Zobacz wÄ…tek - co sÄ…dzicie o uchwycie blokujÄ…cym
NAS Analytics TAG

co sÄ…dzicie o uchwycie blokujÄ…cym

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Postprzez Asia601 » 11/8/2008, 21:59

Wiesz każda stal musi spełniać pewne normy "zwykła"
też. ale to za dużo tłumaczenia.

Mogę Ci tylko powiedzieć że są specyficzne oznaczenia i rodzaje stali.
Asia601
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8/8/2008, 21:56
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez blazej1901 » 11/8/2008, 22:06

Asia601 napisał(a):
blazej1901 napisał(a):
Asia601 napisał(a):
andy7 napisał(a):Z jakiej stali o jakim stopniu Rockwell'a jest to zrobione ?


ST3S


czyli zwykła stal ze skupu złomu. czy się mylę ?


Wiesz pozwolę sobie pominąć twoje zdanie bo chyba masz nieco za mało lat lub doświadczenia.

Jeżeli nie mam racji to sorki.


Wiesz stal st3s jest stalą konstrukcyjną która musi mieć odpowiednią plastyczność a przy zabezpieczeniach antywłamaniowych odpornych na przecięcie nie do końca zależy nam na plastyczności. Sorry jak poczułaś się urażona ale ja bym tego typu zabezpieczeniu nie zaufał w żaden sposób. To tak samo jak by moto przykuć do grubego filara żelbetowego w garażu podziemnym za pomocą łańcucha do palowania krów.
...:::Audi Klub Polska Member:::...

FZS 600 2003
Avatar użytkownika
blazej1901
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 4/6/2006, 14:22
Lokalizacja: Płock


Postprzez andy7 » 11/8/2008, 22:57

Proponuje Wam V2A lub V4A, moze bedzie drozsza ale moze tez i ciut lepsza.

O lepszych wlasciwosciach nie wspomne ale tak ajk powiedzial Blazej .....

:wink:
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Asia601 » 18/8/2008, 17:32

STS3 okazała się wystarczająca, prototypy jakie zamocowaliśmy u klienta sprawdziły sięrewelacyjnie. Możecie nie wierzyć ale znowu podczas długiego weekendu była próba kradzieży motoru na Maślicach i okazało się, że złodziej wymiękł.
Zbyt dużo czasu musiał poświęcić na włamanie do garażu i podczas wyrywania uchwytu i przecinania łańcucha narobił nieco hałasu co obudziło sąsiadów.

No i motorek klienta jest w dalszym ciÄ…gu bezpieczny.
Asia601
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8/8/2008, 21:56
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Koval135 » 18/8/2008, 21:09

Czyli złodziej jakiś pajaty.......
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez mar111cin » 19/8/2008, 10:25

kurde, ja bym włożył takie uchwyty do pieca, podgrzał do odpowiedniej temperatury (gdzieś powyżej 1000stopni, zależy jak dużo węgla jest w stopie) wychłodził w oleju i by było cacy. wtedy możecie nawet sprawdzać te HRC na które sie uparł Andy, czy HV .
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Koval135 » 19/8/2008, 12:14

Nie wiem czy to coś da.Nie wiem jak ta blacha,ale stale konstrukcujne pn 45,55 to w prawdzie nie stal,tylko nawęglane żelazo,więc wątpie,ze jest w tym na tyle węgla,żeby hartowanie miało jakikolwiek sens.Pozatym hartowanie to nie tylko zagrzanie i schłodzenie,ale tez odpuszczanie itd.
STS3 to też stal konstrukcyjna,więc raczej będzie podobnie.Ale moze się myle.Pozatym HRC bylo by i tak bardzo niskie,nie daje więcej niż 30,szczyt szczytów 35 HRC.Lepiej zrobić z D2 i zanieść do hartowni,wtedy można się zbliżyć do 57 HRC moze i wyżej.

PS:Każda stal ma wykaz w jakiej temperaturze się ją hartuje i czy w oleju czy w wodzie.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez mar111cin » 19/8/2008, 14:50

Koval135 napisał(a):Nie wiem czy to coś da.Nie wiem jak ta blacha,ale stale konstrukcujne pn 45,55 to w prawdzie nie stal,tylko nawęglane żelazo,więc wątpie,ze jest w tym na tyle węgla,żeby hartowanie miało jakikolwiek sens.


chyba za bardzo nie wiesz o czym mówisz ;)

hartowanie to jest właśnia nawęglanie.
żelazo czyli zawiera więcej niż 2% węgla.
żelazo jest po obróbce plastycznej.
hartowanie następuje z temperatury austenitu i powstaje martenzyt.
węgiel występujący w takich produktach jest zazwyczaj pod postacią grafitu (swoją drogą dobry środek do samosmarowania)


Hartowanie to najlepiej przeprowadzać dla stali (stal to staliwo po obróbce plastycznej) więc za bardzo nie wiem o czym mówisz. Pozatym te proste zasady co wypisałem jakoś nijak się mają do tego co napisałeś. Skąd to wiesz?


PS wikipedia w wielu przypadkach kłamie, to tak jakby ktoś się głównie na niej opierał.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez YZF R1 » 19/8/2008, 15:43

Wszystko ładnie pięknie tylko te śruby które można odkręcić.........
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Asia601 » 19/8/2008, 17:06

YZF R1 napisał(a):Wszystko ładnie pięknie tylko te śruby które można odkręcić.........


Hmmmmmmmm

tak sobie czytam i doszłam do wniosku, że może podać wam namiar na ludzi którzy korzystają z uchwytów.
Asia601
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8/8/2008, 21:56
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Asia601 » 19/8/2008, 17:09

A może zorganizować taką próbę wytrzymałości tych uchwytów????
Może na jakimś zlocie ????????????
Asia601
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8/8/2008, 21:56
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez 4est » 14/9/2008, 22:37

Witam serdecznie.

dodam 3 grosze od siebie ;)
patrzac na konstrukcje uchytu i myslac jak potenacjalny amator cudzej wlasnosci zrobil bym tak:
1) odlamal ten kawalek plaskownika (mam wrazenie, ze dosc latwo peknie wzdluz spawu)
2) wsadzil 2oo do busa i pojechal :D

Jesli poniosla mnie fantazja prosze nie strzelac :P
Pozdrawiam,
4est
Avatar użytkownika
4est
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
Lokalizacja: Wawa

Podziękowanie

Postprzez Asia601 » 14/11/2008, 12:29

Bardzo gorąco dziękuje wszystkim za uwagi do mojego uchwytu. To dzięki Wam zmodyfikowany został sposób mocowania oraz wprowadzona kolorystyka i inne drobne poprawki.
Dziękuje bardzo bo to przecież sprzęt specjalnie dla Was.
To dzięki Wam uchwyt staje się rozpoznawalny i kupywany już w całej Polsce.

Mam nadzieję, że moderatorzy nie wywalą mojego postu.

Pozdrawiam gorÄ…co.
Asia601
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8/8/2008, 21:56
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Asia601 » 14/11/2008, 12:37

Zapomniałam dodać, że w przyszłym roku od połowy stycznia wchodzimy z uchwytem do Włoch.

Pozdrawiam.
Asia601
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8/8/2008, 21:56
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez YZF R1 » 14/11/2008, 23:20

Asia very nice ten twój uchwyt.... wiadomo jak ktoś chce opier...olić moto to z kutej stali uchwyt nie pomoże ale stosunek ceny do jakości jest dobry pozdrawiam...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez michcio064 » 15/11/2008, 23:55

Przydał by się taki wynalazek, w jakimś stopniu moto zabezpieczy.
Avatar użytkownika
michcio064
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:01

Podziękowanie

Postprzez Asia601 » 16/11/2008, 20:07

Jeszcze raz dziękuję bardzo za wsparcie.
zawsze możecie śledzić sytuacje wchodząc na adres allegro podany w linku poniżej lub przez kontakt ze mną na gg:1136769 lub skypie asia61011.

Do zobaczenia, na OLDTIMERZE we Wrocku. :D
Asia601
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8/8/2008, 21:56
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia strona


Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê
cron