Zobacz wÄ…tek - WR 400
NAS Analytics TAG

WR 400

Enduro, Cross
_________

WR 400

Postprzez piciasek » 10/12/2008, 08:14

Witam, przydarzyła mi się fajna okazja kupna wr'ki w dobrym stanie po remoncie za tanioo. I tu są moje pytania, jakie to ma spalanie? biorąc pod uwagę że nie będe szarżował przynajmniej na początku, jak z eksploatacją? ile przejade km? I oczywiście jak z częsciami:P I czy na 170 dam rade na nim usiąść! Nie śmiać się! Jeszcze rosne :P A i jeździłem na innych i z mocą powinienem dać rade.
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23


Postprzez DjMimek » 10/12/2008, 09:56

Więc tak spalanie jest małe porównując do 2t kumpel ma wr 400 i na całym baku obsmiga całydzień ile litrów na 100 to dokłdnie niewiem. Częsci jak do wszystkich motocykli cross nie należą do tanich.
Jeśli będziesz dbać o moto pośmiga spokojnie z 3 sezony. A czy wejdziesz na moto z pewnością tak ja mam 180 i jechalem na nim i siedziałem tak ze nogi miałem płasko na ziemi <nie na palcach>.
>>>KaWaSaKi Kx 125<<<
Avatar użytkownika
DjMimek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8/12/2008, 16:17
Lokalizacja: Wodzisław Śląski >Połomia<


Postprzez piciasek » 10/12/2008, 14:23

No właściciel mówi że to jest mniejsze od KLX 250, bo napoczątku miałem KLX'a kupić ale jak jest taka oferta... A WR jest po remoncie tzn nowy nicasyl, tłok, sprzęgło a nie dużo droższa. Dziwi mnie tylko że ma lampe z przodu i to nie seryjną a z tyłu nic... może yzf. Noo a jak 3 sezony pojeżdżę to świetnie;p
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez gh_joker » 11/12/2008, 00:19

WR przede wszystkim tj HARD-ENDURO a nie cross i napewno jest wieksze a nie mniejsze od KLX250, to ze siegales do ziemi na plaskich stopach to zalezy tylko od ustawienia zawieszenia, przy 170 to moze troszke smiesznie wygladac bo tyl bedzie siedzial dosc nisko... Tylny blotnik w WR-ce ma wpasowana lampe i troche sie rozni od YZ ale bez problemu od YZ mozna wpasowac... Istnieje taka mozliwosc choc ciezki temat zeby YZ zarejestrowac wiec jesli moto ma blachy to raczej bedzie WR-ka... Sam mam KLX250 i szczerze ci powiem co by mi kto nie nagadal to na nowy sezon bedzie WR tylko 450 bo to juz naprawde jedzie... Ja bym sie nie zastanawial tylko bral a jak juz urosniesz to wszystko bedzie cacy :D
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez panzernacker » 11/12/2008, 15:26

Najłatwiej poznać po zbiorniku, w YZ jest płaski a w WR jest jakby garbaty i widać że jest większy.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez piciasek » 11/12/2008, 17:49

Nie wiem jednak sie zdecydowalem na KLX ponieważ nie będe jakoś szarżował i klx mniej pali. Martwi mnie jednak że ma 40 tyś przejechane ale stan jest super, igiełka :)
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez gh_joker » 13/12/2008, 12:55

Przy tym przebiegu - dobrze zbadaj czy silnik niema jakichs dziwnych stukow, odglosow... Ja mojego kupilem z 15000km i musialem robic rozrzad i zawory bo jak dostal buta i puscilem gaz to bylo bardzo glosne trrrrrrr oczywiscie po paru tygodniach od zakupu... Ale jak cena dobra to warto kupic, zrobic silniczek na cacy - prawie zima to mozna poszperac i bedziesz mial duzo fajnej zabawy... Wogule te silniki ludzie nazywaja "kuloodpornymi"... aha tj tylko moja historia i wierze, ze ten z 40tys moze byc igielka - wiec trzymam kciuki - powodzenia

PS: mam serwisowke do KLX w j. ang jak by ktos potrzebowal jakichs info to moge zeskanowac temat, bo calej nie bardzo mi sie chce...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez piciasek » 13/12/2008, 22:03

No ja właśnie zabardzo nie znam się na 4T, rzadko miałem okazje jechać na 4T. Znam jedynie z czytania, ale myślę że poradnik "co zrobić by nie trafić na minę" na coś się przyda :)
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê