mocno nurkuje. na filmie tego nie widać. a sztuki z jazdą na kole... przy tej prędkości tylko ze sprzęgła
co do oleju.
dość problematycznie się go sprawdza. mianowicie trzeba poczekać kilka/kilkanaście minut po wyłączeniu silnika, aż olej ścieknie aby sprawdzić jego poziom. inaczej łatwo go przedawkować. to chyba zasługa suchej miski olejowej. przy okazji, z tego co pamiętam, trzeba go wlać całkiem sporo...
zawory.
no cóż 5 na cylinder i regulacja płytkami. mogą być problemy z ich dostępnością w serwisie i trzeba czekać, aż ściągną. chyba z Holandii (nie pamiętam dokładnie). oczywiście tego typu zabieg w serwisie swoje kosztuje...
warto dbać o stan i synchronizację gaźników. bez tego moto będzie paliło zdecydowanie za dużo.
moim zdaniem fajna maszyna. mi się całkiem podobał. wygodny i świetnie spełnia swoją rolę. jedyny minus to moim zdaniem silnik. niby dynamiczny, ale moc oddaje zupełnie bezpłciowo. zapewne o to chodziło, jednak jak dla mnie trochę to było nudne. do tego dźwięk... coś pomiędzy kosiarką a polonezem. przynajmniej na seryjnych puszkach. z tego co słyszalem na youtube te akcesoryjne odczarowują temat.
u mnie w garażu oczywiście... na pierwsze moto się nie nadaje bo zakończył jako kupa złomu na jednej takiej puszce...
komfort.
siedzenie, ugięcie nóg, kierownica ok. jednak przy większych prędkościach targa garnkiem jak Żydem po pustym sklepie.
pasażer ma wygodne siedzenie, nisko podnóżki, wygodne trzymadła po bokach.
zawieszenia komfortowe, chociaż pozwalają na nieco dynamiczniejszą jazdę. trzeba tylko pamiętać o wysoko umiejscowionym środku ciężkości, co przeszkadza w dynamicznym pokonywaniu kombinacji zakrętów.
heble ok.
teraz odniosę się do filmiku... wedlug mnie w tym motocyklu dłubano przy zawieszeniu gdyż w TDM widelec jest mięki i przy mocniejszym hamowaniu b. mocno nurkuje. na filmie tego nie widać. a sztuki z jazdą na kole... przy tej prędkości tylko ze sprzęgła

co do oleju.
dość problematycznie się go sprawdza. mianowicie trzeba poczekać kilka/kilkanaście minut po wyłączeniu silnika, aż olej ścieknie aby sprawdzić jego poziom. inaczej łatwo go przedawkować. to chyba zasługa suchej miski olejowej. przy okazji, z tego co pamiętam, trzeba go wlać całkiem sporo...
zawory.
no cóż 5 na cylinder i regulacja płytkami. mogą być problemy z ich dostępnością w serwisie i trzeba czekać, aż ściągną. chyba z Holandii (nie pamiętam dokładnie). oczywiście tego typu zabieg w serwisie swoje kosztuje...
warto dbać o stan i synchronizację gaźników. bez tego moto będzie paliło zdecydowanie za dużo.
moim zdaniem fajna maszyna. mi się całkiem podobał. wygodny i świetnie spełnia swoją rolę. jedyny minus to moim zdaniem silnik. niby dynamiczny, ale moc oddaje zupełnie bezpłciowo. zapewne o to chodziło, jednak jak dla mnie trochę to było nudne. do tego dźwięk... coś pomiędzy kosiarką a polonezem. przynajmniej na seryjnych puszkach. z tego co słyszalem na youtube te akcesoryjne odczarowują temat.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości